2012/04/18

Nowa kolekcja VOILE

Do sklepu VOILE trafiło bardzo dużo, bo aż 81 nowych ciuszków. Cała kolekcja utrzymuje się w pastelowych kolorach. Ceny wahają się między 32 sm, a 16 sd, nie są wcale takie wysokie, wręcz przeciwnie. Jak na takie ciuszki - dosyć niskie. Na pierwszy rzut oka dostawa wydała mi się być całkiem fajna, po bliższym zapoznaniu z ubraniami stwierdzam, że jest bardzo ładna. Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy była łososiowa, luźna bluzka za 10 stardollarów i zdecydowanie to ten ciuch przypadł mi do gustu najbardziej. Polecam również zakup prześwitującej halki za 76 starmonet, pomarańczowo-fioletowej bluzki za 10 stardollarów, zielonych spodni za 8 stardollarów, kilku kopertówek i kiecek oraz wiele, wiele więcej. Wymieniać więcej nie będę, bo raczej nie skończyłabym do jutra. Najchętniej wykupiłabym całą kolekcję. A Wam, co do gustu przypadło najbardziej? Skusicie się na coś? :)

31 komentarzy:

  1. na pierwszy rzut oka fajna ale po bliższym przyjrzeniu się sporo rzeczy ma słaba grafikę.
    Wybrałam w sumie niewiele rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jest od groma. Lubię sklep Voile. Jest takie em ... ekskluziw ;) Rzeczy mi się podobają. Na pewno coś tam nabędę. Widzę parę kopertówek , sukienek itd. :) !

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre są na prawde ładne , ale niektóre wręcz okropne ; (
    Zapewne kupie jakąś kopertówę ; ]

    Pozdrawiam!
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak , świetne rzeczy . Z pewnością cos kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo wyfdaje sei dosyc sporo nowych ubranek ale ne wie musze wszystko z osobna przejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne. mysle ze dobre na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  7. kupię kilka par butów i parę torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kolekcja, sądzę, że coś zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo super! coś nowego przyda się w szafie, na pewno coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam już kilka torebek i łososiową bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś kupię, lubię pastelowe kolory, a tego jest tu mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz wybieram się na zakupy, pewnie będzie tego sporo bo rzeczy są bardzo ładne, takie zwiwne i delikatne;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! jest świetna... i te kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania naprawdę ciekawe, ale niestety na ten moment nie mam kasy..
    Może zrobicie jakąś loterię z tą kolekcją? ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuchy ! Zakochałam się ;3

    kupię nie za wiele ponieważ nie mam sd. ale jakbym miała także bym wykupiła całą kolekcje.

    Jedna z najlepszych kolekcji na stardoll.

    patryska444

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka rzeczy mi się podoba :)

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno kupię coś, trochę dziwne to jest że tak dużo

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnej rzeczy się jeszcze nie przyglądałam, ale coś czuję, że się obkupię. Kocham pastele. ♥

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam chyba wszystkie kopertówki oraz jeszcze pare ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW! Na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak,na pierwszy rzut oka wydaję się strasznie nudna ,ale po blizszym przyjrzeniu ciuchy wydają się bardzo wielofunkcyjne oraz ciekawe:)Napewno coś kupię.Bardzo dobre ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczy wyglądają tak...nie za ładnie, lecz na lalce to są śliczne ! :D

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie za bardzo podoba mi się ta kolekcja. Tylko torebki są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość z nich jest bardzo ładna. Z daleka rzucają się w oczy te ich pastelowe kolory ^^ Ojj... Wybór, co kupić, będzie na pewno trudny.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń