2012/04/21

Mini konkurs

Kto to? 10 stardollarów dla pierwszej i wylosowanej osoby

72 komentarze:

  1. chyba ; )Lily Donaldson

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. jakbyscie nie mogly sprawdzic tych imion w google grafika czarnobiale wybrac i wam wyskakuje pierwsze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lily Donaldson moja ulubiona modelka : )

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily Donaldson :3
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  5. Lily Donaldson, ona jest świetna...
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  6. Lily Donaldson . zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. lily donaldson

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lily Donaldson oczywiście ;)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  9. Lily Donaldson śliczna jest
    misnike1999

    OdpowiedzUsuń
  10. ta fajna.pl pomylilas zdjecia ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Lily Donaldson brytyjska modelkaaaa . ;)

    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  12. stokrotka No WIDZĘ I CO Z TEGO NIE ZCIĄGAM Z GÓRY ; / TAK JAK INNI

    OdpowiedzUsuń
  13. Lily Donaldson

    Stardollowa7

    +@Ta.Fajna.pl - skąd możesz wiedzieć,że ci INNI jak to napisałaś ściągają z góry komentarze? Nie masz prawa tak pisać skoro nie wiesz jak jest : ] A zapewne sama kiedyś skopiowałaś czyjś komentarz i dodałaś swój , gdy zgłaszałaś się do jakiejś loterii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lily Donaldson i co ja to wiedziałam i dlatego że nie jestem pierwsza posądzasz mnie o kopiowanie ?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Donaldson Lily

    Na początku zastanawiałam się czy dobrze:)

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  16. Lily Donaldson :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  17. stardolowa - nigdy nie kopiuję ;/ bo nawet jak wiem nic nie pisze bo po co ;/ mam dawać jak to bez sensu ; /

    OdpowiedzUsuń
  18. Lily Donaldson

    olciakolcia999

    OdpowiedzUsuń
  19. Lily Monica Donaldson

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń