2018/06/15

LE- Nowa kolekcja

Dosłownie parę minut temu do plazy dotarła nowa kolekcja LE, obejmuje ona 2 piętra, ceny wahają się miedzy 27-176 sd. Przyznam, że jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem, iż pojawiły się 3 męskie manekiny. Cała kolekcja jest dla mnie średnia, ale znajdzie się parę perełek, które są wartą kupna, między innymi męską jeansowa kurtka, rozeszła się ona w błyskawicznym tempie i w sumie się nie dziwie, sam się w nią zaopatrzyłem. 
A Wy planujecie jakieś zakupy? Co myślcie o całej dostawie?




23 komentarze:

  1. Zdecydowanie za "must have" uważam jeansową kurtkę i biało-czarną narzutkę, oraz plecak DaVinci. Kolekcja ogromnie mnie rozczarowała, wiele z zaprezentowanych rzeczy wygląda tandetnie, jak darmówki na "zakupometry".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja jest tragiczna, wszystko zrobione jakoś na odwal. Nic nie kupiłam. Przynajmniej zaoszczędzę sd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem jakoś zachwycona kolekcją. Wolałabym plecak z Krainą Lodu. Zakupiłam te ultra hipsterskie dodatki oraz jeansową kurtkę i spódnicę. Wzorzysty blazer też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elsa jest ładniejsza od tej Mona Lisy. ;) stardollowy10

      Usuń
    2. Pod warunkiem, że na plecaku pojawiłby się Oscar. Ostatnio nawet leciała Kraina Lodu w telewizji więc musiałem obejrzeć.

      Usuń
    3. Masz na myśli nagrodę czy pomylił Ci się Oscar z Olafem? xD

      Usuń
    4. Przecież to jest na O i to też.. Każdemu zdarzają się pomyłki -.-

      Usuń
  4. Po raz pierwszy miałam SD na limitkę, po raz pierwszy byłam na czas i po raz pierwszy kupiłam wszystko co chciałam. Kupiłam wszystkie 3 pary szortów - różowe, zgniło zielone, i brązowe - ponieważ według mnie są naprawdę świetne! Zakupiłam także oba paski, oraz srebrną torebkę przez ramię z drugiego piętra, a pierwszego manekina. Zdążyłam też na artykuł, który jako pierwszy się wyprzedał - plecaczek. Kupiłam jeszcze męski, czarny top "Black Cat", czerwone kraba - broszkę i naszyjnik, który nie trafia do salonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest tragiczna, nie pamiętam już kiedy pojawiły się tak okropne ciuchy W LE. Jedyne co jest tu zdecydowanie na plus to dodatki - torebki i paski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tragedia, kupiłam tylko 3 rzeczy... liczyłam na coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam naszyjniki: węża i z czaszkami "męski". Może się przydadzą. Kupiłam też torbę "RUBRNS" - co do niej, to taki kaprys, nie wiem, czy będę jej używać czy sprzedam od razu jak tylko będzie możliwość, czas pokaże. Ogólnie bardzo słaba kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie żałuję, że nic nie kupię, bo taka sobie ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak dla mnie fajna kolekcja :-) Parę rzeczy kupione :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam laptopa, w ten czas, a bardziej ładowarki do niego, więc wszystko kupowałam "w ciemno", przez apkę. Kolekcja jest całkiem niezła, kupiłam 3 torebki LV - na plecak nie zdążyłam:( Długą narzutkę i 2 paski. Chciałabym jeszcze kilka rzeczy, ale fundusze mi na to nie pozwalają. Z resztą, jak tak patrzyłam na lalce na te rzeczy, co chciałam, to już mi na nich tak nie zależy, ale może jak zarobię, to znajdą miejsce w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pobrać na telefon przeglądarkę internetową "puffin", jest jedyną przeglądarką na której działa stardoll i można swobodnie chodzić na czaty, kupować w plazie no i przebierać dollke. Znacznie wygodniejsza do kupowania niż aplikacja :)

      Usuń
    2. O! Faktycznie, zainstalowałam i działa:D Tylko nie wiem jak się przenosi, np. ubranie z jakiegoś manekina ze SP do do przymierzalni, muszę się poduczyć. Dziękuję!


      A tak w ogóle nie otrzymałam tych rzeczy, za darmo, co się dostaje, gdy się kupi cos z LE; tej zawieszki, co robić?

      Usuń
    3. Bo przez aplikacje sie chyba nie dostaje takich rzeczy, przynajmniej ja tak kiedys mialam, tak samo jak z podszewkami

      Usuń
    4. Napisałam do adminów, mam nadzieję, że dadzą mi te rzeczy:(

      Usuń
  11. Cieszę się, że nic nie kupiłam. Kolekcja słaba.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 kolczyk jest dla wszystkich więc go kupiłam, a przy okazji zgarnęłam darmówki z LE zawieszkę i broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolekcja jest brzydka, jedynie torebki i paski to must have. Kupiłam jeszcze kilka głupotek oprócz nich, ale ogólnie marnie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja bardzo słaba.
    Kiedy się pojawiła byłam na wycieczce szkolnej i nie miałam dostępu do stardolla, więc się spóźniłam, ale nie żałuję :/

    OdpowiedzUsuń