2012/04/20

Mini konkurs

Co to za miejsce? 10 stardollarów dla pierwszej i wylosowanej osoby

81 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karaiby

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wyspy karaibskie , nie jestem pewna

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. Karaiby lub Seszele dokładnie nie wiem :0
    sasha1992lady

    OdpowiedzUsuń
  5. Szeszele lub Wyspy Karaibskie ;)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  6. Seszele ( Ocean Indyjski )

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że to nie są Karaiby, lecz mogę się mylić. Według mnie to Seszele :)

    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyspy Karaibskie lub Seszele. Kurdę nie jestem pewna . :)
    princes_2010

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się że kariby
    domestosblavky

    OdpowiedzUsuń
  10. Są to na 100% Seszele .lililola223

    OdpowiedzUsuń
  11. Karaiby vs. Seszele. Nie wiem co obstawić.
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fidżi

    byłem tam i widziałem coś podobnego

    Nikkixx7

    OdpowiedzUsuń
  13. seszele
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  14. Seszele

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  15. Seszele

    olciakolcia999

    OdpowiedzUsuń
  16. Saszele na Oceanie Indyjskim

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. seszele

    Na stardoll jestem Dominiulka270

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne miejsce:)

    Hmmm... to Seszele?

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  19. Stawiam na Seszele. Sprawdzałam i chyba to jest to miejsce.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee :)

    OdpowiedzUsuń