2018/03/24

WYNIKI KONKURSU - KOBIETA XX WIEKU

Bardzo dziękujemy za udział w konkursie! 
W wyborze zwycięskich prac sugerowałyśmy się głównie tematyką, jak sobie z nią poradziliście. 
Nie było łatwo, ale nagroda główna, czyli 100sd trafia do: 


Chciałybyśmy wyróżnić jeszcze jedną pracę, która zgarnia dwa artykuły limitowane:  

A oto lista osób, które mają do odebrania nagrody niespodzianki*: 
to-ja-to-ja
anulcia345
miss_hannah260
samookno
WERRA.
Marta32222
Kitttly
callmeshady98
ReinaAbcdefghij
GirlEwelina
Majka_88
ladyulla

*jeśli nie ma Ciebie na liście to prawdopodobnie pominęłaś któryś z punktów regulaminu

Po nagrody zgłaszacie się w mojej księdze gości, w ciągu 48h -> Najka.

Gratulujemy! ;) 

24 komentarze:

  1. Gratuluję zwycięzcy!
    Ale mam pytanie, jaki punkt regulaminu ja pominełam? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę nie podpisałaś pracy

      Usuń
    2. Dokładnie, praca nie została podpisana. ;(

      Usuń
    3. Kurczę, a myślałam, że wystaarczy jak napiszę swój nick w komentarzu xD

      Usuń
  2. Gratulacje! Wygrana w pełni zasłużona! To był na prawde ciekawy temat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana praca jest świetna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie nie ma, praca podpisana :P
    Gratulacje, zasłużona nagroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracę wysłałaś na maila. W regulaminie było napisane o wysłaniu zalinkowanej pracy w komentarzu :)

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem kuleje

      Usuń
    3. Popstarka to tak jak u mnie, od 23 lat xD

      Usuń
    4. ja nawet nie pamiętam jak to pisałam XD

      Usuń
  5. Nie podpisałam. Brawo ja.
    Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze loterie i inne okazje do wygrania! ;)

      Usuń
  6. Mnie też się wygrana nie podoba, widziałam lepsze prace ale no cóż, to wasz konkurs i wasze głosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, a my w trójkę miałyśmy rozterkę pomiędzy tymi obiema pracami, które mimo wszystko w temat wkomponowały się naprawdę świetnie. ;) Następnym razem pomyślę o ankiecie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ojej, najsik! Dziękuję bardzo! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń