2018/03/26

hot or not


 Sindragosa



Ładnie połączyłaś kolory i ubrania. Podoba mi się przełamanie w postaci żółtego paska od torebki. Całą piękną stylizację uzupełnia wspaniała twarz. HOT


Jest dość ciekawie. Tak jak Wiktor uważam, że przełamanie stylizacji paskiem wyszło fajnie. Jedyne do czego się przyczepię to platformy, których po prostu nie lubię. HOT-







 


Karolin-El



Za dużo kolorów, w tej stylizacji widzę całą tęczę. Rajtuzy w kratę strasznie gryzą się z tym swetrem i fioletowym body. Dodatki wyglądają jakbyś je na szybko wyciągała z szafy, bo nic do niczego nie pasuje. NOT


Na pierwszy rzut oka widać gryzące się ze sobą rajstopy i sweter. Brakuje też spodni. Według mnie dodatki do siebie pasują i to one ratują cały look. NOT++ 





 

 Agateqq



Pomysł wydaje się być ciekawy, jednak wykonanie leży. Workowate buty, gruby niepotrzebny pas i dziwnie ubrana torebka zniszczyły dobrą bazę. Twarz doll wygląda trochę dziwnie przez te za nisko ubrane włosy. NOT


Dla mnie to najlepsza stylizacja dzisiejszego zestawienia. Prócz bazy, fajnie wyglądają dodatki, w których nie widać przepychu. Klasycznie, ale ze smakiem. ;) HOT



Za tydzień ocenimy: Alaamiss2012, EvelynnMacDayne, agataandurok

17 komentarzy:

  1. Chciałabym zwrócić tylko uwagę, że błędnie wpisaliście mój nick :D Poza tym dziękuję za ocenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, przepraszam. Poprawię jak tylko bede mogla

      Usuń
  2. I to pomalowane jedno oka na miniaturce. <333 xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i ostatnia stylizacja wygląda najlepiej,tylko w obu zmieniłabym buty to kompletnie nie pasują...jeśli chodzi o drugą to nie podoba mi się,nic do siebie nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to żadna mi się nie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza podoba mi się w całości, druga jest niestety słaba a w 3 zmieniłabym tylko buty, bo baza jest naprawdę fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami. W pierwszej stylizacji zmieniłabym tylko buty.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej zgadzam się z ocenami Wiktora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie
    1. HOT
    2. NOT
    3. HOT/NOT Czyli w sumie tak jak to wy oceniliście :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna stylizacja mi się nie podoba, gdybym jednak miał wybrać najlepszą byłaby to pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ostatniej buty do wymiany i mamy najlepszą stylizację tego zestawienia :P Najka, ładnie Ci tak w jednym oku pomalowanym, zobaczysz niedługo każdy będzie się tak robił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja proponuję Tobie taki super newschoolowy mejkap! ;D

      Usuń
  11. Wszystkie wyglądają jak takie zwykłe średniaki.

    Pierwsza nawet ok, ale niezbyt podobają mi sie takie przerysowane twarzy i dodałabym coś co by pasowało do tego żółtego paska, nie wiem... zamieniłabym łańcuszek na żółty albo platformy zamieniłabym na żółte szpilki.

    Druga to jakaś hipsterska rzeźnia. Nawet moja babcia by się tak nie ubrała.

    Trzecia jest po prostu niemodna i nieświeża. Ciuchy wydają się być po prostu przestarzałe. Zwłaszcza te perły i buty. Może chodziło o vintage, ale w tym wykonaniu to jest po prostu słabe.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń