2012/04/12

Spoilery

29 komentarzy:

  1. Nic mnie nie zainteresowało :)

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe co jest w tych pudełeczkach ;]] Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co to w tych tubkach :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tych "buteleczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mnie ciekawią te buteleczki, wyglądają jak jakieś perfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. zapewne darmówki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda mi to na krem do opalania, może pod wpływem tego czegoś będzie zmieniała się skóra, tak jakoś mi się skojarzyło;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pojecia co to moze byc i po co skąd na co ;)


    koloorva1998

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby nowe kosmetyki?!Nie zbyt piękne ubrania oraz torba ,ale chętnie zobaczę co będzie w tych sprayach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba darmówki jakieś będą

    OdpowiedzUsuń
  11. @minerwaaa:
    Na 100 % : D

    Nie podobają mi się, ale ciekawi mnie jedynie to, co to są te `buteleczki` pod spodem... Może jakieś kosmetyki, farby ...?

    Natagod99

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jak powyżej piszą najbardziej mnie ciekawi do czego te buteleczki będą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe co to za buteleczki :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne , fajne ciekawi mnie tylko co jest w tych buteleczkach . :D

    Pozdrawiam :
    xMaaii

    OdpowiedzUsuń
  15. Te szamponiki fajne i nic po za tym .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic specjalnego , ale ciekawi mnie co się znajduje w tych torebeczkach. :D

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie czym są te małe buteleczki. [czyżby jakiś kosmetyk, farba?] Torebkę można dostać za darmo, natomiast strój i torebka, pewnie również będą darmówkami.


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka może ujdzie chociaż jest dość kiczowata,a reszta jakoś mnie nie zainteresowała no oprócz buteleczek może to jakieś kosmetyki ?

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń