2012/04/20

Wyniki konkursów

Przyszedł piątek, czas na wszystkie wyniki losowań, mini konkursów i jednego większego konkursu, który organizowałam jakiś czas temu.

W mini konkursach 10sd wygrywają: Challaya i Kennedy258
17sd na spódniczkę HB - xMaaii i kina614

zgłoście się w mojej kg.

Natomiast z konkursie na stylizacje z użyciem złotej biżuterii wygrywa Clevleen97:



Kochani, możecie mieć różne obiekcje, ponieważ znowu wygrała ta sama osoba. Ale jej prace są po prostu najlepsze. I to nie jest tylko moja opinia. Kilka osób nie zrozumiało tematu i robiło stylizacje z samej biżuterii, a to miało być tylko jej użycie. Przejrzyjcie wszystkie prace i zobaczcie, że lepszej pracy nie było. Mam nadzieję, że w reszcie konkursów będzie zgłaszało się więcej osób.

Wiem, że wszystkie wyniki są w planie w niedzielę, ale zapomniałam o tym i obiecałam kilku osobom, że dzisiaj się pojawią. Przepraszam.

31 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Nie dziwię się, że Clevleen97 wygrała. Jej stylizacje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda że wygrywa ta sama osoba ale i ta dziewczyna ma talent

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także sie nie dziwię , ona jest po prostu najlepsza . Gratulację ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Temat był naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)Trzeba przyznać ,że są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się też zapytać o wyniki komentatorki tygodnia.Co z tym?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś by się czepiał tego że wygrała znowu ta sama osoba, to nie ma według mni powodu każdy ma inny talent i powinnien go wykorzystywać a nie się czepiać, ale to tylko moje zdanie : ) i gratulacje ! : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwycięska stylizacja oczywiście świetna, tylko mam wątpliwości co do tego tatuażu. Wydaje mi się, że bez niego byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli to jest konkurs z 14 kwietnia to pogrubionym tekstem stoi jak byk:

    "Stwórzcie stylizację z użyciem złotej biżuterii - nie ubrań czy torebek, ale biżuterii. "

    a teraz mówisz ,że niektórzy nie zrozumieli?

    OdpowiedzUsuń
  11. minerwaaa ma racje z resztą jak przeglądałam prace to wg mnie były jednak lepsze ;>

    Zuzannna0099

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ;) stylizacja jest super ;) ale co do tatuażu zgadzam się z Xylo.

    OdpowiedzUsuń
  13. z użyciem, a nie że cała ze złotej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  14. jej stylizacje są najlepsze ! i nie dziwi mnie to że wygrywa :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zrozumiałam tak jak minerwaaa...

    OdpowiedzUsuń
  16. @Xylo - ja tatuaż traktuję jak część mojej doll, a nie ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  17. no fakt ma talent ale bez tatuazu byloby lepiej ale niewazne.. mysle ze yblo duzo dobrych prac i mysle ze moze nawet i lepszych.. szkoda wlasnie ze wygrywa zawsze ona w sumie ja ine wodze sensu zglaszania sie juz bo i tak wiem ze nic ine pokona jej taalentu no cóż a jka wyniki na top komentatora miesiaca ? bo ie wiem czy byly juz wyniki z amrcaa..

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, zasłużone zwycięstwo :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  19. do Roksetka :a jak skomentujesz "nie ubrania ,nie torebki" to chyba jednoznaczne?

    OdpowiedzUsuń
  20. Minerwo, że się tak wtrącę. Pisze, że z 'użyciem złotej biżuterii' a nie 'ze złotej biżuterii". To jest jednak różnica.

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Świetna stylizacja! ;D Ale można byłoby raz dać szansę komuś innemu... To zaczyna być już trochę nudne... :>

    OdpowiedzUsuń