2012/04/21

Mini konkurs

Kto to? 10 stardollarów dla pierwszej i wylosowanej osoby

80 komentarzy:

  1. Gemma Ward. Jeżeli się nie mylę to modelka.

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj wasze ulubione kopiowanie pierwszej wypowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam pojęcia, kto to...
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gemma Ward - modelka.
    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  6. te oczka. gemma ward. olla937

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie myslam ze to jaaks modelka bo skads ja koajzylam tylko nie wiedzialam jak sie anzywa ale jak zobaczylam ze ktos napisał gemma ward to zobaczlam poszukalam w internecie i faktycznie to ona i dlaego moge odpowiedziec ze to ona.. wiem nie jest to do konca fer moze ale no coz.. wiekszosc osob bezmnyslnie kopiuje ja tam wole sprawdzic zeby nie wyjsc na głupią..


    odp: gemma ward


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Gemma Ward


    kina614

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem kto to, ale pewnie to ta gemma. Mi to wygląda na lalkę Barbie
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka Gemma Ward

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  11. ona jest podobna do amandy sayfried i mi sie cos kojarzylo ze grala w mamma mia a to ta druga

    OdpowiedzUsuń
  12. Gemma Ward - była modelka

    liuziemo

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze nie miałam pojęcia kto to jest :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  14. Gemma Ward - modelka.


    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  15. Gemma Ward australijska modelka .:*


    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakaś gościówa po photoshopie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku nie wiedziałam kto to jest , ale nie będę taka i NIE będę kopiowała . Też na początku skojarzyła mi się z Amandą Seyfried, z filmu " Wciąż ją kocham " czy " Mamma Mia " xd

    Sc18 .

    OdpowiedzUsuń
  20. Albo to jest lalka z wosku, albo jest mega wyretuszowana w photoshopie ;p
    Gemma Ward

    OdpowiedzUsuń
  21. Gemma Ward - Ale myślałam, że to pierwsza lalka Barbie xD

    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobna do lalki Barbie:D

    To pewnie ta Gemma Ward.

    Jak już każdy wie:/

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  23. Modelka Gemma Ward

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  24. Gemma Ward z tego co kojarzę to ona chyba jest modelką ...
    princes_2010

    OdpowiedzUsuń
  25. Gemma Ward

    olciakolcia999

    OdpowiedzUsuń
  26. Lalka :D Nie no Gemma Ward

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko... Z tą tapetą na twarzy wygląda jakby była z plastiku! Ale mniejsza z tym - to Gemma Louise Ward ;P

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja juz chciałam pisać Amanda Sayfried ;D I jak zobaczyłam komentarze to weszłam aż na wikipedię, bo myślałam że to ona jak była mała. Ale nie, to jest Gemma Louise Ward.

    .Pink.Emo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gemma Louise Ward
    Ps. wygląda jak lalka z wosku...

    98justka98

    OdpowiedzUsuń