2012/04/07

Hot or not - Makijaże cz. 2

Kolejna część Hot or Not i kolejne pięć osób z kolejki. Proszę głosować według własnego uznania przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Jutro kolejna część, zgłaszać można się TUTAJ: KLIK
http://img818.imageshack.us/img818/7505/80889710.png

Jest ok, ale wydaje mi się, że za zwyczajnie. Z tego co widzę na oczy dałaś tylko tusz i to jest dużo za mało - gdybyś dołożyła trochę cienia wyglądałoby to o wiele lepiej! Usta i policzki są ok, więc się nie czepiam :)

http://img842.imageshack.us/img842/4014/11661865.png

Średnio mi się podoba... Twoja dollka jest oryginalna ale za razem taka nijaka. Dobry pomysł na oczy, jednak nie jestem zwolenniczką takiego malowania. Mogłaś dać jakąś delikatną szminkę i puder, bo bez nich lalka wygląda dziwnie. Wolałabym także, żeby brwi były ciemne, ale to już kwestia gustu.

http://img220.imageshack.us/img220/9866/50773102.png

Wyglądasz ślicznie! Wszystko jest idealnie dopasowane, kolorystyka super i każdy element jest dopasowany do drugiego. Fryzura wszystko dopełnia :) Jeden maluuutki minus za wybór tego kształtu twarzy, strasznie mi się on nie podoba.

http://img220.imageshack.us/img220/4723/70337455.png

Bardzo nijako... Niby wszystko poprawnie, ale twoja lalka wygląda jakby była smutna, znudzona i nie wiadomo co jeszcze ;) Bardzo ładny makijaż oczu, jednak reszta jest pusta i przez to ocena spada...

http://img714.imageshack.us/img714/8039/31010112.png

Oczy niżej! :) Ładna kolorystyka (chociaż te oczy mi tutaj średnio pasują, lepszy byłby brąz a nie niebieski) ale wykonanie średnie (krzywo pomalowane powieki). Oprócz tego nie przyczepię się do niczego, ale te oczy to koniecznie obniż :)

33 komentarze:

  1. 3 dałam hot reszta niestety not .

    OdpowiedzUsuń
  2. czarnaMelissa - dałam HOT, prosto umalowana bardzo, ale mimo wszystko wygląda to wszystko bardzo ładnie ;)
    liliana2511-not, nie podoba mi się sposób umalowania oczu
    izabella4731-HOT, świetny makijaż, bardzo ładna twarz
    asiunia088- HOT, doll wygląda zdecydowanie smutno,ale bardzo podoba mi się makijaż oczu.
    Zuzanna0099-NOT, po 1 nie lubię tych oczu, niefajnie wyglądają, makijaż oczu niestarannie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie widzę tu żadnego, wartego uwagi makijażu. Aczkolwiek są nawet ładne ale nie najlepsze. ; )

    Pozdrawiam

    Invincible_xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 1 mi się podobałą : ( : )

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 5 najlepsze. Ale mi kciuki w ogóle się nie pokazują ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam hot or not. Zawsze entuzjazm płynący z wnętrza makijaży tych dolek. Mr . ;*

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nr 2 ma NOT. Reszta HOT :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. W 50% dzisiejszych makijaży jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale strasznie podoba mi się pierwsza doll choć jest przeciętna ;p
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  10. nie najgorsze :> Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę akurat włamano mi się na konto i ktoś mi zmienił makijaz ale nic nie szkodi mam juz konto i niestety niegatywną ocene

    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  12. niektóre fajne a niektóre mniej:D

    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za ocenę ;) !Już dałam niżej oczy i zmieniam kolor cień do powiek ;))


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość czarnych. Ciekawie. Oddałam głosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. żaden makijaż mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. żeby nie być bezduszną to dałam dwa hot.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dałam HOT tylko nr 3 :)
    slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja dałam wszystkim HOT :D ostatnia jesst...trochę nieładna ale bardzo mi się podoba sposób w który pomalowała oczy ale radze...zmienić kolor oczu na ciemny brąz a co do liliana2511 to...jesteś BOSKA i nie obchodzi mnie czy ktoś ci się wkradł na konto czy nie...UWIELBIAM CIE LUB OSOBĘ KTÓRA CIE TAK POMALOWAŁA!!!


    marina034

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się to z jaką dokładnością czarna melisa zrobiła policzki .Makijaże nie zachwycają w większości zrobione na przysłowiową "pandę".

    OdpowiedzUsuń
  21. CzarnaMelissa- dałam not. Nie podoba mi się taki styl. Nienawidzę takiego nosa! Fuj.;d
    liliana2511 - dałam hot bo lubię oryginalny wygląd. To mi się podoba :P Przyczepie się jedynie do tych ust.
    izabella4731 - dałam not bo oprócz fryzury mi się nic nie podoba. Oczy zbyt pospolite. Każdy nie raz takie miał.
    asiunia088 - Not. Tak jak napisałaś zbyt nijako.
    zuzanna0099- Dałam not, nie lubię tych włosów, a przez ten nos doll wyszła jak świnia.

    Ogólnie podoba mi się twój blog, i uważam ze mój ci się tez spodoba. http://zajebistee.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę to powiedzieć, bardzo mi przykro. Wszystkie na NOT. Na mój gust lalki są dziecinne, mało starannie wykonane, elementy twarzy źle dobrane, źle wykonany makijaż, puste lub przesadzone. Lilianno, Izabello, Asiuniu, Zuzanno i Meliso - niestety jestem na NIE. Może następnym razem.


    Pozdrawiam,
    Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  23. 4 osoba by ładnie wygladala gdyby wsziac brwi pod kolor włosów..

    OdpowiedzUsuń
  24. liliana chyba najlepsza.

    olla937

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 makijaż jest sliczny ;)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń