2012/04/06

Spoilery

Czyżby nowa kolekcja GLAM'RUS? Co myślicie o biżuterii?

34 komentarze:

  1. Całkiem fajne :P Nowe glam'rus? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Epiphany to raczej nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy już gdzieś o tym pisało, ale w starbazarze od teraz można szukać rzeczy z Archive. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące. Wyczaiłam już kilka drobiazgów. ;P

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  5. granatowe kolczyki są śliczne. < 3 te przypominające bakterie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie tak. Jakoś mnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem co to jest :) ale chyba stawiam na glamours:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tak :) Ale nic mnie szczególnie nie zaciekawiło :D

    Misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  9. mało rzeczy mi się podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapewne nowa kolekcja GLAM'RUS, niestety nic nie przypadło mi do gustu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie mi się podoba...

    MissNicolcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna , niektóre rzeczy mi się nie podobają.

    modlkajula

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe, ciekawe.. Zobaczymy, jeżeli będą dla ss to niestety nie kupię :D emilar1997

    OdpowiedzUsuń