2014/06/01

Stylizacja na dziś


Witajcie. 
Życzę Wam spełnienia marzeń w tym pięknym Dniu Dziecka. Czego tam sobie chcecie.
Mam do przeczytania "Pana Tadeusza" (na wtorek), przeczytałam dopiero 16 stron. Nieważne.
Stylizacja, którą dzisiaj Wam prezentuję, została stworzona z małą pomoc Sonii (za co ogromnie jej dziękuję). Dominuje w niej barwa czarna, czyli moja ulubiona. Dodałam akcent kolorystyczny, która przejawia się w portfelu, butach i okularach.  
PS Zwróciliście mi uwagę, żeby obrazek był mniejszy. Niestety, to taka moja cecha "charakterystyczna" :)


Rzeczy użyte do stylizacji:
Okulary- Original Future
Łańcuch- PPQ
Bluzka- Basics
Kurtka- Evil Panda
Pasek- It Girls
Spodnie- It Girls
Portfel- Special Offer
Torebka- RIO
Buty- Evil Panda

12 komentarzy:

  1. Nie ma za co, ślicznie dobrałaś ubrania. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę ci wszystkiego najlepszego, i stylizacja jak zwykle świetna w moim ulubionym kolorze c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę wszystkiego najlepszego! Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj! Bardzo mi się podoba, że dodałaś fioletowe dodatki.
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego :) ... stylizacja dość fajna trochę za dużo czerni ale w dobrym guście muszę dokupić do niej kilka rzeczy i z pewnością ją zrobię :) XD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie z takimi akcentami :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  7. Spelnienia dziecięcych marzen ^^ stylizacja ciekawa. Fajnie, ze nie jest cała czarna.

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja, ale powtarzam, Jest za duża!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja ładna, prosta, schludna i trendy.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, naprawdę ładnie. Czekam na następne ;P
    AlwaaysHungry

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam pana tadeusza, babka mnie z tego pytała 4 dostałam :D bardzo fajna lektura, jej w ogóle nie przeczytałam a dużo z niej wiem xD a co do stylizacji bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń