2012/04/21

Kwiaty na salonach

Witam. Długo myślałam, co dzisiaj dla Was napisze. Miałam kilka pomysłów, a to coś o "nude", geometrycznych wzorach czy niekonwencjonalnych sukniach ślubnych. Zdecydowałam jednak, że najlepszym rozwiązaniem będzie napisanie o dość modnym ostatnio temacie - kwiecistych wzorach. Od kilku już lat są one ulubieńcami wielu kobiet. Uwydatniają dziewczęcość, urok i radość z życia. Sama osobiście uważam, że wiele z nich to niesamowite rozwiązanie na wiele okazji. Również wielu projektantów w ostatnich czasach tworzyło swoje kreacje z użyciem wzorów prosto z ogrodu, np. Ferragamo, Blugirl czy D&G:



A teraz trochę od Blugirl:



Adminom widać również podoba się taka tematyka, gdyż możemy dość sporo takich ubrań znaleźć. Najwięcej sukienek i torebek. Idzie lato, więc grzechem by było nie posiadać kwiecistych elementów w swojej realnej jak i stardollowej szafie.  Dla tych, którzy boją się kombinować z takimi wzorami lub najzwyczajniej na świecie nie mają na to pomysłu, przygotowałam kilka moich stylizacji. Muszę Wam szczerze powiedzieć, że są takie elementy, do których bez problemu coś się dobierze, a są takie, do których dołączyć jeden element jest ciężko.



Tak było w pierwszej stylizacji. Uparłam się na tę kieckę, ale jakoś wyjątkowo ciężko było mi coś stworzyć, dlatego nie gniewajcie się, że nie jest za dobrze. W drugiej nie wiedziałam czy ta niebieska kamizelka ma iść na zewnątrz czy zostać tak jak jest, więc zrobicie po swojemu, ale wierzcie mi, że bez niej było nudno i nieciekawie. Trzecia jest chyba jedną z lepszych, gdyż wykorzystałam tam śliczną sukienkę HB w połączeniu z różową kamizelką, kurtką i kopertówką. Taki neonowy miks jest bardzo ożywczy i wprowadza sporo świeżości. Czwarty zestaw jest dużo bardziej spokojny i stonowany. Utrzymany w beżach i kremach daje mi wrażenie takiej pozamiejskiej dziewczyny. Czwarta łączy dwa bliskie mi style - elegancję i street. Pewnie wielu z Was przyczepi się platform do szortów, ale mi się to tak podoba, że szok.

Planujecie zaopatrzyć swoją szafę w ubrania w takim stylu czy raczej jest Wam to obce? A może już to zrobiliście? :)

36 komentarzy:

  1. Też lubię kwieciste wzory i na stardoll jest bardzo dużo takich ciuchów i dodatków , więc można znaleźć coś dla sb . A stylizacje ciekawe , jednak jakoś 3 nie przekonuje mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kwiatowe wzory, niestety w swojej szafie realnej takich nie posiadam ;/
    Stylizacje nie specjalnie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze stylizacje! ;)
    jednak moja stardoll'owa szafa, nie jest zaopatrzona w kwieciste wzory

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania w tych wzorach, zdobieniach są całkiem ładne. Posiadam ich trochę zarówno na stardoll jak i w rzeczywistości. Stylizację wykonałaś ładnie. Jeśli ktoś miał złe zdanie na temat kwiatków, widząc te kreacje na pewno zmieni zdanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie ubrania.Są ciekawe i przykuwają wzrok:)Wg mnie są urocze.A co do stylizacji są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post , lubię takie wzorty . A jeśli chodzi o stylizacje wszystkie s ą boskie ale najbardziej podoba mi się stylizacja 4 :D

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry artykuł, bardzo na czasie ,bo to jeden z wiodących trendów w modzie.
    Co do stylizacji to 3 pierwsze dobrze ilustrują temat.
    Sam nie lubię wzorzystych ubrań ani w realu ani na SD ( już kiedyś pisałam jaka ze mnie konserwa) ale chyba się przełamię i coś tam mojej lalce zafunduje w kwiatki.
    Z twoich stylizacji najbardziej podoba mi się druga (słabość do niebieskiego) i ostatnia(choć jak dla mnie trochę nie na temat) w sumie trzecie też jest całkiem fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie, to takie ubrania są must have. Ja staram się wprowadzać je do szafy-zarówno realnej jak i wirtualnej. CO do stylizacji, to najbardizej urzekły mnie druga i czwarta.
    Pozdrawiam, Vanska99
    zielonooki-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia najlepsza. Gdzie kupiłaś kurteczkę ? c;

    OdpowiedzUsuń
  12. artykuł spoko ale stylizacje nie..bo są takie szpanerskie...o hb i hb i elle..a do starplazy ostatnio doszło duuuuuzo kwiecistych ubrań i dodatków które w tym artykule by sie spisały na piątkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kwieciste kolory ; )

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kwieciste wzory :) 5 stylizacja najlepsza :) I uważam, że te platformy pasują właśnie do szortów :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny artykuł cudowne stylizacje. Osobiście lubię kwwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi np kwiaty nie pasuja a moze spotykam sie z takimi strojami, nooo d&g mnie nie ubiera xdd. widzialam ostatnio mieli czerwone a la gorsety w kwiaty, boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie artykuł, tam mały błąd bo napisałaś " Czwarta łączy bliskie mi style..' a powinno być chyba ' piąta ' ;> ale niewazne, wiadomo o co chidzi:P

    piszesz ze 3 najlepsza chyba a mi sie ona najmniej podoba ale to chyba przez to ze za duuzo rózu czego nie lubię ale za to duuuuuuuży plus za ostatnią stylizację - jest najlepsza a to coś w kwiatkui cudne *.* podoba mi sie tez ta 1 mimo skromnosci dodatkow wyglada calkiem dobrze 2 i 4 takze są ok , lubie czyatc twoje artykuły :>

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  18. ps. W JAKIM SKLEPIE MOGĘ KUPIĆ Z OSTATNIEJ STYLIZACJI TĄ NARZUTKĘ CZARNO-FIOLETOWĄ ? BO SZUKAŁAM I NIE MOGĘ ZNALEŹĆ :c

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię kwiecistych wzorów, ale ostatnia stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnią spokojnie można by nałożyć w realu ;)
    W czwartej urzekły mnie skarpetki + buciki. Tak delikatnie i uroczo :)

    A ogólnie to żadna nie jest taka zła. A jeśli chodzi o tą sukienkę z 1 to też nie mogę nigdy do niczego jej dobrać ;C

    OdpowiedzUsuń
  21. Artykuł naprawdę fajny. Jak nie przepadałam za rzeczami w kwiatki to naprawdę mi się strasznie spodobały *-*

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka rzeczy w realnej szafie o tym wzorze ale nie jestem jego zwolenniczką ponieważ łatwo można z nim przesadzić i wyglądać po prostu kiczowato . Ty na szczęście nie przekroczyłaś tej bariery i wszystko ładnie ze sobą kontrastuje jestem jak najbardziej na tak w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię, a stylizacja najbardziej podoba mi się druga i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga stylizacja od lewej jest świetna. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  26. W mojej prawdziwej i stardollowej szafie też jest dużo ubrań w kwieciste wzory. Bardzo podobają mi się twoje stylizacje, a szczególnie ta środkowa i ostatnia :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i super stylizacje! Uwielbiam kwiaty i takie wzory na ubraniach. ;D


    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń