2012/04/05

Darmowe krzesło

Aby je zdobyć, wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

24 komentarze:

  1. nie podoba mi się :P nie robię

    OdpowiedzUsuń
  2. powiadamiałam o tym Gabę ;)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie do gabisi:
    Jeśli VenusVirgin nie ocenia to nie możesz ty sama tego zrobić? Bo ja się czuję oszukana. Miałam być za tydzień czy dwa, a ona tak po prostu zostawiła wszystko niedomknięte. Nie mogłabyś ty sama ocenić kilka osób? To tylko chwila :)

    MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobie, pasuje d tych darmowych mebli z okazji 6 lat sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest złe, ale nie robię, nie przyda mi się =)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam, postawię w Beach Villi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej mi się nie przyda, ale udział w konkursie wzięłam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest najgorsze, ale chyba nie zrobię.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne, albo nawet takie same z 6 urodzin Stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zrobię ,ale przyznam ,że jest całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. średnio mi się podoba, nie robię :)

    OdpowiedzUsuń