2018/03/18

Dobry projektant - FGH.FGH

Cześć Wszystkim! Jak Wam mija dzień? Wypoczywacie? 💕

Dzisiejszą projektantką jest FGH.FGH.







O powyższej projektantce niestety nie możemy się dużo dowiedzieć, wiek i kraj pochodzenia ma ukryty. Na Stardoll jest od 2011 roku, posiada również drugie konto iluvsarahii, na którym także projektuje fryzury. Cena za włosy wynosi 2x89 stardollarów, więc nie jest to bardzo wygórowany koszt. Poniżej przedstawiam Wam jej wszystkie projekty z obu kont, aktualne oraz usunięte:











Co sądzicie o projektantce i jej fryzurach? Podobają Wam się?
Czekam na Wasze komentarze 💓








11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się blond kucyk i także blond zaczesany do tyłu razem z opaską. Ogólnie projekty ładne i dokładne. Szkoda tylko, że większość jest pozbawiona objętości

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu ktoś, kto zna sie na rzeczy.
    Miałem jej projekty z 2 albo 3. Dobrze sie nosiły, ostatnio nawet patrzyłam na jej nowe i chciałam jeden zakupić;)
    O tym, ze posiada drugie konto to nawet nie wiedziałam, musze na nie zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo profesjonalne projekty.
    Najlepszy projektant, jakiego tutaj przedstawiłaś.
    Piękne są czarne włoski w kucyku i brązowe loczki.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ją, podoba mi się wiele jej projektów, niestety większość jest już usunięta i ciężko je dostać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne projekty, szkoda że już tyle niedostępnych :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, są boskie te fryzurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te projekty! Pewnie za jakiś czas coś u niej kupię

    OdpowiedzUsuń