2021/01/16

hot or not

Cześć, wracamy do Was z Hot or Not. Przypominamy przy okazji też o kolejce, bo niebawem się kończy ;) Sprawdźmy dzisiejsze stylizacje:

 Pati-1997


Elizabet-Mary: "Chyba wymieniłabym spodnie lub płaszcz, bo takie połączenie jakoś mi nie leży. Reszta jest okej. Daję HOT-."

Anulcia345: "Zrezygnowałbym jedynie z masywnego naszyjnika. Postawiłaś na jeansy, torebkę i okulary, które bardzo lubię. Stylizacja również na topie. HOT"

mileycyrus....0


Elizabet-Mary: "Bardzo ciekawa propozycja! Podoba mi się wykorzystanie kolorowej koszuli i dobór dodatków. Czuję trochę klimat lat 60., więc dla mnie HOT :)"

Anulcia345: "Dawno nie widziałem stylizacji z kamizelką. Podoba mi się ożywienie całości pstrokatą koszulą. Może niekoniecznie postawiłbym na taki wybór butów, ale mimo to nadal ładnie i schludnie. HOT"

Mochicosmos

Elizabet-Mary: "Bardzo nie lubię tej marynarki, ale o dziwo tutaj mi nie przeszkadza. Całość wygląda bardzo trendy, dlatego daję HOT."

Anulcia345: "Ja za to nie przepadam za tymi jeansami i butami, aż tak długie czubki to za dużo dla mnie. Pomijając to, uważam stylizację za udaną. Nie jest nudno, kolory są dobrze zgrane, a całość wygląda bardzo modnie. HOT"

Za tydzień zajrzymy do aguuniek, franiaxz, megi127. Zgadzacie się z naszymi ocenami?

7 komentarzy:

  1. 1. Podoba mi się, może zdjęłabym naszyjnik, ale jest okej - hot
    2. Widzę bardzo vibe sprzed kilku lat i za to plus, bo mnie naszło na wspomnienia xD Jednak patrząc na to, że wszystko ewoluowało, to nie podoba mi się ta stylizacja. Zostawię ją bez oceny, bo nie zasługuje na not mimo wszystko
    3. Jestem fanką tej doll, to już wiecie :D Ja bym się tak nie ubrała, ale stylizacja jest super - hot

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy stylizacje mają to "coś" w sobie, nie są nudne. Dla mnie 3x HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest cudowna i według mnie bije na głowę pozostałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to:
    1. HOT
    2. HOT i doll przypomina mi Iwonę Pavlowić :p
    3. NOT - niby wszystko okej, jednak czuję się przytłoczona widokiem tak obszernej marynarki na drobnej doll oraz spodnie potęgują ten efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się tylko druga propozycja,tylko zmieniłabym buty....w pierwszej nie lubię tych butów i spodni,naszyjnik bym wywaliła...trzecia niby ładna,ale ta marynarka strasznie poszerza doll

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Cała stylizacja sprawia wrażenie obwisłej i oversizowej, moim zdaniem trochę ją przytłoczyła ta marynarka. Pomysł fajny, ale niestety efekt mi się nie podoba. Not
    2. Super stylizacja, oryginalny pomysł z kolorową koszulą i kamizelką. Całość prezentuje się naprawdę stylowo. Hot
    3. Lalka wygląda jakby pożyczyła ubrania od męża, bo jej zgubili bagaż na lotnisku. Widzę zamysł i potencjał, ale zrezygnowałabym z tych spodni albo z marynarki. Not+

    OdpowiedzUsuń