2012/04/05

Darmowy żakiet i torba

EDIT: Torbę można zrobić przez proxy internetowe fishproxy.com (za info dziękuję popomx3) ale niestety żakiet tylko przez proxy podane poniżej (trzeba polubić tą grę, a w internetowym proxy przycisk się nie pojawia)
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 146.255.9.124 port 3128
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/campaigns/tfl/
4. Zmień proxy na bez serwera proxy i zaloguj się na stardoll
5. Polub grę klikając LIKE (trzeba mieć konto na facebooku)
6. Zaproś przynajmniej jedną osobę do gry wybierając ją w okienku "Share with friends"
http://img571.imageshack.us/img571/6260/91574704.png

68 komentarzy:

  1. Szkoda, że proxy. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA CHCE TORBĘ I ŻAKIET I NIE MAM FJSA I HISTORIĘ TRZEBA USUWAĆ!!! NIEEE!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet fajny , szkoda że z proxy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, później zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie trzeba proxy wystarczy że wejdziecie na fishproxy.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. hej . mam problem .zrobiłam wszystko do punktu 4 i w p 5 o jaką gre chodzi ? ?bo tam nie ma żadnej ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra mam . a jak polubić tą gre ? bo tam nie ma "like" ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy, szczególnie żakiet, szkoda, że można go zrobić tylko przez proxy :< Ale torbę zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNE !!! <3 <3 <3
    Ale z proxyy ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest świetne .: )
    Jest jednak jedno "ale"
    Zrobiłam wszystko, ale i tak dostałam tylko torbę i takie zielone "drzewko"
    a żakietu nie ; /
    A poza tym torba jest świetna i może się przydać w wielu stylizacjach :)

    Miss199878

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jakie boskie !!;•> tylko fajnie ,że z proxy :Z

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie ale ja nie potrafie. xD :D

    cool.girlDance

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli uda mi sie zrobic i będą to darmówki do sprzedania - sprzedam.
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto sprzeda żakiecik? :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie robię darmówek z proxy wiec mam nadzieję, że będzie można kupić w starbazaarze...

    OdpowiedzUsuń
  17. Głupi żakiet, im się kurna zachciało proxy. -.- Wale to, nie robie z proxy, nie da sie.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie robię /; Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne, ale proxy...
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  20. są świetne już mam żakiet i torbę :)

    lucky155

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne darmówki. *.* Zrobiłam i żakiet i torbę. ♥

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym zrobiła ale te proxy...
    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobię wszystko aby to mieć bo jest to BOSKIE!!!Najlepsze darmówki na świecie !

    OdpowiedzUsuń
  24. ołłł jeaaahh!!! Po ciężkich trudach mam i torebkę i marynarkę !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you! Got the bag,I wish I could get the jacket too but I hate changing proxy and so. :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z proxy! Mam ochotę użyć wulagryzmów, ten żakiet jest przecudny, wiecie może, czy da się go sprzedać? Torbę oczywiście zrobię, ale ten żakiet....Ehhh.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego jak zmienię proxy to żadna str nie chce mi się włączać .? :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  28. żakiet est świetny ale ja pokombinuję może akurat mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny żakiet... ♥ , zrobiłam :)) .. szybko się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku czekałam na ten żakiet od kiedy był w spoilerach, a teraz jest za darmo! o.O

    głupie pytanie, jasne że zrobię ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Żakiet jestt EXTRA!!!!!!!!!

    julcia84

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobię torebkę, bo żakiet proxy.

    OdpowiedzUsuń
  33. zrobiłem sobie ;] nawet łatwo poszło.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żal , chciałam zrobić a przez proxy ;c.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłam bez problemu

    HannaLovePretty

    OdpowiedzUsuń
  36. O dzięki Boże ! Udało się ! Przeoczyłam, że jak się zmienia proxy, to w 2 okienkach trzeba dać OK a ja dawałam tylko w 1, a drugie zamykałam krzyżykiem ! Hura ! :D
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Żakiet cudny, ale z proxy ;/ Ale torbę zrobię! :D
    A może jest ktoś chętny, żeby mi zrobić żakiecik? ;) Pisać w kg ;)

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak się robi torbę to dostaje się też drzewko z poprzedniej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. zrobiłam ;D super te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie zmieniałam proxy i raczej teraz też nie będę. Najgorsze jest to, że ta marynarka jest cudna. Jeżeli ktoś będzie chciał ją sprzedać to kupię na pewno.

    Clariss0977

    OdpowiedzUsuń
  41. A gdybym zmieniła kraj na Wielką Brytanię ?? udałoby mi się bez zmiany proxy ??

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  42. są cudowne, zrobiłam na obu swoich kontach :* w życiu bym ich nie przeoczyła :3
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  43. z proxy czy bez proxy, warto zrobić! czekałam na ten żakiet <333

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna ta torba, ale z proxy ; (

    OdpowiedzUsuń
  45. Obie rzeczy są cudowne, ale nie robię z proxy :c

    Może znajdę je w bazarze.

    jesiccastar

    OdpowiedzUsuń
  46. trzeba kliknąć "lubię to" a nie like

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba zrobię wyjątek i skorzystam z proxy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z żakietem się chwilę męczyłam ale wart było <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Są tak świetne, że musiałam je zrobić <3 Uwielbiam je. :D
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  50. dlaczego jak jest proxy to nie robicie?? Przecież to nic trudnego, a na bazarze go będą sprzedawać za 20 sd, nie lepiej mieć go za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne! Uwielbiam, kiedy darmowe rzeczy są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne <3 ale proxy >.< nienawidze tego ;/
    slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie umiem usuwać proxy:(
    Szkoda bo żakiet piękny:)
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  55. okurde skzoda ze przez proxy tylko bo żakiet jest sliczny.. a wie ktos mze czy da sie sprzedawac go w bazarze ?
    jakby ktos mial i sie go dalo to prosze o info w KG


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaki ładny !! nie umiem zmieniać "proxy"
    Mam prośbę w imieniu kilku osób czy możecie wytłumaczyć w jednym poście jak go się zmienia ? ; ] z góry dziękuje w imieniu innych ; ]

    OdpowiedzUsuń