2012/04/22

Talenty

W dzisiejszym poście mam zamiar wam przedstawić użytkowniczkę stardolla z Polski o nicku Macdalenka. Dziewczyna jest zarejestrowana na stardoll od 22 lutego 2009 roku, więc dosyć długo. Bardzo spodobały mi się jej pokoje, chociaż jest ich bardzo mało - a szkoda, bo jestem strasznie ciekawa nowych pomysłów autorki. Apartament może nie jest jakiś bardzo zaskakujący, ale widać, że było przy nim dużo pracy. Nie jest przekombinowany i to mi się właśnie w nim spodobało. Zapraszam do obejrzenia. PS: Skończyłam kolejkę zapisanych osób do talentów, więc jeśli znacie kogoś, kto ma super apartament, to napiszcie nick w komentarzu.
http://img855.imageshack.us/img855/4305/48197517.pnghttp://img201.imageshack.us/img201/6096/82821163.pnghttp://img198.imageshack.us/img198/9428/93196173.pnghttp://img403.imageshack.us/img403/5833/63928543.pnghttp://img841.imageshack.us/img841/706/18913515.pnghttp://img205.imageshack.us/img205/8640/67104924.png
PS2: Jeśli macie napisać w komentarzu coś złośliwego i obraźliwego tak jak tydzień temu, to lepiej sobie darujcie czasu.

70 komentarzy:

  1. MA BARDZO ŁADNIE ; )
    WIDAĆ NA PIERWSZY RZUT OKA ŻE DZIEWCZYNA MA TALENT ; )

    KORALINA2346

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma piękne pokoje!

    SZALONA-MODA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. i polecam żebyś zaglądnęła do Elficy , jej apartamenty są mega ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dosyć ładne jak na nie superstar

    HannLovePretty

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna chata według mnie najlepszy jest 5 pokój od góry mój login: ila2styl

    OdpowiedzUsuń
  6. ;o Naprawdę śliczne! Najlepszy jest pierwszy pokój *-*
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam siebie 96lala96 :P haha wiem skromna jestem :d

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie wydają się oryginalne fajnie zrobiona jest głębia ,czuje się przestrzenność tych wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  9. blunotte ma super apartamenty. A szczególnie te z Beach Villa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @karolina2346, bardzo dziękuję, to miłe z twojej strony. :)

    Ja nie wiem kogo polecić, dam jeszcze znać.

    Elfica.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda ma prawdziwy talent.
    Oszałąmiające pokoje.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Ta blunotte ma całkiem ciekawe apartamenty jak mówi @karienne .

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie bardzo ;) sama marze żeby mieć takie ładne ;))
    prosze o więcej konkursów na stilizacje jak ostatnio na westernową stylizację ;p)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby skromny ale na prawdę bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proponuję zajrzeć do RAMZESIK205 ;) Też ma fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. O i dołączę się do dziewczyn powyżej: Blunotte ma kilka ciekawych pokoi

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo są ładnie skomponowane, jakby to ująć :)

    Ja proponuję pokoje malgosia245. U niej panuje przestronność i elegancja, aczkolwiek podobają mi się także pokoje Dominnika14, jej pokoje są przecudne oraz pochłonęły pewnie bardzo dużo cierpliwości i pracy. Stawiam na te 2 dziewczyny :)


    Pozdrawiam laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  18. zaje.....

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze podkreślone "nie jest przekombinowany" co prawda widziałam apartamenty robiące większe wrażenie, ale i tak jest świetny, gratuluję pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow , wszystkie są boskie . Musiała w nie włożyć bardzo dużo pracy . :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  21. Elektryczna ma bardzo ładny apartament , polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Elektryczna ma bardzo ładny apartament , polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio przeglądałam stardoll i trafiłam na świetny apartament i dollkę. Mówię tu o Ciri1994. Ma konto od 2008 roku i widać ile pracy w to włożyła. Jej apartament i doll są... magiczne. Poza tym jest niezwykle miła co nie często zdarza się u użytkownikiem z takim stażem w stosunku dla początkujących jak ja...

    OdpowiedzUsuń
  24. o, tak. malgosia245 ma przepiękne pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bym kiedyś chciała być w talentach polecam się ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam pokoje Elficy , ma je bardzo ładne i dopracowane . Wszystko w nich do siebie kolorystycznie pasuje i są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem, że Dominnika14 ma bardzo zaskakujące pokoje nwm czy już o niej piałaś, ale jak nie to naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A co do pokoi tego talentu to mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pokoję. Bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Amifia Smiley ma cudowny apartament. (:

    OdpowiedzUsuń
  31. średnio mi się podobają jej pokoje ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. kurde kolejna utalentowana osoba, zazdroszczę <3 podoba mi się bardzo na ostatnim screenie te korytarzyk gdzie widac kawałek sypialni i przy sciane ten stoliczek, ślicznie to ygląda, tez jestem ciekawa kolejnych pomysłów i nie omge sie doczekac aby zobaczyc kolejne talenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja właśnie takie apartamenty najbardziej lubię ;)
    IIZUUNIAA

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę podoba mi się jej apartament. Taki nieprzesadzony .

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyczucie stylu ma :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatni pokój chyba najbardziej mi się podoba, a tak poza tym to wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne :) ja znam ruth-sechmet -serio ładny apartament :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam ładne dolne piętro Beach Villa i penthouse ...a resztę pokoi to mam zrobionych tak bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne. Może jako następną osobę do talentów wziąć wieczko6 ? Ona ma śliczne pokoje

    afrodyta55

    OdpowiedzUsuń
  40. Ma świetne pokoje ;]
    Ja bym poleciła Elfica.

    OdpowiedzUsuń
  41. oooo matko. wow. ja nie umiem. sa swietne. tyle przestrzeni. genialne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby tak prosto i minimalistycznie a oko przyciąga . Stardollowym problemem jest złe dobieranie dodatków ale w jej przypadku są świetnie dopasowane .5i3 pokój mnie zachwycił !

    OdpowiedzUsuń
  43. Niby tak prosto i minimalistycznie a oko przyciąga . Stardollowym problemem jest złe dobieranie dodatków ale w jej przypadku są świetnie dopasowane .5i3 pokój mnie zachwycił !

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, super. Naprawdę cudownie, nie mogę się napatrzeć :) Czekam na kolejne talenty i przepiękne apartamenty ;)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  45. Nieźle, dziewczyna ma wielki talent i widać że włożyła w to trochę czasu :)

    Pati.nka

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne! A najlepsze są 1 i 2 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładne ;] Pomysłowe, dziewczyna włożyła w nie mnóstwo pracy. Samo zrobienie okien, ścian itp. zajmuje dużo czasu oraz pieniędzy - wiem z doświadczenia.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. -.Irina.- z Argentyny ma świetny apartament :p

    OdpowiedzUsuń
  49. Te pokoje są świetne i to bardzo :].

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam wszystkich! Chciałam bardzo podziękować za to wyróżnienie. Jest mi niezwykle miło, że komuś podoba się to co tworzę :) Chciałabym również podziękować Marcie6706 za to, że mnie tu zgłosiła :)
    Pozdrawiam wszystkich gorąco!
    macdalenka

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne wszystkie ♥
    :)
    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  52. No:) Jest miła i kreatywną osobą znam ją na stardoll:0

    OdpowiedzUsuń
  53. Ma bardzo ładnie. Widać, że ma talent - 'projektowanie wnętrz'. :)



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  54. WeNdYcItAz ma bardzo ładny apartament,zerknij jak coś;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny apartament ma stardollbloom

    OdpowiedzUsuń