2012/04/29

Talenty

Jak co niedzielę mam dla was przygotowany artykuł o stardollowym talencie. Tym razem mam zamiar pokazać wam Polkę o nicku Elfica. Na stardoll jest już od 6 czerwca 2009 roku. Oprócz boskiego apartamentu ma bardzo dobry styl, więc jej lalka super się prezentuje. W jej pokojach głównie są motywy wodne połączone z fantastyką, ale znajdą się także zwykłe, realistyczne. Mi osobiście najbardziej podoba się jej pierwszy pokój, a wam? Zapraszam do obejrzenia i skomentowania :)
http://img848.imageshack.us/img848/3161/12838687.pnghttp://img715.imageshack.us/img715/1562/41474489.pnghttp://img221.imageshack.us/img221/3687/58185878.pnghttp://img571.imageshack.us/img571/4331/26121224.pnghttp://img838.imageshack.us/img838/5162/57280283.png

45 komentarzy:

  1. Super :) Polecałam wam ją! ;-)
    Ma boski apartament.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się naj. b. podoba 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna naprawdę ma talent <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne apartamenty

    anetka9995 ;)
    stardoll-top-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z twą opinią. Najbardziej podoba mi się jej 1 pokój choć ten 2 też jest niezwykły :)


    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  6. nie promujcie kopiar. widze tu kopie pokoi baby-lulu36

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Obejrzałam pokoje Elfica i Baby-lulu36 i nie znalazłam podobnych. A nawet jeśli by były podobne pokoje to zdarza się, że ktoś wpada na ten sam pomysł.
    ,,Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz." Mi pokoje bardzo się podobają, widać, że autorka musiała włożyć w nie dużo pracy. Gratuluję kreatywności;)
    dosia69karo

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie pokoje mi się podobają, cudne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam już kiedyś w jej apartamencie.
    Największe wrażenie zrobił na mnie ten ciemny pokój oraz taki szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny apartament :)
    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś widziałam ten apartament , ale i tak mnie zachwyca *_*

    TaaWalneieta44

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne. Ostatni najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=2675


    darmowa rzecz tylko nie wiem jaka bo jak otwieram prezent to nic nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszy jest 4 i ostatni pokój

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne i bardzo pomysłowe pokoje. Jak dla mnie rządzi 5

    OdpowiedzUsuń
  16. no jak to, 3 pokoj to kopia baby-lulu36

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie pokoje są ładne i muszę przyznać, że naprawdę ma talent. Jednakże mnie również najbardziej uwiódł 2 pokój.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne;O woooow!! <33

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ;] Ma dziewczyna talent ^^

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak ,naprawdę to podobają mi się 2,3 apartamenty i doll.Nie sądze ,że jest to jakaś wielka apartamentowa rewolucja:/

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze, rewelacja :D ostatni pokój jest niesamowity

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  22. Robi wrażenie :) Apartament jest świetny. Naprawdę, pomysły i wykonanie są cudne :D

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele kultur czy raczej styli jest przedstawionych powyzej. Podobają mi się, aczkolwiem były znakomitsze talenty; ) Co do samej Elficy, to znam ją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba tylko ten ostatni. Jest bardzo żywy, co jest naprawdę świetne. Reszta mi się nie podoba. Widać, że są dopracowane i poświęcone zostały w nie dużo wysiłku, ale mi się nie podobają ;) Wszystko takie białe i zimne. Przesadzone to trochę. Jakby z lukru było zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa ile ona na apartament wydała sd .

    Oktusia1

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy o niej nie słyszałam.Nie wiem czy powinnam się wstydzić..;(
    Piękne ma te apartamenty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne a najgorsze jest to że covergirl i ncg wygrywają ostatnio jakieś wieśniary a osoba o takim apciu nie może się wybić :/

    OdpowiedzUsuń
  28. już dawno przez przypadek trafiłam do jej apartamentu. jest wyjątkowy, to trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne... Ma dziewczyna po prostu talent! :>



    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za miłe komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny,
    niewiem czy jeszcze mogłabym polecić, ale anisa123 ma przepiękny pokój i myślę, że mogłaby zasłużyć na publikację swojego apartamentu na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń