2012/04/22

Kurtka HB

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys - szaro-czarna kurteczka zapinana na jeden guzik. Pochodzi ze sklepu RIO, a jej cena wynosi 18 stardollarów. Sama nie wiem, co mam o niej myśleć i zastanawiam się nad kupnem. Jednocześnie podoba mi się i nie podoba to "wygięcie" - jest bardzo oryginalne, ale ciężko przez nie będzie zestawić coś z tą kurteczką. Denerwuje mnie trochę to, że dosyć mocno powiększa barki. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.

83 komentarze:

  1. przepiękna kurtka rzadko zdarza się tak ładny HB naprawdę jest świetna ale droga
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta kurteczka!
    Niestety droga; (

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna! Chociaż, troszkę denerwuje te wycięcie.

    Kupię, ale no cóż... jest trochę droga:/

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa i oryginalna ale droga
    magista

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest prześliczna i modna. Bardzo rzadko dodawane są takie HB. Chętnie bym ją kupiła ale mam za mało kasy ;/


    Angellaa114

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna , kupiła bym jak bym miała sd . Bardzo oryginalne jest to wygiencie . Bardzo mi się podoba ! :)

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba , kolekcjonuję Hot Buys więc chyba tylko z tego powodu ją kupię .

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie ona nie urzekła, lepsza by była raczej rozpięta.. :l

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi się to wygięcie , lepsza by była bez tego i rozpięta


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ale zapięta lepsza.

    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka sobie ... widziałam dużo lepsze hb w tym miesiącu ,ale kupię ją tylko dlatego , że zbieram hb z każdego miesiąca ;) Może kiedyś dużo kasy za nie dostanę =^.^= Zgodzę się z tobą , że to wygięcie jest oryginalne , ale ten kołnierzyk denerwuje :D Uważam też , że zapięta wygląda ładniej ^^
    Przepraszam za moje długie wypowiedzi , ale jak tylko mam temat do mogę się rozpisać na 10 stron ;P

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna,ale zgadzam się że powiększa barki.Nie wiem czy kupie bo jest trochę droga.
    juliaminka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna by była, gdyby nie to "wygięcie"

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna ;)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde mnie się ona wcale nie podoba o.o własnie przymierzałam ją i wygląda ona źle. przynajmniej na mjej lalce ;C powieksza barki i en kołnierzyk i to wygiecie jakos tak utrudnia zrobienie dobrej stylizacji poza tym cena dosyc wysoka -nie kupię .


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  16. No, nawet nawet. :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna w realu mam podobną tylko granatową :)chyba kupie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna, fajna. ;D

    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie się nie podoba za bardzo :p

    Avrilramona13

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki sam dylemat! Nie wiem czy ją kupić czy nie ;c I jeszcze ta cena... Ciężko bd zdecydować , oj ciężko .
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie to samo o niej pomyślałam co ty, gdy ją ujrzałam. Jednak zdecydowałam się na jej kupno.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się zbytnio ale kupię ją bo zbieram hotbusy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna. Z pewnością ją kupię. Myślę, że będzie pasować do legginsów czarnych, które też są hb i były w tym miesiącu. Podoba mi się ;)

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ceny HB's są coraz wyższe, niestety. Myślę, że jednak ją zakupię, bo może mi się przydać.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem ciekawa i przydatna, rozłożysty dół sprawia, że nie można jej zaliczyć do 'zwykłych', ale na pewno znajdę dla niej miejsce w szafie.

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa, można ją dobrać do paru fajnych stylizacji, ale cena jest zbyt wygórowana . W sumie dobrze byłoby mieć ja w swojej szafie . :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Także wolę takie kurteczki rozpięte... Ale cóż... Może kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet może być ale masz racje ciężko będzie ją zestawic z czymś innym :D
    domestosblacky

    OdpowiedzUsuń
  29. dziwnie skraca szyje. fajny kolorek, tyle ze krotka,

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny jest ten HotBuys!

    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno przydałaby się do wielu stylizacji w róznych stylach, ciekawa, ale i droga...
    Pozdrawiam,
    LawendaMM

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno przydałaby się do wielu stylizacji w róznych stylach, ciekawa, ale i droga...
    Pozdrawiam,
    LawendaMM

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy rzut oka? - Dziwna. Kupię z pewnością. Ciekawie wygląda na lalce.

    OdpowiedzUsuń
  34. całkiem ładna.... ciekawy dodatek do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co tam chyba ją kupię. Od początku mi się podoba, a gdy pojawiła się w sklepie to się wahałam no ale się jednak zdecydowałam ;p
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem komu się to podoba . TRAGEDIA!! Jak mozna stworzyć coś tak strasznego chyba jest to jedno z tych nie udanych hb .

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zachwyca, w dodatku droga. Raczej nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki śliczny, musze go mieć!

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja się jeszcze zastanowię nad zakupem ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna, ale droga i nie kupie ;/
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zastanawiam się nad nią, nie podobają mi się te wywinięcia.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna, ale bardzo droga. Nie wiem czy sie skusze

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa, ale szczerze mówiąc w tym miesiącu były lepsze HB. No i ta cena.. Mimo to zastanowię się nad jej kupnem.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  44. jeszcze nie wiem xD


    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem ładna kurteczka. Szkoda tylko, że taka droga, bo z chęcią bym kupiła.

    anka123a

    OdpowiedzUsuń
  47. Super. MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeden z najlepszych HB tego miesiąca - na pewno kupie c;
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  49. Barrdzo fajna. Lubie kolor czarny a zwłaszcza na ubraniach. Wtedy do wszystkiego pasuje. Zastanawiałam się nad jaj kupnem ale brakuje mi stardolarów. Bardzo rzadko spotyka się HB z starplazie :( ... Bardzo ładna; >

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest tak prze... Ahh... <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  51. Spoko :) Tylko drogaaa ...

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  52. Byłaby ładniejsza bez tego 'rozwianego' zapięcia.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  53. Jest prześliczna , ale droga ;-)

    xMaaii

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest świetna to jeden z ładniejszych HB kupiła bym ale brak funduszy to kosztuje 18sd a ja mam 17sd :(
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładna jest, z wyjątkiem ceny...:>

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny ale jakoś ciężko wymyslić z tym żakiecikiem ciekawą stylizację.

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna jest, ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  58. nie kupuję, jak dla mnie zbyt przeciętna jak na hb - one powinny zaskakiwać

    OdpowiedzUsuń
  59. Kupię, ponieważ zbieram HB ;) A kurteczka oczywiście cudowna ;d

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie mój styl... Wcięcie bardzo wkurzające... :)



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń