2012/04/07

Hot Buys Body Chain

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys – kolorowy body chain czyli łańcuch na ciało. Pochodzi on ze sklepu Rio, a jego cena wynosi 10 stardollarów. Według mnie jest bardzo fajny, już dawno nie było takiej kreatywności ze strony adminów (no chyba, że gdzieś przeoczyłam jakiś łańcuch :P). Co o nim myślicie? Kupicie go?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jego zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg839/scaled.php?server=839&filename=bodyyd.png&res=landing

122 komentarze:

  1. Może kupię, ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ,mam parę pomysłów na stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się c;
    misia0810

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny idealnie będzie pasować do mojej lalce . Ja też dawno nie widziałam takich eksperymentów od strony adminów :D

    TRUSKAFKOVA_XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, już idę kupić :)

    PS. Kiedy pojawi się ankieta dotycząca makijażu miesiąca? :)

    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba. Nie wiem, czy kupię, nie bardzo pasuje do mojej garderoby, ale ryzyk fizyk, najwyżej sprzedam.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podoba. Nie wiem, czy kupię, nie bardzo pasuje do mojej garderoby, ale ryzyk fizyk, najwyżej sprzedam.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  8. No no całkiem fajny ;)

    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście uważam , że Admini postawili na oryginalność .
    Jest to bardzo pomysłowe i z pewnością ten HB przyciąga wzrok każdego.Jest wprost świetny!

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu coś oryginalnego !;D Lecę kupić :)

    Misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  11. ladny ,pomysłowy wyjątkowo admini dali coś nadzwyczajnego :))))

    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy takiego chyba nie było. ; D

    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny, cena nie zraża. Cieszę się że admini wreszcie wprowadzają ciekawe rzeczy ;) emilar1997

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwny, ale fajny ;D Może zakupię... ? :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny może kupię
    modelkajula

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy ,może przydać się w wielu stylizacjach, jak tylko zbiorę środki myślę ,że go kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny, w moim stylu <3

    Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladny , moze kupie ale jak narazie nie mam kasy x)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne ma połączenie kolorów, jednak się muszę zastanowić nad kupnem, czy w ogóle mi się on przyda ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałam że będzie tańszy , ale chyba go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny :)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu. Bardzo mi się podoba, ale kasy brak ;(

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm, całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny. :)
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny *-* ale nie mam ss ani sd xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne ! ; )
    Vanessa7277

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się podoba. Jest taki inny i wyróżnia się.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja użyję go jako szelek :D
    -Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  29. No w końcu coś nowego ! Można to ciekawie użyć w różnego rodzaju stylizacjach tylko co to dokładnie jest naszyjnik , szelki ,pasek ?!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze dobrane kolory, myślę że mógłby dodać uroku np. czarnej stylizacji. Zapewne kupię lecz jeszcze się wstrzymuję.

    xd_magda_97

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny idealny na rożne stylizację.
    ale na tą chwile mnei na niego niestać , za kilka dni kupie sobie star i dopiero wtedy zakupie.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysłowe, ładne kolory. Sądzę, że to będzie dużo warte.

    marta32461

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny :) Ja też uważam, że Admini stworzyli coś ciekawego - do tej pory nie spotkałam się z takim ciekawym HB :)

    Pozdrawiam,
    keniura

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny, kupiłabym gdybym miała sd :)
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdyby nie LE decor, to na pewno już leżałby w mojej szafie. Kupię kiedy będę mieć stardollary, najlepszy kwietniowy HB :d
    Modnisia99

    OdpowiedzUsuń
  37. andzia00026
    Piekny ale brak .. sd.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba ^^Być może zakupię;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny dodatek ..Do wszystkiego ; ))

    jaciekopne

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest świetny ;* ale nie mam stardollarów ;|

    pusia457

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobry pomysł:) + dla grafików

    OdpowiedzUsuń
  42. na początku nie wiedziałam, co to jest ;PP

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podoba. Bardzo chciałabym otrzymać stardollary na jego zakup! :D

    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę go bo to hb, a hb zbieram :)) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest przepiekny!! <33

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładny, podoba mi się. ;)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny,śliczny, ;o


    lucky155

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny! Już go kupiłam. :)

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podoba. Ciekawi mnie jak będą wyglądały te ''haczyki''
    . Kupię

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest świetny, podobny krojem do L E.

    OdpowiedzUsuń
  53. oryginalny i fajny :*
    slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest prześliczny, ale ciut za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczny, już kupiłam bo zbieram hb :D
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne, ale raczej nie kupię :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudny jest. Na pewno go kupię.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest śliczny na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chyba tak, przypomina mi indiańskie paciorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. śmiszne, kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo dobre połączenie kolorów. Nawet ładny, ale jeszcze nie wiem do jakiej stylizacji bym go użyła ;)


    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  69. mmm. przyda sie ;)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  70. ciekawy ale muszę się trochę zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  71. Ładny, ale nie mam sd.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  72. Straszny drogi bardzo mi sie podoba ale niestety nie kupie .Z powodu braku sd może jak uzbieram
    Marta6706

    OdpowiedzUsuń
  73. Ajj ślicznyy !! <33

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  74. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE!
    http://fashion-my-passion-mary.blogspot.com/2012/03/giveaway_13.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się

    Już jestem SS ;p

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  76. Cena jeszcze przystępna, kreatywny chętnie bym go kupiła. Body Chain to nie łańcuszek na szyję :)


    Pozdrawiam
    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  77. o faktycznie dawno admini nie wykazali sie taka oryginalnoscia :) podoba mi sie bo.. jest łądy i oryginalny i mozna go łaczyc an wiele sposobów :P


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń