2018/06/25

METAMORFOZA: CHERRY9713

Siemson! Dzisiaj zajmiemy się naszą śliczną adminką - cherry9713. Z góry powiem, że nie miałam łatwo, bo Wiśni żadna metamorfoza niepotrzebna, no ale coś tam postarałam się pozmieniać :) Jazda!

PRZED: Nie bardzo wiem nad czym tu się rozwodzić, bo dla mnie jest ideolo :D Zarówno stylka, jak i twarz doll jest super. No, może fryzura najmniej mi się podoba, kiedy patrzę na nią z bliska, ale z daleka wygląda świetnie.

PO: Nigdy mi się nie podobały te kozaki, więc postawiłam sobie wyzwanie. Nie było łatwo, ale w końcu coś mi się udało sklecić. Natomiast jeśli chodzi o twarz to jak widzicie - zdjęłam wszystkie maski i zrobiłam z Wiśni blondynę :D A że nie lubię nudy i sztampowych rozwiązań to dodałam kontrastujące czarne usta oraz szaro-czarny makijaż oczu.


Co myślicie o dzisiejszej metamorfozie? Pykła czy nie pykła? :D


27 komentarzy:

  1. "bo Wiśni żadna metamorfoza niepotrzebna" To tak jak mi, dlatego się nie zgłosiłem. :P stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłeś się, ale potem usunąłeś komentarz! Ja wszystko wiem ;D

      Usuń
    2. Ale to było jako poprzednie konto Google, które usunąłem, to się nie liczy. ;) stardollowy10

      Usuń
  2. Obie stylki dla mnie sa świetne. A Wiśnia z inną twarzą, to nie Wiśnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna Wiśnia wygląda dosyć groźnie, zabija wzrokiem i ja się jej trochę boję. :) stardollowy10

      Usuń
    2. Stardollowy i bardzo dobrze ;>

      Usuń
  3. Obie stylizacje Wiśnie bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje - cudo!
    Co do twarzy, to zgadzam się z Soxo - wygląda jak zupełnie inna dollka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba outfity są niesamowite! Skąd są te spodnie z pierwszej??:D
    Twarz przed jest super, ale po to już faktycznie nie to samo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam te spodnie i mają metkę 'archive'. Niestety nie wiem skąd oryginalnie były.

      Usuń
    2. Wszystkie ubrania, które znalazły się w Archive przejęły metkę tego sklepu - nie działa to jak np. w Callie's Picks. Także tak, spodnie są z Archive :)

      Usuń
    3. A o ile mnie pamięć nie myli to dawno, dawno temu były w sklepie RIO!:D

      Usuń
  6. Wiśnia po metamorfozie twarzy wygląda jak taka grzeczniutka dziewczynka, mimo czarnych ust i ciemnych cieni na oczach :D
    Obie stylizacje to sztosiki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doll cherry zawsze wygląda dobrze, dlatego obie stylizacje podobają mi się tak samo :D
    Co do twarzy, to ta fryzura też mi się nie podoba, jest brzydko wykonana. Wygląd po jest za to świetny - lubię takie białowłose looki :D Ciekawe, jakby to wyglądało z daleka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno 'przed' jak i 'po' jest świetnie ;3 Bardzo spodobał mi się makijaż 'po' :D Blond włoski i czarne usta wyglądają tutaj nieziemsko!

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja, jak super! :D Jednak w makijażu "po" nie czuję się tak "swojo" o ile mogę tak powiedzieć o pixelowej lalce XD Ale na pewno spróbuję wykorzystać połączenie blond włosów i czarnych ust, o których już dawno zapomniałam, że je mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja przed jest bardzo ładna :) stylizacja po jakoś mi się nie podoba,może to przez tą kurtkę,bo nie lubię jej xd twarz przed jest świetna,twarz po...hmm...jakoś tak nago,bez tych rysów xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o stylizacje to obie podobają mi się tak samo. Są idealne. Jednak świetny pomysł na użycie tych butów. Kolorystycznie wyszło mega.
    Natomiast makijaż ,,przed'' dla mnie wygrywa. ,,Po'' też jest dobry ale w tym zestawieniu ,,przed'' wygrywa. Choć bardziej podobają mi się blond włosy.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga jest sztosem :D

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarz mi się mega podoba, a jeżeli chodzi o stylizacje obie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Metamorfoza twarzy mi się nie podoba, ale stylizacja jest spoooko

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś cudownego! Zarówno "przed", jak i "po". Doll sama w sobie jest przepiękna <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  16. Twarz po to taka trochę podrasowana Daenerys xD

    OdpowiedzUsuń