2018/03/05

HOT or NOT

zuza4579

Girlewelina: Pierwsze co muszę powiedzieć, te buty są cudne. Cała stylizacja jest poprawna, wszystko jest dobrane kolorystycznie i wygląda nawet dobrze. Przeszkadza mi torebka ze srebrnymi elementami w stylizacji w której przeważa złoto. HOT-

Najka.: Nie podoba mi się. Połączenie spodni i butów ewidentnie skraca nogi. Co więcej, mieszanie złota ze srebrem, w tym przypadku wygląda kiepsko. Wyszła z tego Marta Linkiewicz. NOT

cherry9713: Dla mnie nie jest źle, zmieniłabym buty i torebkę. Połączenie złota i srebra wyjątkowo mnie nie razi, chociaż możliwe, że stylizacja w srebrze prezentowałaby się lepiej. HOT/NOT












olao373

Girlewelina: To jest dramat, każda rzecz jest w innym stylu. Nie podoba mi się połączenie kolorystyczne, oraz to że te ubrania strasznie zmniejszają doll. NOT

Najka.: Ta sama sytuacja jeśli chodzi o spodnie i buty. Muszę się zgodzić z Wiktorem, wszystko jest z innej bajki. Nic tu nie wygląda dobrze. NOT

cherry9713: No niestety muszę się zgodzić, nic tu do siebie nie pasuje zarówno pod względem stylu jak i kolorystyki. NOT














wiolaruszewska

Girlewelina: Nie ma tu nic super odkrywczego, ale mi się podoba. Klasyczne połączenie, jestem na tak. HOT

Najka.: Ciężko mi ocenić coś, co składa się zaledwie z trzech artykułów. Stylizacja wygląda jak na "czatowy konkurs Tap Madl".

cherry9713: Widziałam o niebo lepsze stylizacje z tą sukienką. Całość wygląda pusto, brakuje tu tak naprawdę wszystkiego, przede wszystkim biżuterii. Zmieniłabym na pewno te okropne buty. Normalnie trzy elementy stroju pozostawiłabym bez oceny, ale uważam, że został tu zmarnowany potencjał sukienki, więc oceniam na NOT.














Za tydzień ocenimy: Vidun, MissDiamondsqll, 19981024


18 komentarzy:

  1. Wow, tak dawno nie było hot or not :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie HoN nie było wieki.
    Zdecydowanie zgadzam się z ocenami Wiktora!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają te spodnie, szkoda, że nie potrafią ich dobrze wykorzystać. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Bardzo podobna stylizacja była ostatnio na blogu- te buty+ te spodnie+ ten pasek(chyba)+transparentna bluzka i wyglądała lepiej.
    2. wszystko od czapy niestety
    3. Sukienkę uwielbiam, ale te buty są brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja ma potencjał,zmieniałbym buty,które spowodowały że doll ma skrócone nogi i torebka do wymiany,lepiej by tu wyglądała nawet zwykła czarna kopertówka bez złotych ozdobień,druga stylizacja to jeden wielki misz-masz,zostawiłabym spodnie i te granatowe body jako baza i zmieniła dodatki,zaś trzecia stylizacja-nie ma co tu oceniać gdyż tak jak napisaliście strój składa się tylko z 3 artykułów-nawet nie ma biżuterii i narzutki....podsmuowując zgadzam się z ocenami xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, nawet nie wiedziałam że zbliża się moja kolej xD no nic, dziękuję za ocenę i chyba czas zmienoc stylówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza byłaby naprawdę dobra gdyby nie te spodnie i torebka ze srebrnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog. Ciesze się że nadal tworzycie. Jesteście chyba jedynym blogiem który do tej pory prosperuje. Pozdrawiam LadyCullen13

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam do was na maila w sprawie reklamy, proszę o szybki odzew.

    OdpowiedzUsuń
  11. zuza4579 - Nie przemawia do mnie. Za dużo tych klamr i tego złota. Ode mnie plus za jako taki smak.
    olao373 - Wygląda to jak mój powrót na stardoll i ubieranie dollki w byle co, co by tylko było kompletnym outfitem (nie mając pojęcia jakie skarby są/były w starplazie przez długi czas).
    wiolaruszewska - Dodałabym jakąś kurtkę, wtedy byłoby lepiej. Nie ma się do czego przyczepić, jest przecież poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dochodzą mnie słuchy że nagrody z walentynek nie zostały rozdane nie ładnie dziewczyny nie ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://stardoll-i-my.blogspot.com/2018/02/konkursy-walentynkowe-wyniki.html
      a jednak rozdane :))

      Usuń
    2. Ale nie wypłacone panno Najka wiem najlepiej wszystko

      Usuń
    3. Mi zostało wszystko wypłacone ;)

      Usuń
  13. Pierwsza to takie hot/not bo jest b fajna ale to pomieszanie złota i srebra a reszta to zdecydowanie not

    OdpowiedzUsuń