2012/04/27

Nowy sklep - Tress up

W starplazie pojawił się nowy sklep - Tress up. Jego asortymentem są peruki i akcesoria do włosów typu szampon, prostownica itp. Przyznam szczerze, że to super pomysł, chociaż szkoda, że nie są tak jak wszystkie włosy za darmo. Po naniesieniu ich na lalkę dopasowują się do całej głowy. Niektóre z nich są za monety. Która peruka najbardziej się wam podoba? :) Kupicie jakieś?http://img822.imageshack.us/img822/1525/68038918.pnghttp://img687.imageshack.us/img687/515/98873465.png

61 komentarzy:

  1. MI się bardzo podoba ten sklep , dla mnie wszystkie peruki są fajne ;)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe :D na pewno coś kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. żadna mi się nie podoba



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  4. są genialne! :) skusiałam się na jedną tą z warkoczem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie są peruki tylko normalne włosy w salonie piekności, mozemy im zmienić kolor itd.! Mi sie podoba ten pomysł. Kupiłam wszystkie włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł! Szalenie mi się podoba. Kupuję perukę (tą z drugiego obrazka z gioletowymi "odrostami")

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie kupiłam tylko dwie peruki, jeszcze na dwie się przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie modliłam się o takie coś ;) Bardzo się cieszę i na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam te marchewkowe włosy (pierwsze foto), brązowy warkocz (pierwsze foto) i te tęczowe (drugie foto)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 foto (kupione) - manekina 1 od lewej , 3 od lewej , 4 od lewej
    2 foto (kupione) 3 od lewej
    3 od lewej 2 foto mam na głowie naprawde polecam!
    Mamba01Baba

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAKOCHAŁaM SIĘ W NICH!!!!!!!kupiłam wszystkie bo długo czekałam na coś podobnego!!są fantastyczne!!aż brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  12. a ktoś wie, czy te spreje, prostownice itp. działają??

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. muszę się dokładniej przyjrzeć

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  14. /; niektóre ładne

    OdpowiedzUsuń
  15. Texi22/Karolina @

    Nie ,nie działają są tylko zwykłymi ozdobami apartamentu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się nie podobają.

    Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  17. to są włosy a nie peruki,( mają taki właściwości jak dotychczasowe włosy)
    Podobaj mi się obie z krótka fryzurką

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne to się wydaje;) Najpierw wypróbuje ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiła bym ale te co mi się najbardziej podobają są za sd a ja nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam na razie ten wysoki kucyk, chciałam przymierzyć jak to wygląda i mi sie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam tą z warkoczem... i przyznam, że nawet żałuję, bo kosmyk na czole mi bardzo przeszkadza. Przymykając oko - nie jest źle. Swoją drogą, dobry pomysł z tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł. Ale koszmarne te peruki. Nie ma żadnych pięknych, konkretnych włosów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z tym sklepem! z czasem pewno dojdzie ich więcej.
    może coś kupię (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupieee se 1 . Z 1 strony i takiego warkocza xd .
    ashley339

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też kupiłam dwie fryzurki :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już kupiłam dwie peruki:)
    Mieli bardzo fajny pomysł z tym sklepem :D
    domestosblacky

    OdpowiedzUsuń
  27. Piata peruka z pierwszego obrazka i trzecia z drugiego <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten sklep :D
    Kupię większość peruk.

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, muszę mieć tę trzecią z drugiego screena :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie no teraz to kocham adminów !
    Blondi z 2 piętra są fajne ^..^

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  31. są fajne ,ale te pasemka są wkurzające . -.-

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł, wielki plus dla Adminów. Mam zamiar kupić dwie peruki za Starmonety, a później zobaczymy czy dokupię jeszcze jakieś inne ^^

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  33. wlasnie to ja napisalam to do admina o peruki ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne, ale wolałabym, żeby były jednolite albo żeby można było zmieniać kolor pasemek. Kupiłam jedną fryzurkę, czaję się na jeszcze jedną.

    OdpowiedzUsuń
  35. ha! A ja w ostatniej ankiecie napisałam : "bardzo bym chciała, żeby doszły jakieś włosy, bo przez to, że ich jest tak mało lalki są mało oryginalne. Fajnie by było, żeby jakieś doszły, na przykład płatne" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zaneta45

    OdpowiedzUsuń
  36. genialnie!!!Uwielbiam peruki i mam nadzieję ,że zakupię wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie podobają mi się . Na dollce jak dla mnie wygląda strasznie . Jedyne włosy, które przypadły i do gustu to jest ta trzecia z drugiego screena .

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  38. wreszcie dodali jakieś nowe włosy!
    Ja napeno jakieś kupię ♥

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam stardoll za duży nakład pracy w pomysły, peruki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie nadążam z adminami. Wprowadzają za dużo nowości. Jeszcze nawet nie zdążyłam zajrzeć do najnowszego PPQ xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł z tymi perukami. Może którąś nawet kupię?! :D



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  42. kupię i to nawet z 5 bo mi się tak podobają

    OdpowiedzUsuń
  43. http://kokardaaa.blogspot.com/

    Blog o fryzurach. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam te 3 włosy z pierwszej strony <3

    OdpowiedzUsuń
  45. oo swietnie, super pomysl, skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne. Nigdy się czegoś takiego na stardollu nie spodziewałam, więc tym bardziej jestem zaskoczona. Oczywiście pozytywnie :) Ja już jedną zakupiłam, ale myślę, że coś jeszcze dokupię.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  47. kupiłam na razie jedną, ale zamierzam więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł z fryzurami jest świetny, jednak szkoda, że w salonie piękności nie można usunąć z nich kolorowych odcieni. Na razie kupiłam tylko jedną fryzurę - tą z kokardą.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłam pewna, że w końcu będą włosy do kupienia. Ale muszę przyznać, że kupię nie jedną fryzurę. :)

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  50. Może kiedyś kupie na zaś, bo w końcu jakaś nowość. Ale ogółem są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi przypadła fryzura z dredami, nie jestem fanką takich włosów w realu ale bardzo ładnie leżą na dolce i bardzo podoba mi sie połączenie koloru czarnego z fioletowym, możliwe że się skuszę albo poczekam na kolejną dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kupiłam włosy z pirwszej dolki z pierwszego obrazka ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Pomysł świetny , fryzury niedrogie aczkolwiek z wykonaniem troszkę gorzej , bo nie powiem aby był to szczyt moich wymarzonych stardollowych fryzur mogli się bardziej postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam warkocza, 'loki'za sm oraz tę prostą fryzurkę z drugiej strony. :)

    OdpowiedzUsuń