2012/04/28

Rewelacyjne Windows on the world

Cześć i czołem. Jest tak gorąco, że nie mogłam się z łóżka podnieść. Słońce świeci z tak siłą, że wiosnę czuć na kilometr. Pewnie za godzinkę pójdę się opalać, bo aż żal marnować taką okazję. Ale przechodząc do temu artykułu, to mam dzisiaj zamiar przedstawić Wam moje odczucia do nowej kolekcji w sklepie Windows on the world. Ogólnie jest to jeden z moich ulubionych sklepów, gdyż bardzo często możemy tam kupić naprawdę świetne ciuchy. Tak i było tym razem. Nowe ubrania są rewelacyjne. Fajne fasony, kolory, a ceny również są w miarę przystępne. Zrobiłam dla Was trzy komplety, które być może Was zainspirują.


Pierwszy z nich jest bardzo słoneczny, promienny i elegancki. Ta narzutka świetnie pasuje do tej spódnicy. A, oficjalnie mogę powiedzieć, że ta torba jest boska.


Bardziej stonowana i spokojna wersja, ale ma to swój urok. Ta koszula jest naprawdę świetna i myślę, że pewnie jeszcze nie raz ją wykorzystam. Spódnica też jest bardzo ciekawa, gdyż lubię takie jednolite elementy - są najbardziej uniwersalne.


Ten zestaw jest chyba najbardziej skomplikowany ze wszystkich. Podoba mi się, gdyż jest niecodzienny i taki inny. Polecam każdemu kupno tego sweterka.


Ponadto, przeszukałam kilka kont w celu znalezienia jakiś fajnych stylizacji z użyciem ubrań z tego sklepu i udało mi się. Oto moje znaleziska:



Na pierwszym zdjęciu jest moja obecna stylizacja. Prosta, cała czarna - o taki efekt mi chodziło. Jak pewnie widzicie chciałam zrobić coś z fryzurą i wyszło jak wyszło. Na drugim obrazku widnieje outfit xylogeleny. O tej kurtce Wam nie napisałam, ale również obowiązkowo powinna się znaleźć w Waszych szafach. Ogółem stylizacja bardzo fajna, streetowa. Kolejna praca należy do Delicce, niektórym szerzej znanej jako poukladana. Wykonała fajny, pastelowy look, który kojarzy mi się z pozamiejską dziewczyną, nie wiem czemu. Ewelina natomiast stworzyła bardzo śmiałą i odważną stylizację. Taka gwiazda Hollywood'u, której kasa wylewa się z portfela, haha. Ostatni outfit idealnie obrazuje pogodę jaką mamy za oknem. Wszystko fajnie zgrane ze sobą zarówno fasonem jak i kolorystycznie.

A Wy sporo wydaliście na zakupy? Jaka jest Wasza opinia na temat dzisiejszego artykułu?

34 komentarze:

  1. bardzo ciekawy artykuł i super stylizacje. :)
    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje :))
    Artykuł też jest baardzoo ciekawy :)

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne stylizacje, ja jak na razie z tego sklepu mam tylko torebkę, najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo, pioekne stylizacje. ja kupuje bluzki.

    u was tez tak goraco jek na lubelszczyznie??

    olla937

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ,najlepsza jest ta pierwsza ;)
    Ja najpierw muszę uzbierać sd żeby coś kupić ;)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplety bardzo ładne, najlepszy ten drugi według mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje ^..^

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za umieszczenie mojej stylizacji w tym poście :)
    "gwiazda Hollywood'u, której kasa wylewa się z portfela" - tak właśnie miało być, więc widzę że trochę mi wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje i artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna robota:)Dobrze zrobione stylizacje dałabym 6+:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za cuda. Nie wiem jak ty to tworzysz ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite stylizacje, masz świetny gust.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne stylizacje. Lubię tego typu artykuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Piękne stylizacje!



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, i czekam na kolejną :3

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa, jakie boskie te stylizacje *-*
    Tyy to masz talent ;] A artykuł bardzo fajny ♥

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  17. sama kolekcja mnie nie zachwyciła, ale w tych stylizacjach te rzeczy są ok

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo po kupiłam z tego sklepu rzeczy i w tej kolekcji też nie zrobiłam wyjątku udała im się

    OdpowiedzUsuń
  19. Artykuł jest świetny. Te zestawy, które przegotowałaś są super i na pewno skorzystam z którego z nich. A stylizacje, które znalazłaś też są b. fajne. Muszę jak najszybciej wybrać się na zakupy :)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do ostatniej stylizacji to bardzo podoba mi się ten sweterek i na pewno go sobie kupię ;) Już gdy zobaczyłam go w spoilerach to nie mogłam się doczekać kiedy pojawi się w końcu w Starplazie ;P Na razie co prawda jeszcze nic nie kupiłam, ale na pewno się to niedługo zmieni. Z wszystkich stylizacji, które przedstawiłaś na ostatnim screenie najbardziej urzekła mnie ta od Delicce, ponieważ jest delikatna, skromna i dziewczęca ;D

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba 1 raz przeczytałam twoją artykuł w całości bardzo długi ale wciągnęła mnie ta lektura :P Kurdę przyrzekłam sobie że będę walczyć z germanizacja ale niestety przekonałaś mnie co do 1 rzeczy z tego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. uu xylogelena , jak zawsze po koleżeńsku , lol


    Nikkixx7

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne. <3 też lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardo łądne oraz intrygujące stylizacje, mam zamiar kubić wiele rzeczy. Chciałąbym podziękować za pomoc w wyborze ubrań, ponieważ artykół daje dużo do myślenia.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawienia, lecz chyba najbardziej mi w oko wpadł zestaw numer 2 !
    Pozdrawiam, Ewa19390, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się ta kolekcja
    martatojamarta

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje, kupiłam większośc rzeczy, bo warto zwłaszcza, jak na takie ceny ;D

    OdpowiedzUsuń