2012/04/20

Hot or not - Makijaże cz. 5

Kolejna kolejka ocen Hot or Not. Proszę głosować według własnego uznania (ale nie złośliwie) przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Do następnej części zgłaszać można się pod tym postem: KLIK
http://img84.imageshack.us/img84/5508/71653967.png

Jest oryginalnie, ale zupełnie mi się nie podoba. Makijaż oczu jest bardzo ładny, jednak cała reszta zupełnie jest na nie. Najgorzej wyszły tutaj policzki, wyglądają strasznie nienaturalnie i brzydko. Niestety NOT :(
http://img135.imageshack.us/img135/6343/17860676.png

Twoja lalka wygląda na bardzo delikatną i to mi się w niej podoba. Jest jak laleczka porcelanowa. Super dobrane kolory - jasne niebieskie z ciemnymi brązami, bordowym. Wszystko dopasowane, ładne elementy twarzy. Jestem na tak! :) HOT
http://img23.imageshack.us/img23/9853/15074947.png

Makijaż dosyć fajny, ale całość ogólnie wygląda nie za ładnie. Te brwi są okropne i w żadnym wypadku nie pasują do tych włosów - w dodatku kolor zupełnie odbiega. Fajne kontrasty między makijażem górnym a dolnym, super pomalowane policzki. HOT/NOT (pół na pół)
http://img18.imageshack.us/img18/9323/23717018.png

Nie podoba mi się makijaż oczu i ogólnie dollka, jednak policzki są bardzo ładne. Powinnaś zastosować większe przejścia między cieniami na powiekach, bo tutaj czerwień z bielą wygląda brzydko. Włosy są za nisko i to także psuje efekt. NOT
http://img690.imageshack.us/img690/382/50712191.png

Jest przepięknie. Bardzo naturalnie, wszystko w dopasowanych do siebie kolorach - po prostu idealnie. Makijaż oczu podoba mi się najbardziej, bo jest taki wyrazisty i nadaje całej twarzy fajny efekt. 100% HOT :)

29 komentarzy:

  1. 1 :) Zagłosowałam "hot" na miss__ddlovato (najlepszy ze wszystkich) , corni290 (bardzo podoba mi się makijaż).


    Dropssek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne makijaże, większość mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ostatnia dostała ode mnie hot. Ej, rób makijażowe hot or not dwa razy w tygodniu. To jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. żaden mnie szczególnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni makijaż najlepszy. HOT dałam również Olcia473 i Aravilar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi oceniasz makijaż (niby) to czemu czepiasz się elementów twarzy doll?

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatnim makijażu fascynują mnie te kolory. Niesamowicie *.*

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia dollka ma piękny makijaż oczu :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia doll najlepsza :) Gratuluję "właścicielce" ;>
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się miss_ddlovato ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prawie not oprócz Miss_ddlovato.Najlepszy make up dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga i ostatnia najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie podoba sie ta olcia. tak delikatnie i z klasa. niewinnie ;) olla937

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszy ma Olcia473 i wcale nie zgadzam się ze zdaniem Gabi ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się porównanie mojej doll do laleczki porcelanowej, cieszę się że ci się spodobał makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1- NOT
    2- HOT
    3- NOT
    4- NOT
    5- HOT

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się tylko ostatnie :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi sie zaden nie podoba a juz napewno nie ostatni ale olcia nawet nawet w moim gusci : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona miss_ddlovato ! boski makijaż. Jestm zdziwiona makijażem oliwciparis :P

    OdpowiedzUsuń