2012/04/24

Spoilery

33 komentarze:

  1. Zgadzam się z Aoi i Kolorową :) I chyba Epiphany (ZNOWU?!) nowe będzie...
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to ta "ekskluzywna i za darmo" sukienka? :)
    Podoba mi się ta pierwsza sukienka :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic specjalnego ,ale jedna sukienka mi się podoba :)

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza sukienka ma w sobie to coś xD Nie wiem czemu ale mi się podoba o.O

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazon z goździków (free) → http://officialstardoll.blogspot.com.br/2012/04/vaso-com-cravos-gratis.html

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie znowu jakieś epiphany , domyślam się , że będzie tego więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to nic specjalnego ^..^

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny komplet sukienka i buty ;]]

    OdpowiedzUsuń
  10. jest i ta sukienka "ekskluzywna i za darmo":D

    nic szczególnego nie ma

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie dużo ostatnio tej biżuterii dają ,ale nic mnie nie zachwyciło jakoś

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie są zachwycające. Nic mi się nie podoba. Ewentualnie mógłby być złoty łańcuszek (ten najbardziej w środku), bo można go wykorzystać i dodać jakąś osobną zawieszkę, ale reszta jest brzydka i na pewno nie kupię tych rzeczy.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuchy sa ładne ale bizuteria mi sie nie podoba procz tego srebrnego naszyjnika

    OdpowiedzUsuń
  14. ee..tylko łańcuszek z złoto-szaro-pomarańczowymi kółkami jest dość interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się tylko rękawiczki, ale nawet jak wejdą do Starplazy to ich nie kupię, bo mam podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Fuj . Myślę że biżuteria znowu będzie z Epipany . ;/ Nic mi się z nich nie podoba .

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  17. Śnie o tej granatowej,błyszczącej sukience. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja śnię żeby admini zaczęli dodawać jakąś przyzwoitą biżu..

    OdpowiedzUsuń
  19. o, jest ta sukienka z wiadomości...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic szczególnego, może tylko ta sukienka z kołnierzykiem. :)





    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzydkie są te rzeczy. Jedyne co mogłabym uważać za fajne to ta sukienka niebieska błyszcząca :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń