2021/01/06

1:3

Teraz czas na jedną z moich ulubionych kiedyś marynarek. Wydaje mi się nawet, że przez pewien czas była bardzo popularna wśród graczy, zwłaszcza tych uwielbiających minimalistyczne stylizacje. Mowa oczywiście o Classic White Blazer z Archive. O ile dobrze pamiętam, ta rzecz również trafiła kiedyś do Callie's Picks. Niektórzy płacili nawet 100sd, ja swój egzemplarz mam za 10sd. Prosty krój i biały kolor to cechy, które czynią tę marynarkę całkiem uniwersalną. W moim przypadku idealnie sprawdziła się właśnie w minimalistycznych outfitach z odrobiną nowoczesności. Wszystko za sprawą ograniczonej ilości dodatków i palety kolorów. Do stworzenia pierwszego outfitu zainspirowało mnie to zdjęcie Gosi Boy: https://www.instagram.com/p/CEgm6kmMVbM/ Przy okazji  zachęcam Was do sprawdzenia jej profilu na Instagramie. 

 


#1: okulary It Girls, koszula Basics, marynarka Archive, szorty Pearls, torebka Vinyl + Special offer, botki Special Offer.

#2: okulary Rio, golf Basics, marynarka Archive, spódnica Archive, pasek It Girls, sandałki Vinyl.

#3: kolczyki Voile, marynarka Archive, sukienka Window on the World, torebka Givenchy Tribute, szpilki Pretty n' Love.


17 komentarzy:

  1. Fajna marynarka, ale zbyt klasyczna, aby (według mnie) wydawać 100sd. Każda stylizacja jest ładna, ale chyba najbardziej podoba mi się 3, chociaż może zmieniłabym buty. 1 też jest okej, podoba mi się połączenie tych spodenek z koszulą, wygląda jakby to był kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie najlepiej inwestowac w klasyczne ubrania, sa najbardziej uniwersalne;)

      Usuń
  2. Uwielbiam tę torebkę białą od Givenchy. Chyba mam tę marynarkę, ale nie jestem pewna. Stylizacje są okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą marynarkę z Archive za 10 sd, jest ładna ale już dawno jej nie używałam....co do stylizacji to podoba mi się druga, pierwsza też jest fajna tylko zmieniłabym buty...3 mi się nie podoba, jest nijaka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo gdyby nie ten post. Troche mi sie znudzila, ale nie zamierzam jej sprzedawac.

      Usuń
  4. Lubię tą marynarkę, posiadam i dość często korzystam. Ostatnio kupiłam podobną z Frankie Morello :D
    Fajne propozycje, najbardziej podoba mi się trzecia, taka minimalistyczna i elegancka. Może pokusiłabym się o pasek w innym kolorze, ciekawe jakby to wyglądało...?
    Pierwsza faktycznie podobna do stylizacji Gosi Boy, swoją drogą fajny profil, podobają mi się te minimalistyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profil Gosi Boy jest bardzo inspirujacy, warto od czasu do czasu tam zajrzec :) w trzeciej nie ma paska 🙈 niemniej jednak dziekuje za opinie :)

      Usuń
  5. Witaj ♡
    Super stylizacje, wyglądają wspaniale, wszystkie równo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę marynarkę. Mam ją z archive za 10 sd, 100 bym za nią nie dała. Jako jedna z niewielu starych rzeczy, ma całkiem ładną grafikę.
    Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak ja :D o tak, to prawda. Chyba to bylo w 2010? Wtedy naprawde duzo ladnych ubran bylo

      Usuń
  7. Bardzo fajne stylizacje. Każda jest inna, jednak wszystkie mają taką nutkę elegancji. Marynarka całkiem ładna, ale 100 Stardollarów raczej bym za nią nie zapłaciła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawialam sie nad ta marynarką, wciąż siedzi mi z tylu glowy. Stylizacja numer 1 jest super, delikatnie odbiega od pozostałych mimo tego ze posiada marynarke ktora jest przy każdej stylowce. To chyba ona najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jej poszukac, mysle ze pokazalem rym postem, ze warto :) cieszę sie, bo wlasnie mialem co do niej watpliwosci - wiem, ze duzo osob nie lubi tego stylu :/

      Usuń
  9. Nie mam tej marynarki, a jest bardzo ładna. Bardzo podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi :) zachecam do poszukania jej, jest calkiem przydatna :D

      Usuń
  10. Klasa i elegancja to coś, co bardzo lubię ;) świetne stylizacje

    OdpowiedzUsuń