2012/04/14

...

Witajcie Kochani.. Piszę ten post, aby się z Wami pożegnać. Piszę to z łezką w oku, bo nie sądziłam, że tak szybko nadejdzie ten czas. Chciałabym podziękować Gabrysi, redaktorkom i Wam- czytelnikom- za miło spędzone chwile. Pisanie na tym blogu było moim marzeniem.. Przepraszam, że zajęłam czyjeś miejsce, bo na pewno ktoś z Was pisałaby tu dłużej ode mnie. Odchodzę, bo tak na prawdę Stardoll mi się już znudził. Straciłam tyle pieniędzy na doładowania itd. W końcu to zrozumiałam... Kocham ludzi, których tu poznałam i na pewno będę utrzymywać z nimi dalej kontakt. Nie chcę zajmować miejsca moimi wyżaleniami, jeżeli ktoś chce wiedzieć więcej zapraszam do prezentacji, w której wkrótce pokaże się jakaś notka.Chyba tyle chciałam Wam przekazać. Żegnajcie kociaki! 
Paula

44 komentarze:

  1. Twoja sprawa... Szkoda, że odchodzisz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w życiu realnym, bo to jest najważniejsze :) Dzięki, że poświęciłaś tyle swojego czasu na bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie trochę się nie dziwie, ale szkoda. i faktycznie jeśli tak czułaś już podczas castingu nie powinnaś się zgłaszać. no ale nic, szkoda w sumie i good luck ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Jak zwykle, na początku deklaracja pisania, a po jakimś czasie ci się znudziło? To było się nie zgłaszać, bo okazałaś trochę niekompetencję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla waszej świadomości i złagodzenia ciekawości podczas castingu nie miałam odczuć o odejściu ze Stardoll. Zaczęło się to z niecały miesiąc temu, gdy zaczęły pojawiać się pewne problemy w moim życiu, komplikacje. Ale.. Nie będę tego publicznie opowiadać. Napisałam, co chciałam Wam przekazać, pożegnałam się, nie wiecie co czuję, więc jeżeli chcecie mieć teraz do mnie jakiekolwiek żale, to lepiej w ogóle się nie wypowiadajcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdrość. ..I szkoda, że odchodzisz, bo bardzo lubiłam twe posty. ;) życze sukcesów w rl i pozdriawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, bez przesady. Dziewczyna ma swoje sprawy w życiu realnym i robi co chcę. Ciekawe, czy wy byście nie odeszli gdybyście mieli podobne problemy. Nie żałujecie nawet troszkę, że wydajecie na stardoll pieniądze? A zresztą. Powodzenia Paulo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się , powodzenia. Papa <3

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że odchodzisz no ale to twój wybór. Przecież każdy z nas kiedyś odejdzie ze Stardoll. Ty postanowiłaś, że teraz do zrobisz. Miło było czytać twoje posty, ponieważ były ciekawe i bardzo fajne. Powodzenia Paulo !! ☺

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się tam, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, szkoda że odchodzisz. Na każdego pewnie przyjdzie czas :) Powodzenia w życiu realnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paaaa;( Bardzo lubiłam twoje notki ;))No i powodzeni !


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej było mi szkoda, jak odeszła Niebieska.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rl najważniejszy, więc liczę, że uda Ci się to wszystko pozbierać do kupy ; ) Powodzenia i wszystkiego dobrego itd.

    Natagod99

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że odchodzisz. Powodzenia w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę ci samorealizacji w życiu realnym i rozwiązania wszystkich problemów, bo to jest w końcu najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. No szkoda że odchodzisz z bloga na prawdę fajnie pisałaś posty :) itp :) Życze ci jak inni również powodzenia w realnym życiu

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ,że odchodzisz.Ale rozumiem ,większości osób Stardoll się nudzi.Dziękuje ,że pisałaś na blogu ,bo Tw notki były bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moda na odchodzenie -...-
    Hmm... ciekawe były twoje posty, więc życzę ci powodzenia w życiu prywatnym.

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękujemy za to ze blas przez ten czas.. szkoda ze to koniec ale zycie praywatne , relane ejst azniejsze od wirtualnego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mało się udzielałaś, jednak wzruszający tekst. Widać, że mimo braku laku i czasu się starałaś. :) Wygrałaś konkurs na bloggerkę, to zaszczyt, przekonałaś Gabrysię, połowa sukcesu. Twoje artykuły były w porządku, nic tylko gratulować. Jednak mimo wszystko, trzeba w końcu osiągnąć ten wiek dojrzały i zrezygnować z dziecięcej zabawy. Oby reszta redaktorek nie miała go jeszcze na wyciągnięcie ręki.

    Dziękujemy za czas, jaki nam poświęciłaś, jeśli to czytasz.

    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas wymądrzeć ;). Powodzenia w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że odchodzisz i życzę Ci rozwiązania trudnych spraw w twoim realnym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też będzie smutno...nawzajem, też już tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ale życie realne jest najważniejsze :) Życzę Ci wszystkiego dobrego :3 Pa pa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że odchodzisz... I powodzenia ; D

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w prawdziwym życiu!

    OdpowiedzUsuń