2012/04/27

Hot or not - Makijaże cz. 6

Jak co tydzień w piątek rozpoczynamy głosowanie Hot or not - wersja makijażowa. Proszę głosować według własnego uznania (ale nie złośliwie) przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Do następnej części zgłaszać można się pod tym postem: KLIK Osoby wybieram po kolei.

 http://img444.imageshack.us/img444/5238/11181750.png

Bardzo mi się podoba - jest naturalnie, wszystko dopasowane, tylko trochę gryzą mnie te pieprzyki na szyi w kształcie krzyża. Poza tym super i myślę, że makijaż jest HOT :)
http://img707.imageshack.us/img707/5756/24174067.png

Jest ok, ale szału nie ma. Wszystko jest dobrze rozplanowane, dobre wykonanie, ale po prostu nie lubię tego typu makijażu (za słodziutki). Daję pół na pół.
http://img265.imageshack.us/img265/15/23737397.png

Boski makijaż! Uwielbiam takie mocne kolory i świetnie komponują się z bordowymi włosami. Jedyne co bym dołożyła to jakąś szminkę np. w kolorze włosów. Baaardzo HOT :)
http://img26.imageshack.us/img26/8176/37126537.png

Makijaż w sumie ok, ale barwy zupełnie nie są dobrane do dollki i nic do siebie nie pasuje. Skoro lalka jest ciemna i ma wpadające w fiolet włosy makijaż powinien być w podobnych odcieniach - szary, czarny, fiolet, brąz... Ten żółty, zielony na powiekach oraz szminka OUT! Niestety NOT :(
http://img192.imageshack.us/img192/9228/36817891.png

Niby dobrze, ale jakoś dziwnie pusto. Szkoda, że policzki w ogóle nie są pomalowane, bo wyglądałoby z pudrem dużo dużo lepiej. Ogólnie nie tak źle, więc daję pół na pół :)

38 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba makijaż emo-niuni-

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe make up'y jestem 50%/50%:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy ma emo-niunia- , to się nazywa makijaż *-*

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszy emo-niunia ;)))
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddałam głosy :** Ciekawe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  6. oddałam głosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za ocenę,cieszę się,że Ci się spodobał mój makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najbardziej szczerze głosowałam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne makijaże! ;D Najbardziej podoba mi się - WikaMiss13 :)



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodze się, najlepszy makijaż emo-niunia- .

    OdpowiedzUsuń
  12. dziś większość jest w porządku tylko jedna zdecydowanie mniej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 makijaż jest najlepszy ;)

    Gosia_19

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za ocenę, zagłosowałam na pozostałe dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dałam HOT tylko ostatnije osobie ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. spk makijaże ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. P.S - Gabi jak możesz wejdź na blogowego mejla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żaden makijaż nie przypadł mi do gustu :P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 lalka bardzo przeciętna, i te oczy, które ma co drugi użytkownik.

    OdpowiedzUsuń
  20. A tak ogólnie, to emo-niunia najlepiej i tylko ona otrzymała ode mnie głos "HOT"

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie zadna nie jest powalajaca albo chociaz ladna hot miala ode mnie tylkopierwsza dziewczyna

    http://odcienie-pasteli.blogspot.com/
    zapraszam na blog o modzie i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Alee mi się nudzi!
    Według tych kciuków najbardziej hot jest WikaMiss13,chociaż mi się ona wcale nie podoba :O Druga jest emo-niunia-.Reszta to niestety not,trzecie miejsce Paulga,czwarte Ki.Ni.Aa,a ostatnie jabuszko5.Nie wiem po co to piszę xd

    OdpowiedzUsuń
  23. emo-niunia- najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. emo niunia. genialnie, swietne kolory, genialnie rozlozone. olla937

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadna mi nie przypadła do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem emo-niunia na świetny makijaż. Naprawdę mnie urzekł. Oby takich więcej :D

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi najbardziej spodobały się dwa ostatnie makijaże: Paulga oraz jabuszko5. Co do tej przedostatniej tylko kolor skóry nie pasuje, ale tak poza tym jest fajnie ^^ Nie wiem dlaczego, ale jeden obrazek nie chce mi się załadować ;/

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń