2012/04/25

Romper HB

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys - szaro-czarny romper. Pochodzi ze sklepu It Girls, a jego cena wynosi 19 stardollarów. Moim zdaniem jest całkiem ładny, bardzo podoba mi się kolor. Drażni mnie trochę góra, wydaje mi się być wykonana mało starannie, ale to pewnie tylko moje odczucia. Nie lubię, jak do jakiegoś ciucha przyczepiony jest na stałe pasek. Cena jest wysoka, zbyt wysoka. Co myślicie o Hot Buys'ie? Kupicie go?

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jego zakup.

91 komentarzy:

  1. ja go już kupiłam :)
    domestosblacky

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolałabym same spodenki z paskiem, ale zawsze gorę można przykryć jakimś topy. Nie wiem czy na wiosnę/lato nie lepsze byłby żywsze kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pomimo ceny bardzo się podoba i na pewno go kupię :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy :) Może kupię...? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm nie wiem czy go kupię

    zuzeczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... nie jest zły :D
    chyba kupię :p

    vouge-white

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałabym same spodenki, góra mnie nie przekonuje. Trochę cienko u mnie z kasą, jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  8. b. ładny :) chciałabym mieć go w swojej szafie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, pasek wygląda fajnie, zakryć tylko górę jakąś luźną bluzką i taadaam!

    OdpowiedzUsuń
  10. B. bym go chciała , niestety nie mam kasy ;(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Już zakupiłam :D


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno go kupię :p

    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny ;D
    kolory mogłyby być bardziej żywe :)


    Czarodziejka35

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny,ale nieco drogi. Zastanowię się nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bym go kupiła ale no cóż kaski brak :/ A on jest FANTASTYCZNY !


    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie ten HB jest absolutnie wyjątkowy. Ma super fason, więc można używać go jako spodenki lub top. Z pewnością jest wart swojej ceny.

    misnike1999

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem ładny ; )

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem fajny :)lubie szary kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobrze wygląda na lace,

    OdpowiedzUsuń
  20. cena za wysoka, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny super
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ,na pewno go kupię :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  23. Stanowczo za drogo jak na takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się z powyższym komentarzem, jest zdecydowanie za drogi, a to u góry wygląda dziwnie... ale zbieram HB, więc kupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny, ale cena mnie odstrasza, za 19sd mogę sobie kupić dużo bardziej przydatnych rzeczy niż ten HB. Jednymisłowy-nie kupuję.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ladna , kupie jak bede miala sd :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem ładny ,ale będe mogła kupić jesli będe miała sd:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie się podoba , kupiłabym jakbym miała kasę ;PP

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał,bardzo mi się podoba ;3 Z chęcią bym go kupiła gdybym miała 19 sd

    OdpowiedzUsuń
  30. Już idę do sklepu ^..^

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  31. jest prześliczny <3 zarówno krój jak i kolor bardzo mi się podoba, muszę tylko jakoś zachomikować kasę żeby go kupić c:
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny :D Chociaż góra trochę mi się nie podoba, przez to, że czarny materiał nie całkiem zakrywa jedno ramiączko. Po za tym chyba nie ma więcej zastrzeżeń. Ale na razie i tak nie mam kasy, więc go nie kupuję. Jak tylko uzbieram to na pewno wybiorę się do sklepu :)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam mieszane uczucia. Ale dół jest fajny...

    OdpowiedzUsuń
  34. Super są!!. Bardzo mi się podobają chociaż bywały fajniejsze myślą że kupię !!
    Ostatnio bardzo ładne dodają te HB mogły by częściej takie być!!

    szapira123

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielka szkoda że dól nie jest osobno od góry kolor śliczny i spodenki też ale góra tragiczna zastanowię się jak zamaskować górę jeśli do tego dojdę na 100%kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest śliczny. Nie wiem czy kupię, pilnie zbieram kasę.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  37. boska nei mam sd :(

    laddygagaxdStar

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny i bym go kupiła ale nie mam sd :(

    Grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny ciuszek ^.^ co do góry to się zgadzam . Ale zawsze można jakoś ją sprytnie zakryć... ;)
    Zgłaszam się ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Są śliczne ! *-*
    Na pewno je kupię ♥

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym kupić. Ale trochę drogi. Jest śliczny i bardzo mi się podoba.

    Angellaa114

    OdpowiedzUsuń
  42. Łady raczej kuoie;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  43. O Boże jaki śliczny *-*
    Muszę go mieć, niestety teraz oszczędzam kasę, ale na niego warto. :3

    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  44. Taki troch smutnawy, chociaż jest bardzo ładny to raczej go nie kupie bo zbieram na cop innego :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny, już go mam

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  46. No jest bardzo ładny;d
    mis.paula11

    OdpowiedzUsuń
  47. nie wiem

    jak będę miała kaskę, to może się skuszę

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny jest. Może kupię :)

    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładny, chyba kupię :)

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  50. Ahh..cudny ♥♥ gdybym tylko miała kasę...*_*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładny. Fajniej byłoby gdyby były same spodenki,no ale jest okej. Może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny ,ale muszę uzbierać :c
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne, ale bardziej fajniejsze byłyby same spodenki z paskiem. :)



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochałam się w tym ciuszku jak tylko je zobaczyłam i no musiałam kupić.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  56. ładny, ale wolałabym same spodenki ;)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  57. ładny ;-) szczególnie gół mi sie podoba,ale nie mam juz kasy ;p

    AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  58. Jejuu, moim zdaniem ten romper jest śliczny. Cena? Nie uważam, żeby jak na HB była za wysoka (no może o 2 Sd) ;-P Fajne zestawienie kolorów i krój w biodrach ;] Jestem na TAK!

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście że kupię , jest świetny , a ja kolekcjonuję ładne HB : )

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię kreacje czarno szaro : > Jeszcze go nie kupiłam : >

    OdpowiedzUsuń
  61. Dół jest ok. Mnie także nie zachwycił. Kasy troszku szkoda. :<

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest cudowny! Najlepszy z kwietniowych hb.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  63. nawet ładny tylko pasek niepotrzebny ;)
    pinkybear68

    OdpowiedzUsuń
  64. łaał ! Jest śliczna ta sukienka ! : ) , bardzo mi sie podoba , lecz nie mam stardolarów na jej zakup ; (

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  65. sliczny, ale nie kupie bo drogi
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń