2021/01/13

Wyniki konkursu – rare

 Wspólnie z Kamilem pragniemy ogłosić zwycięzców konkursu. 

Z przyjemnością informujemy, że tytuł Tropiciela Raresów, 200 Stardollarów oraz perukę otrzymuje... izolda1996-k, która znalazła najwięcej (19) raresów. 

Kamil postanowił także wynagrodzić pozostałych uczestników konkursu. 

Za znalezienie 12 raresów Ksante otrzymuje 100 Stardollarów, z kolei Pati-1997 za odnalezienie 6 raresów dostaje 50 Stardollarów. 

Po odbiór Stardollarów zgłoście się na konto BadGerl.., a po perukę zapraszam do mnie. 


Gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach. 

Ja ze swojej strony dziękuję także Kamilowi, który ufundował nagrody i pomógł mi wszystko zorganizować. 


P.S. W weekend ogłoszę wyniki konkursu "Sylwester w domu". 

9 komentarzy:

  1. Pls, jak używacie angielskich słów to weźcie je jakoś z sensem odmieniajcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę odmieniać bez sensu 🙈

      Usuń
    2. Osobiście uważam, że forma "raresy" jest luźna, a na blogu nie trzeba być sztywnym jak na maturce więc nie widzę powodów do "czepiania się" w tym przypadku.

      Usuń
  2. Wow 19 sztuk to pokaźna liczba, ja przy moich 12 myślałam, że padnę xD dlatego ogromne gratulacje!
    Bardzo dziękuję również za nagrodę, bardzo mi miło ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to jest coś :D gratuluję poszukiwaczom

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Nie spodziewałam się, że to będzie najwięcej, ale baardzo mi miło :D Dobrze się bawiłam przy tym. No i gratuluję innym, którzy szukali ♥

    OdpowiedzUsuń