2012/04/20

Mini konkurs

Co to za miejsce? 10 stardollarów dla pierwszej i wylosowanej osoby

74 komentarze:

  1. Republika Czarnogóry, paczusia98

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. Może Hawaje? Gdzieś w Australii? A może, jak mówi Góra, jest to gdzieś, nad Morzem Śródziemnym? Może w Chorwacji, we Włoszech?
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiszpania, Lore de mar :D
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  4. albo Wyspy kanaryjskie
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyspy Kanaryjskie ... chyba xD

    missjuliet200

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiszpania


    nie jestem pewna, ale niech będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Norwegia lub Chorwacja :)
    sasha1992lady

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnogóra! :) uroczaaneczka4

    OdpowiedzUsuń
  9. Norwegia prawdopodobnie coc ostsatnia fotografia przyponina mi hispzanie ;p



    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. To z pewnością Czarnogóra :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, tego akurat nie wiem :D Ale jest ślicznmie ;p

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  13. Norwegia lub Chorwacja ...ale chyba bardziej pasuje mi to do Norwegii.
    princes_2010

    OdpowiedzUsuń
  14. Hiszpania, Lore de mar
    dunia15

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpania, Lore de mar

    Zagadka98

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaje mi się, że to Czarnogóra ; p

    all95day

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarnogóra po górze można poznać.

    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie Czarnogóra : wyspa, Świętego Stefana, miasto Budva,

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem to nie jest Norwegia, ponieważ w Norwegii jest bardzo 'poszarpana' linia brzegowa.
    Myślę, że jest to Chorwacja, strzelam bo naprawdę nie mam pojęcia. Skojarzyło mi się to miejsce z posztówką z Chorwacji.

    xd_magda_97

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarnogóra-państwo w Europie Południowej ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarnogóra :) Mam stamtąd pocztówkę z tymi samymi zdjęciami ;D

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarnogóra reszta odpowiedzi błędna lililola223

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarnogóra
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarnogóra

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarnogóry

    olciakolcia999

    OdpowiedzUsuń
  27. Hiszpania, Lore de mar

    Na stardoll jestem Dominiulka270

    OdpowiedzUsuń
  28. Francja? Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  29. lewy gorny rog przypomina taka wyspe we francjii. francja???


    olla937

    OdpowiedzUsuń
  30. zdaje mi się , że widziałam takie miejsca na widokówce z Turcji .. xd ale nie jestem niczego pewna ; )

    RosalieMcSayner

    OdpowiedzUsuń
  31. czarnogóra na 100% xd domka3939

    OdpowiedzUsuń