2012/04/08

Hot or not - Makijaże cz. 3

Jak zapowiadałam przygotowałam dla was kolejną część głosowania Hot or Not - Makijaże. Proszę głosować według własnego uznania przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Jutro kolejna część, zgłaszać można się pod tym postem: KLIK
http://img710.imageshack.us/img710/6965/37121531.png

Średnio mi się podoba. Twoja lalka wygląda trochę jak świnka (bez urazy)... Co prawda makijaż oczu niezły, jednak całość zupełnie do mnie nie przemawia, a elementy twarzy to już w ogólne są do zmiany...


Bardzo ciekawe elementy twarzy, jest bardzo naturalnie, ale oczywiście zabrakło mi tutaj pudru. Zepsułaś wygląd tymi włosami, które nie za bardzo pasują do całości (albo po prostu mi się wydaje, bo chyba są za nisko). Oprócz tego wszystko ok i poprawnie.
http://img62.imageshack.us/img62/8773/13906395.png

Jest po prostu idealnie. Dollka wygląda zadziornie, ale bardzo naturalne i nie przekombinowałaś. Świetnie pomalowane oczy, nie wspomnę już o policzkach, ustach i całej reszcie. Moim zdaniem to zdecydowanie makijaż HOT!
http://desmond.imageshack.us/Himg832/scaled.php?server=832&filename=46497073.png&res=landing

Twoja lalka przypomina mi jakąś Polską aktorkę, przez co mam złe zdanie :{ Każdy element twarzy zupełnie z innej bajki i jeszcze te włosy, które do niczego nie pasują.. :( Makijaż oczu jest ładny, ale reszta niestety na NIE.
http://img832.imageshack.us/img832/8987/35130389.png

Druga świetna dziewczyna. Uwielbiam makijaże w naturalnych barwach, ty zrobiłaś to perfekcyjnie i nie ma żadnych ale. Super podkreślone kości policzkowe, genialny makijaż oczu i lekkie muśnięcie ust - to mi się podoba! 100% HOT

43 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się druga dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciała bym się zgłosić jeśli jeszcze można

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Shao super makijaż! Już ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Shao najlepsza, me gusta :)

    LilySweet10

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaże izabelinka i Shao ;-) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  7. HOT
    NOT
    HOT
    NOT
    HOT
    czyli oceniłam na przemian xD

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie dziewczyny na HOT oprócz Andzi...Nie znosze tego kształtu twarzy i tego nosa, bo ten nos wygląda jak u świni.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie not, oprócz Shao, która według mnie jest wirtuozem robienia makijaży.

    Lavendka

    OdpowiedzUsuń
  10. A! I jeszcze Izabelinka ma ładny make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stalowyszczurek - mam takie same części ciała i mi się strasznie podobają :) dałam HOT bo świetny makijaż :* Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się Shao i Stalowyszczurek ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no, coraz lepiej. Zagłosowałam HOT na Shao, Izabelinkę i Stalowyszczurek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie oprócz 1 podobały mi się : D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wielbie izabelinke!!stworzyla prosty ale boooski makijaz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. STYLOWYPASZCZURek ma śliczny make-up ;*

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej podoba mi się makijaż Shao. Ja też chciałabym się zgłosić do HOT or NOT makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie wszystkie makijaże mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga dziewczyna najbardziej mi się spodobała, ale mogła włosy wyżej dać :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy mi się zdaje, czy izabelinka jest trochę podobna do tlen? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Shao - najlepszy makijaż. Uwielbiam jej makijaże.
    StalowySzczurek i izabelinka również bardzo ładne makijaże. Dałam tym 3 dziewczynom Hot, reszcie Not.

    OdpowiedzUsuń
  22. Izabelinka,Shao i StalowySzczurek to moje top trio.Świetne makijaże i dobrze odwalona robota:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Gabi a Ty bierzesz po kolei dziewczyny czy losujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsza dziwczyna naj .
    modelkajula

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się jeśli można. Piękne makijaże, w szczególności Stalowyszczurek i Shao:D

    OdpowiedzUsuń
  26. MichowskaEmilia- jak zwykle, jestem oryginalna i powiem, że ci się udało. Przekonałaś mnie.

    Co bym zmieniła: kolor skóry na nieco jaśniejszy, nosek, kolor oczu na całkiem szary lub brązowy, brwi na ciemniejsze, włosy na brązowe.

    STALOWYSZCZURek - Jestem na tak, moja krytyczna osoba jest ci przychylna. Gratuluje, zdobyłaś moje uznanie. Indywidualnie, starannie, przejrzyście. Nie mam uwag.

    Izabelinka - znów, na przekór Gabie powiem, że jedyne, co mi się w Tobie spodobało to twój makijaż. kolor dobrany do oczu jest śliczny!

    Co bym zmieniła : kolor brwi na ciemniejsze, by cień był mniej widoczny, kolczyk z ucha.

    Andzia00026- Przykro mi, w tym wypadku dołączam do licznej grupy kciuka w dół. Beznadziejnie. Nie przez podobieństwo do kogokolwiek, ale przez połączenie tego różu, tego koloru włosów i skóry, źle dobrany kształt twarzy i makijaż niestaranny.


    Co bym zmieniła: nos, kolor brwi na czarny, kolor skóry, kolor włosów, kolor ust na najjaśniejszy lub lekko różowy, brak pudru, delikatne piegi, kolor oczu. Innymi słowem : wszystko.

    Shao - cóż, musiałam się do Ciebie przekonywać i nadal nie jestem pewna co o tym myśleć. Oczy są ładnie dobrane kolorystycznie, ale reszta mnie nie przekonała.

    Co bym zmieniła: puder, kolczyki (brak)


    Pozdrawiam
    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  27. Hannah879 - kolczyki są, ponieważ mam naramienniki i musiałam mieć coś, aby je stworzyć.
    Poza tym dziękuję wszystkim za miłe słowa :)
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne pomysłowe sa niektóre i staranne a to się liczy ; ]

    OdpowiedzUsuń
  29. Super oceny. Chciałabym się zgłosić.

    P.S.Staram się dziś (10.04.12) o tytuł CG lub NCG. Jeśli zostanę to wsród tych, którzy na mnie głosowali rozlosuje nagrody w postaci HB, LE, Antidote, Archiwe. Więcej na mojej prezentacji. Bardzo proszę o głosy :)

    Jeśli nie lubisz takich wiadomości to przepraszam.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  30. 2,3,5 mi się jedynie podobają reszta not !


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 makijaż - love ♥ xd


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń