2012/04/25

Zapowiedź sklepu

W spoilerach z ubraniami oraz ze sklepami pojawiła się nowa kolekcja PPQ, więc spodziewajcie się, że wejdzie ona do starplazy w najbliższym czasie. Pierwsze wrażenie dosyć pozytywne, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że ciuchy są jakoś dziwnie szerokie. Oprócz tego bardzo podobają mi się buty - są idealne! Jakie macie zdanie na temat rzeczy?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMSHyEq-fXflErMsU5y5fX1-00QOiIsle2RMybnuBNAq-0-BPPfX5ZHh3GShxRNW6gSFsP4IghVdVifIUrJSoHsOTpHyEo6Jie8zTd8jyyS5CvW05RHtVLpazvptTzv62GhV6GPMy9whmC/s1600/1277.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibS4_vN_AO_NSmRrnflWzoYh8mmVYDQ9XjPzgX8L-ZhnZ-S-v7IyylAnTgPlw0Ve1OUxqG1DjY9Frhl8fbvb98Zc8N-QkRo5EjOri9zzhprmYRcx39EdjJH1jj2MTKcHbFk_fktYCW9eTW/s1600/1278.png
Obrazki z bloga http://stardoll-br.blogspot.com

32 komentarze:

  1. Przesliczna kolekcja:)Butyy serio są idealne ,a ciuszki mają dobrze kroje oraz kolory:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadło mi w oko kilka ubrań, teraz tylko kwestia ceny. Buty masz racje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram osoby powyżej ;3 Z chęcią bym kupiła lecz moja kwota sd wynosi-0.Więc zapewne jej nie kupię,a tak bym chciała xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy zwracają uwagę , ale mas rację buty są super !

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW ! Odjęło mi mowę te ciuchy to PERFEKCJA (a podobno nie istnieje :P) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie kolekcja średnio mi się podoba, ale upatrzyłam już kilka rzeczy, które na 100% znajdą się w mojej szafie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, buty to chyba najmocniejsza strona tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ładnych rzeczy napewno znajdę coś dla siebie ;D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kolekcja jest świetna :D Po za tym ten rower - uwielbiam rowery na stardoll, zawsze są takie ładne :)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już chcę to mieć w apartamencie . KOCHAM TA KOLEKCJE A NAJBARDZIEJ ROWER są tu moje ulubione pastele i kwiaty lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna. Wyczytałam w Glamour ,że mode będzie połączenie pasteli z bielą .Napewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet ciekawe , moze coś się z tego kupi ;d

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, ale musiałabym zobaczyć jak wyglądają na dollce.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  15. To najlepsza chyba kolekcja. Niektóre ciuszki wpadły mi już w oko.




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  16. w zasadzie wszystkie jasne jednobarwne sukienki są super

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne są rzeczy na których napisane jest PPQ ;0 pewnie kupię większość ;]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się ciekawie ; >

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka średnia ;) Może coś kupię, a może nie (...tylko najpierw niech się ukaże w Starplazie ;d)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  20. Rower ciekawy i podkolanówki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ! Zakochałam się w butach ! :3

    OdpowiedzUsuń