2012/04/25

Pomysł na romper

Witajcie kochani. Przepraszam, że nie dodałam wczoraj stylizacji dla "nss", ale nie spodziewałam się, że mam tyle luk z chemii czy fizyki, a dzisiaj pisałam z tego egzamin. Poszedł dobrze, dlatego naładowana pozytywną energią, mogę dziś napisać dla Was artykuł.
Tematem dzisiejszego posta będzie oczywiście nowy romper Hot Buy's, który dzisiaj doszedł do Starplazy. Jest on dość ciężkim elementem do outfitów, kiedy chcemy go wykorzystać w pełnej krasie. Jednak gdy używamy tylko góry lub tylko dołu tego rompera, jest o wiele łatwiej. Co do kolorystyki, to najlepiej używać do niego barw bardzo neutralnych jak biel, czerń czy szarość. Ja postanowiłam na czerń, gdyż wygląda najkorzystniej w takim miksie. Moje propozycje połączenia są następujące:



To tylko dwa przykłady, ale jest ich o wiele, wiele więcej. Mi głównie chodziło o to, że można zastosować go zarówno w sportowych wersjach jak i bardzo eleganckich. Gdyby dali same spodenki z paskiem, bez góry, byłabym w nich zakochana, a tak to nie bardzo.

Sama pokusiłam się o nieco bardziej wyzywające połączenie. Wyszło coś takiego:


Kiedy zobaczyłam co stworzyłam od razu zapachniało mi kaccunią, gdyż kiedyś na pewnym szafiarskim blogu zamieściła stylizację z użyciem tej samej spódnicy i zakolanówek. Ale przejdźmy do opisu. Ogółem mówiąc, nie jest to zbyt skomplikowany komplet, ale może w tej prostocie tkwi urok, który mnie tak urzekł. A wracając do spódnicy, to mam ją od chwili, kiedy pojawiła się w Starplazy, a dopiero teraz coś z nią zrobiłam. Szybko, nie?

Na zakończenie mam pytanie, czy chcielibyście zobaczyć ode mnie jakieś poradniki czy instrukcje makijażowe? Od razu mówię, że bardzo często makijaże wychodzą mi krzywo, lecz z daleka nie ma to większego znaczenia. Decyzję pozostawiam Wam.

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe. Wciąż mnie (podobnie jak pozostałych uczestników) zaskakujesz coróż to nowymi, fascynącymi kreacjami.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje naprawdę dobre, aż trudno pomyśleć, że zwykła bluzka może tak odmienić ten romper.
    Co do poradnika, czemu nie, chętnie przeczytam :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajna stylizacja :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja ;)
    Jak najbardziej chciałabym zobaczyć poradniki makijażowe z Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;-) Akurat w moim stylu.A taki poradnik to byłby dobry pomysł.Jestem na TAK :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja i wykorzystanie romperu wyszło świetnie :)) Chciałabym zobaczyć jakieś poradniki i make-upy wykonane przez ciebie, a szczególnie że uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste, a jak zmienia ubranie. No i chyba dzięki tobie zdecyduję się kupić ten romper.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenia, chociaż co do tej drugiej - nie przepadam za tą spódnicą, ale to już kwestia gustu. :)
    Stylizacja też mi się bardzo podoba. ♥

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie stylizacje <3
    Zrób poradnik makijażowy :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje! A co do poradników to chętnie bym coś takiego czytała! :D




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  12. właściwie wszystkie stylizacje przypadły mi do gustu chyba dlatego ,że lubię klarowne stylistycznie zestawy,
    co do makijażu to miło mi czytać ,że nie tylko ja ma problem z nierównym rysunkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylizacje pierwsza mi się podoba :P



    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne stylizacje! <3! Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :]! A co do poradników chętnie bym takie artykuły czytała (:.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że najbardziej przydatne byłby poradniki co dobierać z czym nowe trendy albo po prostu coś takiego jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stylizację.
    Jak masz czas - rób , z chęcią przeczytam : D

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  18. podobaja mi sie ba polaczenia :> , stylizacja ogolem tez jest okk a z tymi poradnikami to jesli chesz to mozesz zrobic ;>


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi się podoba *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet ładna, ale nie dla mnie. Nie przepadam (co ja piszę - nie znoszę!) długich spódnic. Ani w prawdziwym życiu, ani na Stardoll ;]

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne :>
    poradnik przeczytam z wielką chęcią, kocham je :3

    OdpowiedzUsuń
  22. http://olusiapusia1998.blogspot.com/ zapraszam na ten niesamowity blog o stardoll w którym jest wiele stylizacji itd. Jeśli masz tyko konto na stardoll, lub go nie masz to wejdź na ten blog i zapisz się do obserwatorów . Nie pożałujesz . Będziesz mógł zobaczyć jak ciekawie ubrać swoją dolkę itd . Naprawdę odwiedź ten blog i zapisz się do obserwatora . POZDRAWIAM olusiapusia1998

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna stylizacja, ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne stylizacje, zwłaszcza ta z Twoją doll ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne, bardzo podoba mi się ta stylizacja ze spódnicą. Pomysł - interesujący, ale jednak nie zakupię tego HB.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny artykuł. Nie miałam pomysłu na zastosowanie tego rompera, więc go nie kupiłam, a tak mogę się już nad tym zastanowić :) Bardzo ładna stylizacja.
    A co do poradników makijażu - byłoby świetnie, bo sama nie potrafię nic fajnego stworzyć, a tak mogłabym przynajmniej coś poćwiczyć itp.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne stylizacje,ślicznie dopasowane ubrania:)Mam nadzieję ,że jak najbardziej dodasz poradnik makijażowy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna stylizacja, też mi się skojarzyła z kaccunią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne stylizacje.O tak makijażowe porady by się naprawdę przydały.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym poradniki,świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń