2018/03/27

Metamorfoza bloga

Razem z Soxo przeprowadziłyśmy metamorfozę bloga i bynajmniej nie chodzi tutaj o naszego ;)
Mowa o Sennym Stardollu - blog prowadzony przez naszą Czytelniczkę - Karolinnaaa2222. Karolina jest przemiłą i przekochaną osobą, która sumiennie prowadzi swój blog, oprócz stylizacji wymyśla coraz to nowe działy, których nie znajdziecie u innych. Dostawała też nieuzasadnione anonimowe hejty, więc tym bardziej cieszymy się ze zmian jakie wspólnie dokonałyśmy.
Na screenach poniżej możecie zobaczyć blog przed i po chociaż oczywiście najlepiej będzie jak zaraz sami to sprawdzicie:


Ja zajęłam się nagłówkiem - jest to mój debiut w tego typu grafice, więc mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą konstruktywną krytykę :) Inspiracją jak nie trudno zgadnąć była wiosna, a motywem przewodnim kolor niebieski - ulubiony kolor Karoliny.
Soxo zajęła się natomiast szablonem i ogólnym wyglądem bloga i muszę przyznać, że wyszło jej to naprawdę świetnie! Jestem pełna podziwu, bo dla mnie to czarna magia i wspaniale jest obserwować jak Martyna rozwija się w tym kierunku :)




Cóż, dla nas metamorfoza bloga to była sama przyjemność i mamy nadzieję, że Wam również spodoba się efekt końcowy.
Jeśli nie jesteście jeszcze stałymi czytelnikami Sennego-Stardolla to serdecznie zapraszamy do odwiedzenia i zaobserwowania tego bloga!


Soxo_&cherry9713

15 komentarzy: