2018/03/25

Fiolet - nie taki straszny

Witajcie! Dawno już nie było tego działu, prawda? A to jakże banalnych powodów - wiecznie brakuje mi sm :D Także zaoszczędzenie jakiejś sumki na ciuszek trwa u mnie czasem wieczność. Ale kupiłam co nie co i przychodzę do Was z dwoma stylizacjami.
W pierwszej głównym tematem była granatowa sukienka i to do niej starałam się dopasować resztę outfitu. Od razu wiedziałam, że połączę ją z butami z Bonjour Bizou, które w moim odczuciu stworzyły niemalże idealny komplet.
W drugiej stylizacji postawiłam na glamour pełną parą. Do spódniczki dobrałam złotą sukienką za starpunkty, która posłużyła mi w tym wypadku jako top i od tej chwili wszystko zaczęło kręcić się wokół złota. Stylizację uzupełniłam tatuażem, ale skoro to tatuaż postanowiłam nie włączać go w spis ubrań za stardollary.
Dajcie znać co myślicie o obu stylizacjach :)

1. ubrania za starmonety: kolczyki - Film Theory, golf - It Girls, sukienka - Callie's Picks, torebka - It Girls, buty - Bonjour Bizou
2. kolczyki - Trails, top (sukienka) - Starpoint Rewards, pasek - Milionaire Mansion, spódnica - Pearls, torebka - Voile, buty - Callie's Picks

21 komentarzy:

  1. Całkiem całkiem :D
    Nie wiadomo czemu, ale u mnie ta spódnica z pearls jest w zakładce "inne" w szafie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, jakiś błąd :/

      Usuń
    2. Ten błąd jest prawdopodobnie u każdego, admini źle zaszufladkowali tę kieckę :D Kiedyś jakąś spódnicę też miałam w zakładce "inne" i dopiero po ok. roku zmieniła swoje miejsce na właściwe.

      Usuń
    3. Luzik, ja mama wianek np. w zakładce Płaszcze&kurtki, co jak najbardziej sobi sens.. :D

      Usuń
  2. Jak za starmonety to jest bosko :) Ogólnie dollki bym tak nie ubrała, ale stylizacje uważam za udane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dawno nie było! Bardzo mi się podoba, w szczególności złota. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoczi, do spódnicy z drugiej stylizacji idealnie pasuje ta narzutka z najnowszej kolekcji Wild Candy, szkoda, że jej nie użyłaś. :( Sukienka z pierwszej bardzo ładna, szok, że za sm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta narzutka pasuje tylko i wyłącznie kolorystycznie (chociaż na moje oko i tak się za bardzo to zlewa w jedną plamę). Spódnica midi wygląda zazwyczaj wręcz tragicznie z obszernym okryciem wierzchnim, bo doll traci swoje wszystkie proporcje i kształty - dlatego zdecydowałam się jej nie użyć.

      Usuń
  5. Szok, takie stylizacje i to z rzeczami za sm. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja mi się podoba :) bo w tej pierwszej właśnie jakoś nie podoba mi się ta sukienka :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ze spódnicą jest super. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylki! Granatową sukienkę mam i ja, jest naprawdę ładna ^^
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, ale druga podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, zwłaszcza że są za starmonety ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty+sukienka w pierwszej faktycznie tworzą super zestaw! Obie stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj nie podoba mi się żadna z Twoich propozycji

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń