2012/04/22

Kurtka Hotbuys - zastosowanie

Witajcie. Jak tam mija weekend? Czy jest na sali ktoś, kto też ma przed sobą tydzień śmierci, czyt. egzaminy? :) Jeśli tak to wiecie co czuję, ehh. Już się boję powtarzania, kiedy to się przekonam ile luk mam z fizyki czy chemii. No, ale nie o tym teraz mowa. Przygotowałam dla was dwie, średnie stylizacje z najnowszą kurtką hb, aby niektórych z Was zainspirować? Sama w sobie jest taka sobie, ciężka to zrobienia ciekawej stylizacji. Dlatego też przygotowałam tylko dwie wersje:


W pierwszej kierowałam się zasadą motywu, czyli rozłożyste wykończenie kurtki zastosowałam także w dole, dając szeroką spódnicę, optycznie powiększając biodra, lecz uważam, że w takim wypadku nie wygląda to źle. Druga jest inna, zupełnie. Niby też ciemne barwy, ale totalnie inny charakter i styl. Jest bardziej odważna, niezależna. Myślę, że ta koszulka przezroczysta z Limited Edition doskonale się tu odnalazła. Nie jest z obu do końca zadowolona, ale nic innego nie mogłam wymyślić.

Zakupicie ją czy raczej sobie darujecie? :)

35 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje( Jak zawsze :P )<3 Bardziej podoba mi się nr.2 ;)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją zakupie ; )
    Bardzo fajne stylizację , pokazałaś że z ta kurteczka naprawdę fajnie wygląda przy wielu stylizacjach ; )


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stylizacje tylko jeszcze bardziej utwierdziły mnie w tym, że muszę ją mieć!

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo że stylizacje wyszły Ci dosyć dobrze jak na taki trudny wybór - hb to i tak ine kupię.. nie poodba mi sie ona wcale ;>


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem dokładnie o co chodzi też się boję ;-)A stylizację super wyszły
    3siosrty

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam "tydzień smierci" ;P
    masakra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka brzydka... Stylizacje również nie zachwycają... Pierwsza jeszcze jakoś wygląda, ale ta druga... Mam wrażenie, że lalka zapomniała włożyć spódnicy/spodni

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja też boję się egzaminów. Najbardziej boję się matmy - musieli dawać ją osobno?! :<
    A stylizacje fajne, ta druga jest zarąbiaszcza :D
    HB jeszcze nie kupiłam, ale chyba kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. druga stylizacja jest super :)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się nie boję tych testów. Jestem spokojna, bo i tak wiem, że dam radę. Powtarzam tylko z angielskiego... Też piszecie rozszerzenie? Oby jakiś łatwy temat dali tego e-maila (bo zazwyczaj dają e-mail) :)
    Stylizacje są w porządku, choć nie zbyt oryginalne, ale w sumie bardzo trudno coś fajnego z tą kurtką wymyślić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przekonuję mnie ta kurteczka i raczej jej nie kupię.
    Powodzenia 3-gimnazjaliści, ja to mam przed sobą.. a więc na razie, będę leniuchować w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizację.
    Z chęcią bym kupiłą ,ale nie stać mnie na to xd
    Mimo iż oby dwie wyszły Ci bardzo dobrze ,to chyba bardziej do gustu przypadła mi ta 1 .;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przekonałaś mnie z tą 2stylizacją *-*
    Jest taka śliczna ze jestem zdecydowana kupić tą kurteczkę ♥
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  14. mm boskie stylizacje a jeśli chodzi o kurtkę to nie kupie nie podoba mi się jej dół :D

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo egzaminyy. uu ja mam wolne. pisze za rok. a probne wypadly beznadziejnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. w pierwszej dalabym inna spodnice, taka czarna ze stardoll. ;))) ale itak jest super

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta druga stylizacja ale nie mam takiej bluzki le

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się okropnie podobają stylizacje, jak zwykle. Bardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja. Kurtki raczej nie zakupię-nie zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadal mnie ta kurtka nie przekonuje .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ty robisz te stylizacje, dzięki za pomysł :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza bardziej mi się podoba,ale nie na tyle,abym zakupiła tą kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacje PRZEGENIALNE!Kurtka jest super,napewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem ciekawa kurtka , ale fakt trudno coś z nią skombinować. Zobaczę jeszcz. A jeśli chodzi o stylizacje to 2 chyba lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 stylizacja mi się bardziej podoba, a jeśli chodzi o zakup kórtki-to daruję sobie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam dopiero próbne w tym roku, ale też się boję. Stylizacje wyszły ci naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, a kurtkę już wcześniej zamierzałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem... fajna, ale trochę droga. I prawdę mówiąc te wycięcie jest fajne, ale denerwuje.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia na egzaminach, też piszę

    OdpowiedzUsuń
  29. No, ja anglika akurat nie powtarzam. Może czasy powtórzę, bo to mi się zawsze miesza ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm... Moim zdaniem ładne stylizacje i niczego nie brakuje ;D Masz może takie wrażenie, bo użyłaś tylko koloru czarnego? :]

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne stylizacje! ;) Kurteczka taka sobie...



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń