2012/04/24

Nowa kolekcja Minimalism

Do sklepu Minimalism doszło nowe piętro. Ceny są dosyć wysokie, wahają się między 41 sm a 20 sd. Moim zdaniem meble są bardzo ładne, kolekcja szczególnie przypadła mi do gustu. Lubię minimalizm. Dekoracji nie przybyło zbyt wiele, ale większość z nich według mnie jest godnych polecenia. Najbardziej spodobały mi się dwie białe gablotki - za 15 i 16 stardollarów. Niższa zapewne nie raz przyda się przy urządzaniu apartamentu. Co myślicie o dostawie? Kupicie coś?

32 komentarze:

  1. Ładna, ładna zobaczę :>


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna i to bardzo na pewno coś kupię
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja, na pewno coś kupię :>

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolekcja. Ale nie wiem czy coś kupię.

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, napewno cos kupię, bardzo orginalny pomysł.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są dosyć ciekawe , coś się kupi ... Ale jak narazie brak kasy ;c

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo ładne , ale nie wiem czy coś kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. No, minimalistyczna, nie ma co ukrywać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urządzam nowe apartamenty ,więc w efekcie napewno coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miejsce pracy faktycznie fajne i kolorowy regał, natomiast czarny fotel słaby graficznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i ciekawa. Myślę, że warto coś kupić, bo wiele rzeczy przyda się do urządzania apartamentu. Ja chyba wybiorę się na małe zakupy.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  12. nom fajna, fajna ;d
    Ja nie przywiązuję dużej uwagi do apartamentu, więc raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez sensu robić na to specjalne piętro - mało rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne, ale jak na razie nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zwolenniczką minimalizmu ale to co doszło jakoś mnie nie porywa aby robić z tymi meblami pokój lub dołożyć je do któregoś .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne , ale na razie nic raczej nie kupię .. Brak kasy niestety ; / .

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  17. Mało rzeczy podoba mi się. Są jakieś takie bez życia ,nudne...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam w SP.Kupię część rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam na mojego bloga http://olusiapusia1998.blogspot.com/

    zgłaszać się do obserwatorów blog szczególnie o strdoll o modzie makijażach na stardoll i wieeeeele innych ciekawostek ZAAAAAAAAAAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna, zupełnie odzwierciedla nazwę sklepu ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta biała szafka z półkami jest fajna, można ja wykorzystać do urządzenia garderoby. ;D





    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne są ;) Właśnie, szkoda, że tak mało ;D Najbardziej podobają mi się te kolorowe półki i gablotki właśnie.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń