2012/04/13

Torebka Hot Buys

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys – szaro-zielono-różowa torebeczka. Pochodzi ona ze sklepu RIO Chicas, a jej cena wynosi 12 stardollarów. Według mnie jest bardzo ładna, na pewno będzie pasowała do wielu kreacji. Nie jest nudna, ma ciekawe kolory, więc na pewno ją zakupię. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg19/scaled.php?server=19&filename=64225272.png&res=landing

100 komentarzy:

  1. Torebka fajna, ale cena ... też fajna ^..^ :P
    Drogo...

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ;D ale cena niezbyt ładna :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupie ... jak na torebke to za dużo ;/ a szkoda bo jest śliczna :)

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiona ♥
    Jak jest coś ślicznego to się nie patrzy na cenę *-* .

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta torebka szkoda że aż 12 sd ;/

    vouge-white

    OdpowiedzUsuń
  6. jest śliczna :) ale niewiem czy kupie x3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem... trochę dziwna :P Ale ogólnie jest ładna i może ją kupie :)


    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna. na pewno ją kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom torebka bardzo fajna ale i cenna tez mówi za sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska!
    mimo ceny, mam w planach kupić jak skombinuję kasę :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pomyślę. Mnie aż tak nie zachwyca. Dodatkowo mam tylko 14sd :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka prześliczna ale jej cena jest dość wysoka jak na torebkę .

    xMaaii

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna jest ;)

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  14. jest śliczna lubie torebki takiego typu :)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna :)
    na prawdę warta ceny
    zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :)
    Na pewno kupię :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. za mała ta torebka , za to cena za duża.
    madisix

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna napewno kupię,a jej cena nie jest,aż tak wysoka:)

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnaa ;)
    muszę pomyśleć nad stylizacją xD


    kina614

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę drogo , jak na torebkę. Nie jest ona zła, ale raczej jej nie zakupię, szczególnie mnie też nie zachwyciła. Ot całkiem całkiem, ale niecudowna.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna! Ale i tak bywały droższe torebki :) Nie jest źle ;]] Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna , tak jak się trochę dłużej popatrzy to przypomina mi wiaderko/konewke :D

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  24. Poręczna i całkiem ładna ;* Kupię

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest, ale ta cena ;(

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna tylko nei mam sd :(


    laddygagagaxdStar

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna i na pewno ją kupię;)))

    ChicZuzka1

    OdpowiedzUsuń
  28. tak średnio mi się podoba :)

    Avrilramona13

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna , na pewno kupię : ]

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska...zaraz kupuję ;)

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna , chciałabym ją mieć ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczna ale brak kasy


    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna na pewno kupię
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  34. kupię :). Bardzo ładna, w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna :) Kupię na pewno ;)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ja kupie nie jest zła ;D

    misszosia55

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna ale droga jak na torebke ... :D

    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba kupię. Bardzo fajna :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam co do niej mieszane uczucia.

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka bardzo mi się podoba, lubię takie zestawienie kolorów, szkoda, że nie mam dużo stardolarów, bo chętnie kupiłabym ją ;)
    Pozdrawiam,
    LawendaMM

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka bardzo mi się podoba, lubię takie zestawienie kolorów, szkoda, że nie mam dużo stardolarów, bo chętnie kupiłabym ją ;)
    Pozdrawiam,
    LawendaMM

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna, gdybym miała kase napewno bym kupiła:)

    pozdrawiam


    madziafafi

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda trochę jak wiadro . :D Nie w moim stylu , wybaczcie admini ;)

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest śliczna! <33

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna, na pewno kupie. ;]
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  46. niewiem czemu kojarzy mi się z puszką od farby

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna kupie jak bede miec kase ;)

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowna <33 ... Postaram sie kupić.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawa i nowoczesna więc na pewno się przyda

    magista

    OdpowiedzUsuń
  50. Sliczna, ale raczej nie kupię.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkiem fajna :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  52. Ma kolor srebrny nawet nazwę nosi Silver Bag a róż i seledyn to jedynie dodatki do tej torebki. Mało praktyczna, jednak nie najbrzydsza.



    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę podkreślić ,że jest naprawdę sliczna.Ma dziwny kształ ,ale wydaje się on bardzo nowoczesny.Kolory (pastele) świetnie się wkomponywują ,ale nie pasują mi tu jedynie suwaki:/Cena - genialna ,bo jakość jest naprawdę wysoka.Warto ją kupić.Jak najbardziej polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się połączenie pasteli ze srebrnym. Ładna jest ^^

    _Voodoo_

    OdpowiedzUsuń
  55. jest bardzo ładna , tyle że nie mam takiej kwoty a od pojutrza juz nie będę ss to nie kupie jej :(

    Vercia15Girl

    OdpowiedzUsuń
  56. Kojarzy mi się z takim 'dzbankiem na mleko O_o
    Ale ładna jest.:>

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  57. mi się podoba ;*
    slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  58. Sądzę, że w innym zestawieniu kolorów byłaby lepsza ;)
    tak w ogóle przypomina mi odwrócone wiadro.

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna torebka, idealnie trafiła w mój gust. Tylko ta cena... :(

    anka123a

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi to trochę przypomina wiaderko do piaskownicy :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  61. o bardzo ciekawa i troche nietypowa, fajnie ze do ręki a nie na ramię, kupię, tak mysle :P


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  62. Super torebeczka

    Zgłaszam się


    Sarusia64

    OdpowiedzUsuń
  63. fajna, ale trochę niepraktyczna jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie wiem czy kupię, według mnie brzydka.

    Natagod99

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładna ;) Ale też droga ;| Z resztą jak wszystkie HB.

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  66. NOooo.. może być. Kupię. :D

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  67. Troszkę podchodzi pod wiadro albo puszkę od farby, ale suma sumarum - zła nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  68. słodka, pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ładna, ciekawe kolory.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  70. Cóż, muszę przyznać że torebka jest bardzo oryginalna i ciekawa. Kolorki też przyjemne...

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie podoba mi się . Jak dla mnie jest za mała i wygląda jak puszka albo dzbanek :/

    OdpowiedzUsuń
  72. Całkiem ładna ale CENA ! Ja tam gustuje w rzeczach do 8 sd ;))

    Zuznna0099

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Moim zdaniem jest bardzo łądna :). Lubię połączenie różu z turkusem ;).I do tego świetnie wkopponował się czarny z szarym.Uważam że ta torebka jest bardzo fajna i oryginalna ;). Chciałąbym ją kupić ale brak mi kasy ;c. Pozdro ;)
    MissWiki7s

    OdpowiedzUsuń
  75. cuuudna ale brakuje mi jeszcze 2sd ;/
    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie kupie , bo mam tylko 11 sd x)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kupiłam... nar razie nie żałuję. Chciałabym zobaczyć ją w stylizacjach:)

    OdpowiedzUsuń