2018/03/04

Lookbook: Antidote


Większość Czytelników określiła kolekcję jako totalną klapę, a ubrania sprzedawały się wyjątkowo powoli. Ciuszki warte uwagi można policzyć dosłownie na palcach jednej ręki. Mimo wszystko postanowiliśmy przygotować dla Was propozycje wykorzystania tych ubrań. 
Mam nadzieję, że coś Wam przypadnie do gustu. :)




Girlewelina
 
 1. choker - LE, body - Dior, bluzka - Antidote, pasek - Versace, spódnica - It Girls, torebka - Antidote, buty - LE+Subcouture
2. kolczyk - Saint Laurent Paris, naszyjniki - Tingeling+MSW,  bluzka - LE, spodnie - Antidote, torebka - Young Hollywood, kabaretki - Vinyl, buty-Runway
 
 
najka.
 
 1. okulary - Subcouture, kolczyki - Callie's Picks, bluzka - Antidote, paski-YH/The JetSet, spodnie - Vinyl, kopertówka - MSW, buty - Voile
2. kolczyki - Antidote, body - Velvet Orchid, top - YH, spodnie - Callie's Picks, bransoletka - Vinyl, skarpetki-  Callie's Picks, buty - Antidote
 
 
Soxo_
 
 
1. kolczyki - Antidote, marynarka - LE, koszula - Pals, torebka - YH, spódnica - Antidote, buty - Rio
2. okulary - Spectacular, choker - LE, bluzka - Antidote, torebka - Nelly, pasek - Saint Laurent, spodnie - Dior 


wspanialynick
 
 1. kurtka - Museum Mile, bluzka - LE,+Callie's Picks, spodnie - Antidote, buty - Antidote, pasek - Fallen Angel+Mr., łańcuchy - Evil Panda+Mr., torba - Museum Mile
2. kamizelka - Fallen Angel, bluzka - Fallen Angel, spodnie - Antidote, buty - Callie's Picks, nerka - Original Future, kula - Fallen Angel
3. płaszcz- Callie's Picks, sweter - Original Future, bluzka- LE, spodnie - Antidote, buty - Mr., kula- Fallen Angel, łańcuchy - Evil Panda


cherry9713


1. kapelusz - Vinyl, sukienka - Subcouture, torebka - Nelly, breloczek - Mr., rajstopy - Miss Sixty, skarpetki - Bonjour Bizou, buty - Antidote
2. kolczyki - Callie's Picks, top - Callie's Picks, sukienka - Archive, torebka - Antidote, pasek - Bonjour Bizou, buty - Subcouture

19 komentarzy:

  1. Nick <3 Absolutnie perfekcyjne stylki i świetna twarz doll:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza, szósta i od Wspanialego najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post powinien się skończyć od razu po stylizacjach Wiktora, pozamiatał już na wstępie. Obie są niesamowite, reszta wypadła na ich tle trochę blado. Chociaż pierwsza stylizacja Najki. i druga Soxo_ są całkiem cute.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje GirlEweliny i druga od Soxo_ świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Girlewelina 1 stylizacja miazga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę szczera, nie ma złej stylki. Wisienka odważnie z tymi butami, a druga bardzo ładna, świetnie kolorystycznie. Soxo obie mega. Nick - najlepszy męski styl na sd. Najka obie super. Wiktor wygrał! - brak mi słów, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak kolekcja mi się nie podobała to stylizacje są już bardzo fajne :) zwłaszcza pierwsza Wiktora,pierwsza Najki,obie Soxo,Nick-pierwsza i trzecia stylizacja-genialne *-* z propozycji Cherry podoba mi się tylko druga :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje od Najki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. U Girlewelina zbyt wulgarnie i pretensjonalnie wygląda mocny makijaż w połączeniu z bardzo specyficznymi ubraniami. Wszystko tam krzyczy, tylko po co?
    U Najki trochę bezpiecznie, trochę basic, ale w sumie przyjemnie się patrzy :)
    Obie stylizacje Soxo wyglądają bardzo świeżo, ciekawe połączenie ubrań i tym razem nieprzesadzone z dodatkami, naprawdę super!
    Wspanialynick - takie styliazcje na męskiej lalce robiłem w roku 2010. Do tego okresu nie chce się wracać nawet wspomnieniami :p
    Stylizacje Cherry kojarzą mi się trochę z Charli XCX, obie na granicy fajności i kiczu, obie trochę takie sztampowe, trudno mi powiedzieć jaki mam do nich stosunek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie lepiej krzyczeć i być w centrum uwagi niż siedzieć cicho i być w cieniu innych.

      Usuń
    2. Zostałbym jednak przy zrównoważonych proporcjach i nie szedł w żadną ze skrajności ;)

      Usuń
    3. Każdy jest inny i lubi co innego, ja lubię skrajności od banalnie prostych po te teatralne i kiczowate.

      Usuń
  10. Dzięki wam doceniłam zółta bluzkę z tej kolekcji :D Wszystkie stylizacje mi sie podobają, ale najbardziej te od girlewelina *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Girlewelina i Najka moim zdaniem wygrali tego lookbooka! Genialne stylizacje! Podoba mi się jeszcze druga Soxo i pierwsza Cherry

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozamiataliście! Serio, prawie każda stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi sie najlepiej podobają 1 od Wiktora, 1 od Najki i 1 od Cherry ♡

    OdpowiedzUsuń