2012/04/26

FAQ - wasze pytania

Kolejna część FAQ, starałam się odpowiedzieć na wszystko, ale jeśli coś przeoczyłam, to napiszcie jeszcze raz. POD TYM POSTEM MOŻECIE UMIESZCZAĆ SWOJE PYTANIA, NA KTÓRE UZYSKACIE ODPOWIEDŹ ZA TYDZIEŃ. Aby przeczytać odpowiedzi kliknij niżej "czytaj więcej".

Jak udało ci się zdobyć tylu obserwatorów na blogu ?
Ludzie sami z czasem zaczęli się dodawać, to ich zasługa i sama do końca nie wiem skąd się aż was tyle wzięło :)

Jak promować się na Stardoll nie wysyłając wiadomości transmitowanych ?
Możesz zamieszczać komentarze u innych, ale nie spamy z "zapraszam do mnie" tylko szczere opinie, niektórzy na pewno zaglądną i się odwdzięczą.

Czy istnieją stare ale jeszcze działające darmówki ? np. sukienki Avril Lavigne
Może jakieś z tych działają: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2011/09/stare-darmowki.html

Jak można sprawdzać spoliery + jaki jest ostatni numer spoliera (podaj stan na jaki dzień) :)
Przez link http://www.sdcdn.com/cms/items/0/41922.swf <-- ostatni spoiler na dzień dzisiejszy :)

Czy istnieje darmowe SS lub SD?
Tylko jeśli admini robią jakąś specjalną okazję np. ileś tam milionów użytkowników i powiadomią nas o tym, ale tak poza tym to nie ma.

Jak robić powyginane scenerie?
Trzeba dodać do scenerii kilka razy swoją lalkę i układać różne pozy, a to co chcemy zakryć (np. drugą parę rąk) zakrywamy białym kwadratem z Stardesign interior.

Jak robi się baner na bloga?
W programie graficznym typu Gimp, ale trzeba posiadać trochę umiejętności, aby zrobić go poprawnie. Samemu rysuje się postać, wkleja się twarz ze stardolla i resztę tak samo ręcznie.

Czy w realu używasz pudru lub podkładu?
Używam :)

Czemu nie opisujesz na komentarze w swojej kg?
Odpisuję po jakimś czasie, nie zawsze mam czas na natychmiastowe odpisywanie. Cierpliwości :)

Dlaczego, gdy wybieram ciuchy, które mogę wystawić na starbazaarze wyświetla mi się tylko część z nich? Mam jeszcze sporo ubrań, które mogłabym sprzedać na starbazaarze (wiem, że można, bo widywałam je na sb ), ale nie pojawiają się one. Dlaczego?
Niestety nie wiem, być może to błąd. Skontaktuj się z administracją stardolla.

Czy można gdzieś kupić na Stardoll ciuchy z Shut It Up ?
Nie ma ich już w starplazie.

Dlaczego w starbazaarze nie można sprzedawać wszystkich ciuchów?
Taki kaprys adminów, nikt tego nie wie oprócz nich :)

Czy hot buysy podlegają lub podlegały pod promocje?
Czasami się zdarzało, że były przecenione, ale nie na wyprzedaży pod koniec miesiąca tylko np. w obniżce w całym sklepie.

Na jakich blogach ten blog był reklamowany?
Chyba tylko 2 razy na Uzależnionych, na innych nie.

Czy jak pobierzemy pasek za którego dostaniemy 10 sd możemy potem usunąć?
Na pewno można jakoś usunąć, ale jak to nie mam pojęcia.

Jak dopasowujesz zdjęcie do maksymalnej szerokości posta?
Zmniejszam w programie np. photoscape i klikam przy obrazku żeby był oryginalny wymiar (nowa wersja bloggera) lub dodaję na imageshack.us, wklejam do posta i zmniejszam za pomocą tych kwadracików na każdym końcu obrazka :)

Ile macie około dziennie wejść na bloga?
Wczoraj np.6 800.

Co skłoniło Cię do tego by założyć boga?
Wcześniej miałam innego bloga, więc tutaj się tylko przeniosłam. Jeśli chodzi o tamtego - moje koleżanki zza granicy prowadziły blogi, więc postanowiłam spróbować własnych sił :)

Skaczesz z radości jak masz 8000, 9000, 10000 tys obserwatorów?
Dosłownie? ;) Nie skaczę, ale bardzo się cieszę z tego powodu :)

Radzicie sobie z popularnością?
To tylko realny świat :)

Jeśli ktoś chce być twoją koleżanką to jakie cechy lubisz w innych? ;pp
Przede wszystkim to, jeśli ktoś nie jest nachalny. Poza tym ma być szczery, prawdziwy i oczywiście musi się nam dobrze rozmawiać, bo inaczej nic z tego nie będzie ;)

Kiedy pojawią się wyniki makijażu miesiąca (kwiecień)? Bo chyba nie na darmo robiłam? Co?
VenusVirgin nie ma w tej chwili, ale jeśli tylko będę miała trochę czasu, to ogłoszę wyniki za nią.

Jak ktoś doda się do obserwatorów bloga to otrzymujecie coś za to ?
Dodajesz się z własnej woli, nic nie otrzymujesz za to.

Co myślicie o ludziach , którzy nic na stardoll nie osiągneli?
Ważne, że dobrze się bawią i sprawia im to przyjemność. Nie warto patrzeć na osobę przez pryzmat wirtualnej sławy i innych "ważnych" osiągnięć, które tak naprawdę nie są ważne...

Jak zrobić tak , że pokazują się Hot Buys np. Maj to jak się przejedzie kursorem to pojawiają się etykiety tych ciuchów ? :)
Edycja kodu HTML.


Jak zakupić SS przez kartę kredytową?
Przede wszystkim trzeba mieć kartę kredytową, a wszystko inne napisane jest krok po kroku na stardoll :)

Czemu wygrywamy konkursy zglaszamy sie z 100 razy ty nie dajesz nagrody?
To ja mówię 1000 razy, że nie jestem non stop na komputerze. Trzeba trochę cierpliwości, a na pewno odpowiem i dostaniecie swoją nagrodę.

Którą z redaktorek swojego bloga najbardziej lubisz?
Wszystkie redaktorki są bardzo fajne i z każdą dobrze się dogaduję :)

Czy są jakieś działające jeszcze kody na kosmetyki? Jezeli są to jakie?
Darmówki? Nie ma ;)

Mam wrażenie że w konkursie na komentatorkę miesiąca wygrywają osoby które praktycznie wogóle nic nie piszą więc jakie sa zasady tego konkursu ?
Ludzie wybierają komentatorkę miesiąca więc to od nich zależy a nie ode mnie kto wygra.

Jak posklejać ze sobą kilka spoilerów ?.
Powycinać, dodać do painta i zaznaczyć aby tło było przezroczyste a nie białe :)

Jak zmienić czcionkę na blogu?
Wchodzisz w projekt bloga i w ustawieniach szczegółowych musi być coś w stylu "tekst" i będzie rozmiar.

Jak na bloga dodać te zakładki u góry?
To gadżet "lista linków".


U jakiejś osoby widziałam LE nr. 0/1400. To jakieś oszustwo czy błąd?
Błąd.

Jakie MK rc i Ashley rc można sprzedawać, a jakie nie?
Nie mam wszystkich (no przyznajmy, chyba tylko mam 3) więc tego nie powiem :)

Ostatnio kupiłam dwie pary butów z DKNY - jedne za 20 sd, drugie za 33 sd. Czy to była dobra inwestycja?
To zależy która kolekcja :)

Jeżeli będziesz szukała jakieś osoby do pisania na blogu o nowościach, to wybierzesz ze zgłoszeń z ostatniego castingu czy zrobisz nowy?
Zrobię nowy, ale na chwilę obecną nie planuję.

Jak dajecie wygranej osobie bez ss stardollary ?
Ktoś musi wybrać prezenty za tą kwotę lub poczekać aż będzie superstar.

Jak jest sie royalty i konczy sie ss, to czy nadal mozna sprzedawac w sb,kupowac LE, miec dostepne wszystkie pokoje i fryzury dla ss?
Nie, znika royalty i ss więc jesteś tak jak inna osoba z nss.

47 komentarzy:

  1. Jak zrobić "czytaj dalej". Tak jak ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki jest link do spoilerów sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  4. O co chodzi w tym , że jak się klika w doładowaniach superstar na samym dole "Kup kod prezentu" i wyświetla się
    "Członkostwo Superstar Zawiera:
    200 Stardolarów na miesiąc!" [...]
    to ja ich nie dostaje chociaż jestem ss ( przekroczyłam limit dni , żeby być Royalty) ? To dlaczego ich nie dostaję ? Pisałam do adminów , ale dali mi niezrozumianą odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego, gdy kupuję SuperStar na 2 miesiące nie dostaję 200 sd, które rzekomo dostaje się co miesiąc? (co miesiąc, gdy się jest SS oczywiście)

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy wchodze do osoby (np. ze starego stardolla) to pisze "Ostatnie logowanie : Nigdy". Czy to oznacza ze nie dokończyły rejestracji ?

    OdpowiedzUsuń
  7. czy powróci hot or not ????????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy istnieje darmowe superstars?

    OdpowiedzUsuń
  9. W jaki sposób sprzedawane są konta na Stardoll? Przez allegro czy zupełnie inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejne głupie pytanie :P

    Ile lat miałaś jak zaczęłaś używać podkładu lub pudru ? W realu xd. Chciała bym wiedzieć czy byłaś wtedy w moim wieku (mam 14 lat).

    OdpowiedzUsuń
  11. jak to zrobić, żeby dużo było komentarzy w np. mojej kg nie spamując

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zrbić hot or not
    Proszę o dokładną odpowiedż zanczy z ajkiej strony i jak

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś kto był już komentatorem miesiąca / tygodnia może być jeszcze raz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. co zrobić gdy padnie się ofiarą oszustwa? jęzeli ukradnie ktoś nam ciuchy ? admini nie odpisują co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak można zarobić darmowe stardollary ? (poproszę wszystkie możliwości)
    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mogę być sławna na stardoll ??

    OdpowiedzUsuń
  17. na jakiej stronie można znaleźć spoilery nowych sklepów albo kolekcji??

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak walczyć z kopiarstwem?

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nowego się nie dowiedziałam i nie mam też żadnych pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja koleżanka się ciekawi i ja z resztą też jakie nagłówki nie dosłownie wszystkie ale jakie były na tym blogu byś mogła pokazać w linku ?
    Jak nie to spoko :)

    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  21. W którym roku założono stardoll ?

    OdpowiedzUsuń
  22. U niektórych osób zauważyłam że w szafie są np. Te bardzo drogie ciuchy z LE ponad za 200sd ale u nich pisze 2sd . Tak samo z innych sklepów. To jakiś błąd czy oszustwo ?!. ♥

    xMaaii

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy zorganizujesz casting na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  24. Skąd wzięły się DKNY, które nie były w kolekcjach?

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak wysyłać zgłoszenia do Makijażu Miesiąca? W komentarzach pod dowolnym postem czy na stardollowe konta redaktorek?

    agus.ehee na Stardoll =D

    OdpowiedzUsuń
  26. Narazie nie mam żadnych pytań .:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z jakiej stronki korzystać i jak to zrobic, aby dodac ankietę? Jaki program jest najlepszy do screenów i do wstawiania linków z adresami bloga na screenie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytania :
    - jaki jest link do spoilerów ?
    - czy w Starplazie pojawi się kiedyś jeszcze ELLE lub DKNY ?
    - dlaczego admini dodają wiele sklepów do Starplazy i potem do tych sklepów nie dodają nowych kolekcji ?
    - kiedy będzie nowa kolekcja LUXE, jeżeli w ogóle będzie?

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  29. A więc no yyy.. jak się spytać ;DD no ... ok, ok no już gadam ..
    Jak ktoś chce się ubrać tak jak ty w tej stylizacji http://kolorowadusza.blogspot.com/2012/03/and-i-stopped-dreaming-now.html to czy się zgodzisz? no boo ja myśle, że to mógłby być 'głupi (jak to pyt.) plagiat', a i chciałam si tak ubrać na komunię brata ;p no może nie tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. a i jak byś sie zgodziła to mogła bym podesłać ci fotki na e-mail twojego modeowgo bloga?

    OdpowiedzUsuń
  31. Co było pierwsze?
    DKNY czy ELLE??

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy wyjdzie kolejna kolekcja LE?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam pytania,ale powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Skąd niektórzy mają Scube Dress za 2 sm ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy zaczniesz robić metamorfozy ?
    Z tego co pamietam to je robiłaś ,to dlaczego teraz ich nie robisz. Brak czasu ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlaczego gdy nie jestem ss to nie mogę kupować rzeczy w starbazarze nawet za starmonety.? Mam ponad 4000 starpunktów...

    OdpowiedzUsuń
  37. Aktualny numer spoilera..? ;)

    MissNicolcia

    OdpowiedzUsuń
  38. Dlaczego Stardoll ciągle rozłącza się z Facebook'iem? Chyba, że tylko u mnie tak jest...

    OdpowiedzUsuń
  39. Dość dawno wykupiłam sobie penthouse i ZAWSZE go miałam nawet jak nie byłam ss ,a wczoraj mi po prostu znikł.Dlaczego tak się stało ?

    Zuzannna0099

    PS.Napisałam o tym adminom ale oni w dalszym ciągu mi nie odpisali ;((

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy będą na blogu robione metamorfozy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli robię nagłówek i chcę go sprzedać (poprzez licytacje) za sd to jak dana osoba może mi je dać/kupić ? ( nie mam ss. )

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki jest najnajnajnowszy numer spoilera? =]
    XxXSpectraXxX

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zrobić aby nad hot or not wyskakiwały takie "łapki" i można głosować ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Czemu nie moge sprzedawac rzeczy na starbazarze ( jestem royalty ) mam duzo rzeczy ze starej kolekcji stardoll i chcialabym kilka rzeczy sprzedac ale moge sprzedawac tylko projekty. Mam nadzieje ze ktos mi pomoze

    OdpowiedzUsuń