2012/04/06

Talenty

Mam dla was kolejną dawkę utalentowanych użytkowników. Na kogo padło tym razem? Dziewczyna pochodzi z Włoch, a jej nick to Fickyficky. Ma zdecydowanie najsłodszy apartament ze wszystkich, które do tej pory przedstawiałam Wam na blogu. Pewnie ją kojarzycie, bo zdobywała już wiele nagród m.in za projektowanie. Jej pokoje zapierają dech w piersiach (aż mój komputer się zaciął :D) i naprawdę są śliczne i z pewnością wymagały dużo wysiłku. Nie ulega wątpliwości, że Fickyficky jest bardzo bogata, bo jak zauważycie na ostatnim obrazku ma całą pierwszą kolekcję DKNY (a w innych pokojach całą 1 kol. LE, 2 kol. LE oraz wiele rzeczy RC i Lottery dresses). Także oprócz talentu do pokoju ma także talent... biznesowy :)
http://img72.imageshack.us/img72/8897/54381765.pnghttp://img854.imageshack.us/img854/8620/81057318.pnghttp://img521.imageshack.us/img521/694/93162226.pnghttp://img207.imageshack.us/img207/2812/58258208.pnghttp://img607.imageshack.us/img607/9988/97297220.pnghttp://img690.imageshack.us/img690/9899/29085463.pnghttp://img39.imageshack.us/img39/5938/94837970.pnghttp://img42.imageshack.us/img42/8703/bonuso.png

45 komentarzy:

  1. O wow fajne ! Nie wiem jak oni to robią!?
    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, wymagało to pewnie dużo pracy i funduszy:) Jak dla mnie, przedostatni pokój najładniejszy :)
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie właśnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Niezła dziewczyna :) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zaprojektowała swój dom ? :P



    julcia84

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie ! ! Też chce tak ! ; )
    Vanessa7277

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ma ten apartament ,a takiej kolekcji ubrań tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Talent biznesowy? Raczej bogatych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dkny *o* A poza tym wnętrza też ładne :)

    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  10. o.o wow, przecudowne, najładniejsze jakie do tej pory widziałam <33333333333333333333333

    ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny... Choć widziałam lepsze ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne! No, ciuchów tylko pozazdrościć... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow o.O Jej pokoje są przepiękne. Musiała włożyć w nie wiele czasu i jeszcze więcej SD. Na pewno ma bogatych rodziców. A pokoi zazdroszczę.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, farciara z niej ;d większość kolekcji dkny kupiła z... 2 sd! ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. To że ma za 2 sd nie znaczy , że tylko za tyle kupiła. Mogął przecież się za cos wymienić albo nawet płacić realną kasą . A apartamenty bardzo mi się podobają i widać , że włożyła w nie dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, zazdroszczę jej :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy pojawi się ankieta co do makijażu miesiąca? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O lol ona ma nawet tą bluzkę co jakoś chyba tylko kilka osób ma na stardoll chodzi mi o tą białą w kwiaty która warta jest 10000 sd !

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,
    tak dla sprostowania:

    - Fickyficky (Giada) jest pełnoletnia - ma 27/28 lat więc wszystko kupuje raczej sama, a nie jej rodzice

    - LadyPrincesslov - naprawdę myślisz, że kupiła te rzeczy za 2 sd/2sm?

    - "ta biała w kwiaty" bluzka DKNY jest warta PRZYNAJMNIEJ(!) 25.000 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaauć. Ale bóstwo ! Ale widać , że trzeba mieć anielską cierpliwość , aby zrobić na stronie internetowej taki przepiękny apartament. No i trzeba też liczyć się z kasą. ;P

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity apartament... Dziewczyna musi mieć głowę pełną pomysłów oraz portmonetkę z której wysypują się StarDolary. Pamiętam, że jak dołączyłam do sd była na liście Top Projektantek.

    OdpowiedzUsuń
  22. @gorgeous - a to nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie zazdrościć tylko można ; )
    andzia00026

    OdpowiedzUsuń
  24. łoo.. naprawdę talent ma . i dużo czasu na to musiała poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe pokoje , jednak bywały lepsze apartamenty ;> Co nie zmienia faktu, że zazdroszczę talentu ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. OOO zazdroszczę ponownie talentu :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie interesująca szczególnie kolorystyka 1 i 5 wnętrza. Nie jest to co prawda moja estetyka ( za duża się tu dzieje) ale oryginalność trzeba umieć docenić nie zależnie od własnego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super:)Prześliczny przedostatni pokój:)Gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  29. Największy talent na stardoll do robienia, tworzenia apartamentów jaki widziałam na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow-zazdroszczę weszystkiego
    ;]
    polecam blunotte
    slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  31. kurde pozazdroscic, widac ktos bardzi kreatywny ^^


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  32. widac ze sie napracowala ale jak dla mnie czesc pokoi jest troche kiczowatych ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. moja siostra miała też całą 1 kol
    DKNY ale ją oscamowali ( G_I_R_L* )

    OdpowiedzUsuń