2012/04/25

Nowy sklep - MAWI

Do Starplazy dodany został nowy sklep z biżuterią - MAWI. Ceny są dosyć niskie, wahają się między 3 a 10 sd. Szczerze mówiąc, nudzą mnie już te ciągłe dostawy biżuterii. Moim zdaniem kolekcja jest zbyt bardzo przedobrzona, zdecydowanie nie trafiła w moje gusta. Możliwe, że zakupię kilka pierścionków, bo niektóre są całkiem ciekawe, a przy okazji niedrogie. Najbardziej spodobały mi się dwa srebrne - z zielonym i różowym oczkiem oraz dwa złote - z żółtym i niebieskim oczkiem. Co myślicie o nowych sklepie? Skusicie się na zakup biżuterii?

36 komentarzy:

  1. Zabardzo nie podoba mi się ten sklep... Niestety nie mam zamiaru nic kupować.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ble.Też nudzą mnie ciągłe dostawy biżuterii:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda mi to na podróbkę Epiphany. Dziwny odcień "złota" troszkę zniechęca do zakupu, ale jednak cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się :c Jakoś po prostu nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tanio fakt ,, ale rzeczy mi się nie podobają

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba też zakupię jakiś pierścionek ^..^

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropność... Nic nie kupię.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zaczynają irytować ciągłe dostawy biżuterii. Lepiej by się wzięli za ubrania i dodatki.
    Mam mieszane uczucia co do tego sklepu, polecam jednak kupić kilka pierścionków (sama zakupiłam już 4 sztuki). Dobrą stroną tego sklepu jest to, że biżuteria jest tania - pierścionki kosztują zaledwie 3-4 sd. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Tańsza i gorsza wersja Ephipany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wspominała kilka postów wstecz strasznie kiczowata ta kolekcja zgadzam się z koleżanką powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego ale owa biżuteria kojarzy mi się z dżasminą (film Alladyn) ;D .Wam też?

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i tanio ale nic nie ma za sm!

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam pierścionek, naszyjniki są okropne

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie postarali się wogóle , nic nie kupię ! ;/

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z powyższymi komentarzami zakupie tylko pierścionki :| reszta mi się nie podoba.



    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  16. Eee..?Powiem tak,najmniej dziwi tu nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klimat miśków i tandetnej bizuterii-nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to za duża ta biżuteria. Nie ma takich delikatnych kolczyków i naszyjników.




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! dawno czegoś równie kiczowatego nie widziałam mam tu na myśli wystrój sklepu. Co do zawartości to pojedyncze elementy te mniej ozdobne są nawet ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  20. tania lecz nie lepsza niż epiphany..

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma nic fajnego. Raczej nic nie zakupię.

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  22. jeej, wygląd sklepu mnie przeraża a bizuteria to nie wiem, musze zoabzcyc - p[rzynajmniej tanio..

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystrój sklepu - chociaż nawet pomysłowy - to nie przypadł mi do gustu. Sama biżuteria zresztą też nie. Wszystko się nadaje dla jakichś dzieci pięcioletnich. Co to ma być wgl? Jakieś misiaczki i kolorowe naszyjniki!? Chyba nic nie kupię oprócz kilku pierścionków ze względu na cenę. Dobrze, że to wszystko jest takie tanie, bo więcej bym, nie dała, ani za kolczyki, ani łańcuszki, ani pierścionki.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierścionki są przepiękne, kupiłam ich 5, resztę można nazwać porażką.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na razie nic nie kupuję,ale podobają mi się pierścionki : >

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam zwykle biżuterii z salonu piękności. A rzeczy raczej cudne nie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby Mawi LONDON, a przypomina biżuterie azjatycką. Nie ciągnie mnie do tego typu biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nic nie kupię. Ten "kosmizny" sklep do mnie nie przemawia.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  29. nic mi się nie podoba, nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pierścionek z zielonym oczkiem.. Starsznie kiczowato :/

    OdpowiedzUsuń