2012/04/21

Darmowa peruka i naszyjnik

1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 82.130.33.68 port 3128
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/contest/view.php?id=2642 (peruka)
4. Zmień proxy na bez serwera proxy i zaloguj się na stardoll
5. Weź udział w konkursie
6. Wejdź na http://www.stardoll.com/contest/view.php?id=2645 (naszyjnik)
7. Weź udział w konkursie (trzeba mieć opublikowany starmovie)
http://desmond.imageshack.us/Himg528/scaled.php?server=528&filename=89155774.png&res=landing

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ; )
    Na pewno zrobię;]
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy nie są złe. Niestety są z proxy, więc nie robię. Poza tym, szkoda mi sd na opublikowanie starmovie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Są nawet,nawet ,ale to niestety proxy ,więc nie:/

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik ok ale peruka nie.. hym pza tym to proxy itrzema miec starmvie wiec nie robię :P


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  5. nie robię

    SZALONA-MODA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo roboty, nie robię.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ale z proxy >.< Nienawidzę proxy

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie zrobię. Nie chce mi się zmieniać proxy.

    P. S. W Starplazie jest dość dziwny błąd. Ładna, niebieska torebka ze sklepu It Girls zamieniła się w jakąś sukienkę. Nie wiem, czemu ma to służyć... Może to kolejny błąd? Ja nie wiem, sami zobaczcie:

    http://desmond.imageshack.us/Himg600/scaled.php?server=600&filename=bladw.jpg&res=landing

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobają mi się i nie sądzę by się do czegoś przydały , na pewno nie zrobie .


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. perukę już kiedyś miałam ,więc mi się nie zrobi, a co do naszyjnika to się jeszcze zastanowię go nie jest jakiś super

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na mojego bloga odcienie-pasteli.blogspot.com : ) Piszcie co moge zmienic lub dodac a co jest fajne przy stu obserwatorach rozdanie rzeczowe : ) a darmowki dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś ten naszyjnik kupiłam w shopie, mam go chyba do dziś, peruka średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robie nie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wiem... Ani to piękne, ani to beznadziejne..

    Chyba szkoda zachodu.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne włosy naszyjnik nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  16. Peruka była już kiedyś podobna w sklepie, z tym że miała kolor czerwony. Bardzo podoba mi się łańcuszek, ale po ściągnięciu go zauważyłam, że niestety jak większość darmowych naszyjników nachodzi na włosy. Według mnie to nieestetycznie wygląda i Admini powinni jak najszybciej zrobić z tym porządek.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee =D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie w moim stylu... Cukierkowo i słodko... Nie mój klimat ;D



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń