2018/03/26

METAMORFOZA: IZOLDA1996-K

Hej! Z góry przepraszam za skrótowe opisy stylek, ale padam na pysk. Ja nie umiem normalnie pojechać na koncert, zawsze muszę objechać dodatkowo pół Polski i zdychać ze strachu czy zdążę na przesiadki:/ Dla ciekawych był to ostatni koncert z Markiem Piekarczykiem na wokalu w grupie TSA. Najbardziej gniję z tego co powiedział mi po koncercie gitarzysta - Andrzej Nowak (swoją drogą dobra bestia sceniczna:D), bo oczywiście bez przypału nie mogło się obejść xD Ale do rzeczy:


 
PRZED: Bardzo udana stylizacja, wszystko do siebie pasuje. Wymieniłabym jedynie tatuaż z lewej ręki na jakiś inny, ale tylko dlatego, że ten nigdy mi się jakoś specjalnie nie podobał. Twarz też jest ładna, chociaż uważam, że maska nadająca cień oczom i nosowi jest trochę za ciemna.

PO: Masz genialną szafę i styl taki jak lubię:D Od razu wiedziałam, że muszę zrobić coś z tym płaszczem w kratę i to do niego dobierałam pozostałe rzeczy. Natomiast jeśli chodzi o twarz - zdjęłam maskę, która mi przeszkadzała i obniżyłam usta. Nadałam też twarzy trochę kolorków - rumieńce, czerwone usta. 
 
 
 
I jak wyszło? :)



19 komentarzy:

  1. Czy ja kiedyś będę mogła skrytykować metamorfozę zrobioną przez ciebie? Oczywiście dzisiaj jak najbardziej na plus...
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podoba stylizacja "przed" bo w spódnicy maxi a "po" mniej bo w spodniach. :)
    Makijaż wolę "po".
    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, te włosy w po są przepiękne <3 metamorfoza jak najbardziej udana

    OdpowiedzUsuń
  4. To ta sama doll?! Mega zmiana na lepsze! Choć "przed" też mi się podoba. Super użyta spódnica, a w "po" płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, podoba mi się szczególnie zmiana po makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeej jak ślicznie! :D Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wyszedł Ci świetnie, bardzo dobra zmiana. Co do stylizacji (ps. do tej przed - dzisiaj rozkminiałam do tej samej bluzki także spódnicę tylko, że z voile :D) podoba mi się, ale tak ciężkoooo coś to wygląda. Może gdyby wzór na spodniach tu przy pasku był inny to bardziej była bym przekonana. Nie mniej jednak udana metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie wersje są dobre, podoba mi się dobranie butów do płaszcza. W wersji po jest trochę za duża ilość makijażu na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowiedz o przypale :D metka super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja idę na koncert to zawsze coś odjaniepawle. Tym razem w sumie byłam grzeczna, a i tak Nowak stwierdził, że się pomylił przeze mnie xD

      Usuń
  11. stylizacja i makijaż po są świetne :) ale stylizacja przed też jest ładna,ale faktycznie tatuaż jakoś nie pasuje,jeśli chodzi o makijaż przed to nie podoba mi się w sumie sposób pomalowania ust

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza! Ubóstwiam ten płaszcz <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  13. Te brwi są śmieszne, dobrze, że zostały zakryte przez grzywkę. Metamorfoza moim zdaniem udana, chociaż obie stylizacje mi się nie podobają, nie są w moim stylu. Trochę za nudno, pierwsza wygląda na niedokończoną, a druga to po prostu kombinacja czerwieni z czernią, nic szczególnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się wersja po, a doll wygląda moim zdaniem na wredną i przed i po :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja "przed" przekonała mnie bardziej :)
    Twarz "po" jest o wiele ładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do stylizacji, bardzo ciężko mi ocenić bo żadna mi nie wpadła w oko. Jeśli chodzi o makijaż, to obie wersje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż w makijażu po wali mnie po oczach XD Ale ogólnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń