2021/01/28

Wspomnień czar #19 – co się wydarzyło 8 lat temu?

 Kochani, miło mi spotkać się z Wami ponownie. Dzisiaj powspominamy rok 2013. Kto już był na Stardoll, ręka do góry! 



W tym roku nadal mogliśmy korzystać z ciekawych ofert. Jedna z Czytelniczek wspominała jakiś czas temu, że nadal dostaje oferty ankiet na e-maila. Mnie niestety nic takiego już nie przychodzi, a szkoda, bo chętnie bym zarobiła kilka złotych monet (i oczywiście wydała na Decades). 


Kolejna kolekcja, która zalega w sklepie już od kilku lat... niedawno wspominałam Wam o ubraniach z Basics sprzed (już) 9 lat, a teraz wygrzebałam reklamę mebli z 2013 roku. 


Bardzo ciekawa akcja! Nie pamiętam jej i prawdopodobnie nie posiadam żadnych pamiątek z nią związanych. W 2013 roku nawet nie słuchałam Beyonce, a teraz bardzo ją lubię, więc chętnie przygarnęłabym ubrania i fryzury inspirowane piosenkarką. 


Nigdy nie grałam w Glam Fever, więc chętnie poznam Wasze opinie odnośnie do tej gierki. 


Ta akcja bardzo kojarzy mi się ze Stardollem. O ile mnie pamięć nie myli, było kilka edycji tego wydarzenia i zawsze dostawaliśmy z tej okazji prezenty. 


Straszna plotka! Pamiętam, że trochę się obawiałam, że to prawda i napisałam z tym do adminów. Znalazłam nawet ich odpowiedź, w której zaprzeczali tym doniesieniom i kazali mi zachować spokój oraz nie rozsyłać łańcuszka dalej. 




Kolejna ciekawa oferta – ja chętnie bym skorzystała, bo bardzo lubię dodatkowe wnętrza i nigdy nie gardzę gratisowymi Starmonetami. Szkoda, że wtedy nie zakupiłam tego pakietu. 


Bardzo podoba mi się to wnętrze! Jaka szkoda, że nie można kupować wnętrz w bazarze, zapłaciłabym za to cudo naprawdę sporo. Posiadacie je? 


I stuknęło 250 milionów! 


Powiem Wam, że mam kilka plakatów z tej akcji, ale zupełnie jej nie pamiętam. Może ktoś z Was mnie oświeci i podpowie, o co chodziło. 



W tym roku do dyspozycji dostaliśmy Yacht. Uwielbiam ten moduł! Swojego jeszcze nie umeblowałam, ale zamierzam to zrobić... kiedyś tam. 


Admini mogliby zainspirować się swoimi poczynaniami z 2013 roku i dodać coś nowego do StarDesign... to, co mamy tam obecnie jest takie nudne i wyświechtane, że aż nie chce mi się tego komentować. 

To wszystko, co przygotowałam dla Was na dzisiaj. Post jest trochę krótki (ostatnio brakuje mi czasu przez zbliżającą się sesję, więc rzadko jestem na Stardoll), ale mam nadzieję, że mimo tego przyjemny. 

Wybaczcie, że w tym miesiącu nie pojawił się przegląd domu, ale to bardzo czasochłonne i naprawdę nie zdążyłam tego zrobić. Obiecuję Wam, że po wszystkich egzaminach dodam zaległe posty i zorganizuję dla Was jakąś atrakcję. 
Miłego dnia! 


10 komentarzy:

  1. nigdy nie korzystalam z tych ankiet,bo stwierdziłam że nie chce podawać swego majla żeby potem mnie nie spamowano xd strasznie dużo kolekcji zalega w plazie,admini powinni zrobić porządek i pousuwać te starocie,co do być jak Beyonce i z tymi plakatami to pierwsze widzę cuś takiego,nawet nie wiedziałam że takie akcje były O.o ja tam po dziś dzień nie mam żadnych z tych dodatkowych pokoi,szkoda mi sd xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. 2013 to rok w którym założyłam moje obecne konto więc super wspominki i jak zawsze świetny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Beyonce nie lubię, Design nie lubię xD Ale 2013 był spoko. Akurat dobrze, że Basics są cały czas dostępne, bo są tanie i dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z raz, może dwa razy udało mi się dostać jakieś drobne stardollary za ankietę, ale najczęściej się spóźniałam z wypełnieniem jej...
    Akcję "Godzina dla Ziemi" pamiętam, mam jakieś darmówki z tamtej okazji.
    Myślę, że Admini mogliby zaktualizować licznik użytkowników... ale pokazanie, że obecnie gra mniej niż połowa ludzi pewnie im nie leży w interesie.
    Nie korzystam za bardzo z projektów w StarDesign, ale faktycznie powiew świeżości wyszedłby na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy tych ankiet nie robiłam, bo tam trzeba było się chyba logować.
    Godzinę dla Ziemi pamiętam, zawsze były jakieś darmówki.
    Jeśli chodzi o dodatkowe moduły, to do teraz nie mam kupionego yachtu ;p Jest fajny, ale nie mam pomysłu na niego teraz, a w tamtym okresie jego cena była dla mnie kosmiczna.
    Te secret dreams to był chyba taki komiks, ale bardzo badziewny :D
    Ciuchów nie projektuję więc mi to obojętne, ale oczywiście dla innych mogliby COŚ W KOŃCU WYMYŚLIĆ

    OdpowiedzUsuń
  6. *podnoszę rękę do góry*
    Chyba nigdy nie dostałam ankiety do wypełnienia... Akcje na dzień Ziemi były popularne i były co roku przez kilka lat. Teraz nie było nawet głupiego konkursu.
    Stardesign jeśli chodzi o ubrania jest moim zdaniem praktycznie zbędny, korzystam z tego tylko do tasków. W większości te projekty nic sobą nie reprezentują.
    Niezła ta oferta z wnętrzami, ale zależy ile kosztowała. Co do akcji z Beyonce to wydają się fajne te rzeczy, ale nawet jeśli nie to i tak fajnie że zrobili coś na temat takiej popularnej piosenkarki z mainstreamu. Pamiętam że w tamtych czasach mało było okazji w starplazie żeby się inspirować tymi najpopularniejszymi gwiazdami.
    Ogólnie to dużo nowego contentu dodali w tym 2013 jak się teraz na to spojrzy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie znów powspominać. Na prawdę lubie te serie na blogu. Kiedyś bylo tych ofert na prawdę dużo, pamiętam jak bywały nawet oferty superstar za 5zl haha ale to chyba troszkę później niż w 2013r. Nie korzystałam z opcji ankiety, ale teraz przy każdym logowaniu i odbieraniu Daily gift'a dostaje komunikat z możliwością oglądnięcia reklamy i podwojenia mojej nagrody za logowanie, lecz po kliknięciu ok nic nie wyskakuje, czy ktoś tez z Was tak ma? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam połowę rzeczy, o których miałam powiedzieć :D To vintage wnętrze jest bardzo fajne, nie wiedziałam, że takie coś w ogóle istniało. Stardesign to największa hańba stardolla, a łańcuszki że stardoll jest strasznie wolny mają nawet odzwierciedlenie w rzeczywitości

    OdpowiedzUsuń
  9. Udalo mi sie zarobic stardollars dzieki fb, twitter i stardoll app, jednak obecnie tylko ostatnia opcja dziala. Szkoda. Rowniez zaluje ze nie mozna kupowac/sprzedawac wnetrz :/ albo kosmetykow, o! Chyba jak na tamte czasy dostawa do Basics decor byla calkiem udana. Stardesign jest bezuzyteczny... tylko opcja projektowania wlosow ma sens. Ah i biale tla z decor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj też właśnie mam ciężko z czasem, z powodu zbliżającej się sesji, więc łączę się w "bólu" :p a post fenomenalny! Ja niestety chyba nigdy nie skorzystałam z możliwości wypełniania ankiet. Również chętnie przygarnęłabym ciuszki od Beyonce, których także nie pamiętam. A to wnętrze... omg, przecież ono jest prześliczne! ;O co do łańcuszków, to zadziwiające jest, że będąc dzieckiem się w nie wierzyło xd teraz myśl o nich wywołuje we mnie śmiech :p niestety nie mam Yahtu, ale w przyszłości być może przytulę :)

    OdpowiedzUsuń