2014/06/01

Styled Outfits #4

Pogoda zmieniła się diametralnie, z ciepłego i duszącego powietrza zrobiło się deszczowo i chłodno, co źle na mnie podziałało. Od tygodnia zmagam się z katarem, co jest wyjątkowo uciążliwe i nie pomaga w ostatnim miesiącu szkoły podnosić się z jakiś dołków intelektualnych, a takowe mam. Jeszcze jak były upały czułam wakacje tak lekko, przez mgłę, a teraz to aura przypomina bardziej październik niż koniec maja. Wy też tak bardzo chcecie już holidays? :]
Dzisiaj postanowiłam poruszyć niezwykle ciekawy, ale chyba już dość oklepany temat. Kto z nas nie zna słowa 'transparentność'? Kiedy weszłam w świat mody, stosunkowo niedawno, to słowo było jak z kosmosu, naprawdę. :] Więc tak w razie czego odwołam się do definicji słownikowej, żeby Ci mniej zaawansowani użytkownicy wiedzieli na czym stoją. Transparentny znaczy:

~  nadający cerze świetlistość
przezroczysty lub lekko przeświecający
łatwy do rozpoznania lub przewidzenia
o działaniu: jawny


Oczywiście do mody odnosi się tylko drugie objaśnienie. Przy nagłówku pokazałam Wam najpopularniejsze przykłady takich rzeczy, których użyję w dzisiejszych stylizacjach. Ale zanim się rozpędzę... Tradycyjnie coś z realnego świata. Dzisiaj pod lupę wzięłam wybiegi kilku projektantów, jak Valentino i Pucci. Nie wiem czy Wy również widzicie w ubraniach sygnowanych tymi markami stardollowe odpowiedniki? Na przykład ta pierwsza koszula - rodem z Young Hollywood, tylko kolor inny. Albo ten drugi top z nadmuchanymi rękawami - Voile jak się patrzy! Poza tym jak sami widzicie transparentność to przede wszystkim pastele (w ostatnim czasie przynajmniej). Prócz tego koronka odgrywa znaczną rolę.
1. | original future | fallen angel | elle | diy | spring suprise |   2. | le | hb weekly | velvet orchid | riviera |   3. | yh | wotw | decades | b. bizou | yh + le |

Pierwsza stylizacja to moja ulubienica! :] Lepiej od razu się przyznam, żeby nie było pytań - ten łącznik to nie jest część garderoby tylko... poduszka. :P Moim zdaniem takie wykonanie sukienki z różnych elementów własnymi siłami jest bardzo fajne, bo popisujemy się nie tylko ogólnym wrażeniem, ale kreatywnością i pomysłowością. Drugi outfit też jest jednym z moich ulubionych - bardzo lubię ten top z Le, jest taki dziewczęcy a zarazem nie przesłodzony. Boyfriendy z V.Orchid to tylko taki przerywnik między butami z nutą fuksji a miętową torebką. W ostatniej stylizacji najbardziej kocham tę torebkę! Jeżeli jej nie macie, koniecznie ją kupcie, łatwo ją dostać w sb (Decades). Poza tym jak już wcześniej wspominałam, bluzka z Yh wygląda niemal identycznie, jak ta z pierwszego zdjęcia, a to sam Pucci. 

DOBRA RADA   Najmodniejszym sposobem na pokazanie transparentności są buty. Niestety na Stardoll nie ma zbyt wielu modeli z tym motywem. W zeszłym roku przeżyłam ogromne rozczarowanie, gdy do Starplazy weszła kolekcja Louboutina, a tam dramat - brak klasycznych szpilek z czerwonym spodem i niedobór plastikowych bezbarwnych butów! 

HIT! Hitem w tym roku jest już wielokrotnie przeze mnie poruszany temat bieli. Połączenie tego koloru z nutą bezbarwnego pozwoli czuć w sobie delikatność i subtelność, jakiej często nam trzeba. Dodatkowym plusem bieli jest to, że odbija światło, dzięki czemu nie będzie nam gorąco w upalne dni. :]



♥♥♥ 
Artykuł pojawił się wyjątkowo dziś, ponieważ mamy Dzień Dziecka! :] Z tego powodu chciałabym Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze dzieciaki (od tych małych po starszych). Żeby uśmiech nigdy nie schodził Wam z twarzy, byście byli optymistami, dla których szklanka jest zawsze do połowy pełna. Po prostu, byście cieszyli się życiem i każdym dniem. Tego Wam życzę i pozdrawiam serdecznie. :]
~Sonia
P.S. Jak spędzacie Dzień Dziecka? Z czym Wam się kojarzy? Macie pomysł na dziecięcą stylizację? Przyślijcie ją do mnie, do godziny 19.00. a najlepszą pracę nagrodzę rzeczą - niespodzianką. Prace linkujcie pod tym postem. Powodzenia!

14 komentarzy:

  1. Ciekawy artykuł i świetne stylizacje :3
    Camelot_Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Były transparentne buty od Louboutina:
    http://www.bankfotek.pl/image/1734482
    Bardzo fajna środkowa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to można nazwać butami? :D Może masz rację, czepiam się, ale tak mam. :)

      Usuń
    2. No, uniwersalne to one nie są, ale jednak transparentne. :D

      Usuń
  3. Świetny artykuł, piękne stylizacje! Również życzę wszystkiego najlepszego, zaraz się biorę za stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy artykuł widać że się nad nim dużo napracowałaś ja bym nie miała tyle cierpliwości :) stylizacje jak najbardziej HOT najbardziej podoba mi ię pierwsza ponieważ jest całkowicie w moim tylu. oprucz stylizacji piękny make-up doll :)

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne stylizacje *.*
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł ciekawy, moze odrobine za dlugi. Stylizacje jak zawsze - świetne. Niestety nie wezmę udzialu w konkursie, ale pozostalym uczestnikom życze powodzenia :)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stoję murem za koroknką...uwielbiam ją ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Stylizacje świetne!
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł na prawdę oraz stylizacje prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł świetny. Kocham transparentne ubrania dodatki! ♥♥ Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń