2018/03/04

Dobry projektant - CandyAlize

Cześć wszystkim. 💕💕
Dzisiaj przybywam do Was z nową projektantką- jest nią  CandyAlize.


Na Stardoll jest od 2011 roku i pochodzi z Turcji. Na swoim koncie posiada wiele statuetek z wygranej w Gorącej Fryzurze oraz osiągnięcie "Star Designer". Ceny za włosy wahają się od 80 (jedna część) do ok. 200 stardollarów (włosy w częściach). Według mnie fryzurki są naprawdę super wykonane, sama jedną kupiłam i chwalę. 😂💖

(dostępne i usunięte)




Co sądzicie o projektach? Podobają Wam się? A może coś kupicie?
Czekam na Wasze komentarze i życzę Wam miłego dnia 💓💓💓







14 komentarzy:

  1. Może być, noc szczególnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą projektantkę, mam jej dwie fruzyrki. Trzecią z pierwszego rzędu i trzecią z trzeciego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u bardzo ładne włosy ! :) praktycznie wszystkie przypadły mi do gustu :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najlepsza projektantka jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg muszę mieć krótkie czarne włosy z 3 rzędu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, usunięte... eh te moje szczęście. Jakby ktoś chciał sprzedać to niech się odzywa do mnie na stardollu :D

      Usuń
  6. Ma ładne projekty, ale mi nie pasują ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zielone koczki, nie chce mi ktoś może ich kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyć często widzę dollki w tych fryzurach :)
    Ja osobiście szukam ciągle włosów które są naprawdę dobrze wykonane, mogą być nawet w 5ciu częściach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzury od LakostaS i Macaboom są naprawdę dobrze wykonane. I właśnie składają się z miliona części xD

      Usuń
    2. Zgłoś się do WspanialegoNicka, on zawsze wynajduje najlepsze cudeńka na Stardollu!

      Usuń